Bed and Breakfast B&B Andrea

78 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

Fantastisch, mooi uitzicht

Erwin H,
25-3-2019

Met aankomst, warm onthaal met koffie van Fons, erg enthousiast en weet veel te vertellen over wat wij met ze 4'en zouden gaan doen, tips etc...

Kamer prima, ontbijt perfect.

Fons is geboren voor deze job.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Ine Compernolle,
16-12-2018

Ideaal op een afstand van ongeveer 3km van het centrum. Wij waren er voor de kerstmarkt te Valkenburg. Zeer gastvrij en vriendelijke ontvangst. Je krijgt voldoende informatie bij aankomst en kunt er steeds vragen. Comfortabel bed. Enige minpuntjes die ik kan vinden is dat de kamers niet erg geluidsdicht zijn en misschien een klein flesje op de kamer.

Gereisd met vrienden in december 2018

Geweldig genieten

Jessica,
12-12-2018

Geweldig gastvrije gastheer en mooie schone appartementen! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

TOPPER

Jati,
26-11-2018

Heerlijk bed and breakfast accommodatie. Gastvrij keurig in orde ontbijt top niets te kort. Alles zeer naar wens. Komen hier al jaren. Weekendje midweek. Overal vlakbij. Maastricht, Valkenburg, Aken Monchau. Gastheer is nog echt een gastheer die je behoorlijk in de watten legt. En tips geeft wat te doen. Kleine tip van ons. In de badkamer een kastje of plankje om je eigen spullen op te zetten.

Gereisd met vrienden in november 2018

Super!

Nils de Goede,
2-10-2018

Nergens voelt een klant zo koning als in de bed en breakfast van Fons en Andrea!

Fons heeft service en aandacht voor de klant op een zeer hoog vaandel staan.

Staat iedere moment van de dag voor je klaar als je daar behoefte aan hebt.

Gereisd met vrienden in september 2018

Top accomodatie

Henk,
19-9-2018

Heerlijk verblijf gehad. Mooie en schone kamers, fijne gastheer en heerlijk ontbijt. Hier komen wij zeker terug. Fantastisch.

Gereisd met vrienden in september 2018

Fantastische ervaring

Frans Claeys,
15-7-2018

Een zeer goeie B&B die zeer goed de gasten laat voelen dat ze hier thuis zijn en ook thuis kunnen zijn in deze schitterende ligging van de B&B. Zeer services gericht en niets is te veel voor de eigenaar, die je echt het gevoel geeft dat je meer dan welkom bent en die iedere dag/morgen weer een goed ontbijt weet te verzorgen en die iedere dag een praatje maakt met zijn gasten. Echt een hele goeie en mooie B&B, die het iedereen tot een geweldige vakantie doet beleven en ervaren.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Kamers zijn ruim en schoon. Ontbijt is heerlijk. Ontvangst is erg hartelijk. Mooi ruim terras achter het huis met mooi uitzicht over de heuvels. Verkeer is hoorbaar in de kamer aan de weg maar niet echt hinderlijk. Kamers achter zijn stil.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Geweldig

Theo Kaldenhoven,
12-5-2018

Zeer goede B&B met een goed ontbijt en nette kamers.

De ontvangt was zeer vriendelijk .

Gereisd met vrienden in mei 2018

in de watten gelegd in B&B Andrea!!

Jet Buurman - Utrecht,
10-5-2018

B&B Andrea ligt in het overzichtelijke dorp Schin op Geul. Het is een schone, goed verzorgde plek met een mooi uitzicht vanaf het terras/ de ontbijtkamer. Gastheer Fons is erg vriendelijk en zeer bereid om tips te geven en service te verlenen. In het B&B is ook veel informatie aanwezig over de regio, waaronder een map met wandelingen in de prachtige omgeving.

Kortom, superplek, we komen graag terug.

Tips:

-stopcontact voor waterkoker bij tafeltje (nu stond ie op de grond naast het bed, beetje onhandig en gevaarlijk)

- stoffer en blik in de kast aangezien je met wandelen vaak terugkomt met modder/aarde aan de schoenen

Gereisd met vrienden in maart 2018

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.