Bed and Breakfast B&B Andrea

5 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

Heel mooi

Annelies Vrints
3-9-2015

Uitstekende uitvalsbasis voor fietstochten in de omgeving, met aparte fietsenstalling. Mooie, verzorgde kamers, lekker ontbijt. Rustige omgeving. Op fietsafstand van Valkenburg, dus ook een uitstap naar die gezellige stad is een must. Zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijke plek en zeer gastrvrij.

C. Koehler
16-6-2015

Rustig gelegen. Prachtig uitzicht. Gastvrij. Gezellig ingerichte appartementen en brandschoon.

3 heerlijke dagen...

Mireille
28-4-2015

We zijn net terug van onze mini-vakantie. Heerlijk gewandeld in de prachtige Zuid-Limburgse natuur. B and B Andrea is hiervoor de perfecte 'uitvalsbasis'. Het ruime 4 tot 6 persoons appartement is van alle gemakken voorzien met een geweldig uitzicht als bonus. De gastvrijheid van Fons maakte deze unieke ervaring compleet.

Mooi en compleet ingericht appartement

Fam. Rijkers
29-6-2014

6 persoons appartement gehuurd. Deze is zeer ruim, schoon en compleet ingericht. Zelfs een vaatwasser en wasmachine zijn aanwezig. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Fantastische centrale ligging. De eigenaar is zeer behulpzaam en hartelijk. Echt een aanrader om bij te komen van alle hectiek.

2007

al 7 keer bij Fons en Andrea geweest, het is echt thuiskomen bij deze Limburgse gastvrijheid. Heerlijk gevarieerd ontbijten iedere morgen. Perfect gewoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.