Bed and Breakfast B&B Andrea

8 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

Prima verblijf

Ad van Hooft,
21-2-2019

Geweldig verblijf , schone kamers en een enthousiaste gastheer die ons goed informeerde over de mogelijkheden in de omgeving. Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Precies wat de gast van tegenwoordig verwacht....

Karin De Quastenit,
29-12-2018

Wij zijn erg op onze privacy gesteld. In kleine B&B's of hotels wil men nog wel eens over deze grenzen heengaan. Hier niet, we hebben de eigenaar de hele week niet vernomen, ik denk als je het wel wilt hij er direct is.

Wij zaten in het 3-persoons appartement.

Prachtig gelegen met uitzicht over het geuldal. Alles aanwezig om er een vakantie door te brengen. Eigen opgang ook erg prettig...

Wij gaan zeker terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Hier is klant nog koning

Familie Ouwehand,
8-10-2018

Gastheer Fons ontvangt je met alle hartelijkheid. Ook als je pas laat in de avond aankomt. Wij zaten in het 3 persoonsappartement. Dit was brandschoon. Het is netjes ingericht en alles is aanwezig. Toch nog wensen. Vraag het Fons en hij regelt het voor je.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Fantastische

Fam. Potse,
27-8-2018

Een schitterend appartement. Zeer goed ontvangst en gastvrij. Prachtige omgeving.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Gezellig en enorm gastvrij!

Tom en Diana Markwat
9-8-2016

kamers zijn eenvoudig maar daar is de prijs ook naar!

Inmiddels wat verbouwd,las ik,dus ws. gemoderniseerd.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Vertrouwde kwaliteit en gastvrijheid

H.F. Koster
19-7-2015

B&B Andrea is uitermate goed verzorgd en de gastvrijheid is uitstekend.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Perfecte locatie

J. Nijmeijer
18-6-2013

De eigenaar is bijzonder behulpzaam en servicegericht. Vanuit het appartement is er een prachtig uitzicht. Er is een heerlijk balkon.

De prijs/kwaliteit verhouding is perfect. Er ligt in het appartement een ordner vol met tips en bezienswaardigheden om te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Super gastvrijheid!!

odette_blok
22-5-2013

Na een zeer gastvrij onthaal door gastheer Fons verbleven wij dit pinksterweekend in het appartement voor 4-6 personen. Een waar luxe paleisje! Van alle gemakken voorzien, zeer ruim opgezet en lekker schoon!

De b&b is mooi gelegen in een rustige omgeving. Zoek je wat meer drukte en vertier, dan mag je gebruik maken van een aantal faciliteiten (waaronder grote speeltuin en kinderboerderij) op de achtergelegen camping.

De prijs is uitstekend, je krijgt hier meer dan waar voor je geld; zowel voor de accommodatie zelf als de gastvrijheid. Een weekend hier verblijven was een feestje.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.