Bed and Breakfast B&B Andrea

Laatste review

Hier is klant nog koning

Familie Ouwehand,
8-10-2018

Gastheer Fons ontvangt je met alle hartelijkheid. Ook als je pas laat in de avond aankomt. Wij zaten in het 3 persoonsappartement. Dit was brandschoon. Het is netjes ingericht en alles is aanwezig. Toch nog wensen. Vraag het Fons en hij regelt het voor je.

6 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

Hier is klant nog koning

Familie Ouwehand,
8-10-2018

Fantastische

Fam. Potse,
27-8-2018

Een schitterend appartement. Zeer goed ontvangst en gastvrij. Prachtige omgeving.

Voor herhaling vatbaar.

Gezellig en enorm gastvrij!

Tom en Diana Markwat
9-8-2016

kamers zijn eenvoudig maar daar is de prijs ook naar!

Inmiddels wat verbouwd,las ik,dus ws. gemoderniseerd.

Vertrouwde kwaliteit en gastvrijheid

H.F. Koster
19-7-2015

B&B Andrea is uitermate goed verzorgd en de gastvrijheid is uitstekend.

Perfecte locatie

J. Nijmeijer
18-6-2013

De eigenaar is bijzonder behulpzaam en servicegericht. Vanuit het appartement is er een prachtig uitzicht. Er is een heerlijk balkon.

De prijs/kwaliteit verhouding is perfect. Er ligt in het appartement een ordner vol met tips en bezienswaardigheden om te bezoeken.

Super gastvrijheid!!

odette_blok
22-5-2013

Na een zeer gastvrij onthaal door gastheer Fons verbleven wij dit pinksterweekend in het appartement voor 4-6 personen. Een waar luxe paleisje! Van alle gemakken voorzien, zeer ruim opgezet en lekker schoon!

De b&b is mooi gelegen in een rustige omgeving. Zoek je wat meer drukte en vertier, dan mag je gebruik maken van een aantal faciliteiten (waaronder grote speeltuin en kinderboerderij) op de achtergelegen camping.

De prijs is uitstekend, je krijgt hier meer dan waar voor je geld; zowel voor de accommodatie zelf als de gastvrijheid. Een weekend hier verblijven was een feestje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.