Bed and Breakfast B&B Andrea

Laatste review

TOPPER

Jati,
26-11-2018

Heerlijk bed and breakfast accommodatie. Gastvrij keurig in orde ontbijt top niets te kort. Alles zeer naar wens. Komen hier al jaren. Weekendje midweek. Overal vlakbij. Maastricht, Valkenburg, Aken Monchau. Gastheer is nog echt een gastheer die je behoorlijk in de watten legt. En tips geeft wat te doen. Kleine tip van ons. In de badkamer een kastje of plankje om je eigen spullen op te zetten.

75 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

TOPPER

Jati,
26-11-2018

Super!

Nils de Goede,
2-10-2018

Nergens voelt een klant zo koning als in de bed en breakfast van Fons en Andrea!

Fons heeft service en aandacht voor de klant op een zeer hoog vaandel staan.

Staat iedere moment van de dag voor je klaar als je daar behoefte aan hebt.

Top accomodatie

Henk,
19-9-2018

Heerlijk verblijf gehad. Mooie en schone kamers, fijne gastheer en heerlijk ontbijt. Hier komen wij zeker terug. Fantastisch.

Fantastische ervaring

Frans Claeys,
15-7-2018

Een zeer goeie B&B die zeer goed de gasten laat voelen dat ze hier thuis zijn en ook thuis kunnen zijn in deze schitterende ligging van de B&B. Zeer services gericht en niets is te veel voor de eigenaar, die je echt het gevoel geeft dat je meer dan welkom bent en die iedere dag/morgen weer een goed ontbijt weet te verzorgen en die iedere dag een praatje maakt met zijn gasten. Echt een hele goeie en mooie B&B, die het iedereen tot een geweldige vakantie doet beleven en ervaren.

Kamers zijn ruim en schoon. Ontbijt is heerlijk. Ontvangst is erg hartelijk. Mooi ruim terras achter het huis met mooi uitzicht over de heuvels. Verkeer is hoorbaar in de kamer aan de weg maar niet echt hinderlijk. Kamers achter zijn stil.

Geweldig

Theo Kaldenhoven,
12-5-2018

Zeer goede B&B met een goed ontbijt en nette kamers.

De ontvangt was zeer vriendelijk .

in de watten gelegd in B&B Andrea!!

Jet Buurman - Utrecht,
10-5-2018

B&B Andrea ligt in het overzichtelijke dorp Schin op Geul. Het is een schone, goed verzorgde plek met een mooi uitzicht vanaf het terras/ de ontbijtkamer. Gastheer Fons is erg vriendelijk en zeer bereid om tips te geven en service te verlenen. In het B&B is ook veel informatie aanwezig over de regio, waaronder een map met wandelingen in de prachtige omgeving.

Kortom, superplek, we komen graag terug.

Tips:

-stopcontact voor waterkoker bij tafeltje (nu stond ie op de grond naast het bed, beetje onhandig en gevaarlijk)

- stoffer en blik in de kast aangezien je met wandelen vaak terugkomt met modder/aarde aan de schoenen

Geweldig!

Mevr. van der Vorst,
10-4-2018

Samen met een vriendin een geweldig verblijf gehad in Hotel Andrea. Alles was naar wens.... Fons kwam ons ophalen van station Schin op Geul en ook weer teruggebracht. Niks was teveel.. prima gastheer... en verblijf... We hebben genoten!

Heel veel dank..

fantastisch

marian Hendrikx,
9-4-2018

Het was in een woord geweldig, we werden afgehaald van het station, wat een service.

We voelden ons er meteen erg welkom.

We hadden een prachtig appartement, met een geweldig uitzicht.

We gaan er zeker nog een keer terug.

Bedankt Fonds, het was helemaal top, tot de volgende keer.

Groetjes, Marian en Willemien uit Venlo

in één woord: geweldig

Johanna Geertman,
17-3-2018

Wij hadden het 6-persoons huis en alles daaraan en -in was top! Gezellig, schoon, heerlijk uitzicht, veel ruimte, prima keuken en dito badkamer met bad en douche. Zeker voor herhaling vatbaar en voor een heel mooie prijs... Wat wil een mens meer?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.