Bed and Breakfast B&B Andrea

Laatste review

Superappartement

Elly Loos,
22-1-2018

In de kerstweek waren wij in het 6 persoonappartement van B&B Andrea. Zeer ruim en modern appartement. Nieuw en heel schoon, met een prachtig uitzicht. Een goede uitvalsbasis om lekker te wandelen en eropuit te gaan in Maastricht en Valkenburg. Tip: bezoek een bierbrouwerij (Alfa in Schinnen of Brand in Wijlre), je krijgt er geen spijt van. De gastheer van Andrea is net zo vriendelijk en gastvrij als de meeste limburgers die je tegenkomt. Hij wees ons ook op de bus naar Valkenburg, die voor de deur stopt. Prima tip. Het stationnetje in Schin op Geul is weer handig om de trein naar Maastricht te pakken. Ik kan eigenlijk geen minpunten bedenken, behalve dat een koekenpan met een anti aanbaklaag wel handig is als je voor een flink gezelschap eieren of aardappelen bakt. Maar als dat het ergste is.

23 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

Superappartement

Elly Loos,
22-1-2018

Perfect!

Familie van Leeuwen,
14-5-2017

We zijn al vaker geweest. Iedere keer weer hartstikke leuk om te komen. Eigenaar is enorm enthousiast en straalt dat aan alle kanten uit. Heeft een enorme schat aan suggesties wat je kan gaan doen in de omgeving; hij probeert alles eerst zelf uit voordat hij t adviseert. Ruime kamers, netjes, schoon en degelijk. Prima uitgebreid ontbijt waarmee je heerlijk verwend wordt. Ook de meiden (16 en 14) gaan nog steeds graag mee.

Fantastisch verblijf, voor jong en oud.

R klein Sessink,
12-1-2017

De ligging was centraal, de kamers waren fris en compleet ingericht.

het ontbijt was geweldig, wat een keuze!

Fons de eigenaar had het in de puntjes verzorgt.

of je voor een wandeling ,bezichtiging,of andere dingen wat wilde weten, hij had heel wat informatie en anders zocht hij het voor je op.

dus in een woord geweldig.

Wéér een warm bad!

Eric en Hilleke de Jonge
2-9-2016

We zijn net terug van een midweek bij Fons. Deze keer hadden we een appartement gereserveerd. Ook dit was, net als de hotelkamers, van alle gemakken voorzien. Prachtig, ruim appartement aan de achterzijde. Met, op het dakterras uitzicht op het LImburgse heuvelland. En, net als in de hotelkamers, ook in de appartementen prima bedden! Fons is een uitstekende gastheer. Kortom: we gaan zeker weer terug! Voor mensen die houden van fietsen, rust, goede service is dit B&B/appartement een absolute aanrader!

De gastvrijheid, kamers en omgeving zijn top

Anja van Diepen
29-8-2016

Een heerlijke B en B waar we ons zeer welkom voelden. Fons staat met een vriendelijk woord en handige tips voor je klaar. Over de ruime luxe kamers waren we zeer tevreden en het mooie uitzicht geeft je echt een vakantiegevoel.

Een fantastische b&b !

jan koot
23-8-2016

Wij vonden het een geweldig weekje met Fonds.

We werden heel enthousiast ontvangen en werd goed uigelegd hoe en wat.

het is zeker aan te raden in het mooie Schin op geul!

met prachtige kamers en een leuke gastheer in 1 woord onvergetelijk en zeker voor herhaling vatbaar!

groeten van de heren koot.

Super accomodatie en erg vriendelijke gastheer

P.J.J. van Meer
15-8-2016

Het 6 persoonsappartement is erg ruim opgezet.

Je bent wel aangewezen op je auto of openbaar vervoer

Voor herhaling vatbaar!

Fam.Verheij
1-5-2016

Plus punten: Gastvrije ontvangst, heerlijk ontbijt Fons probeert er iedere dag wat anders van te maken, als het mooi weer is is het heerlijk vertoeven op 'n groot dakterras met prachtig uitzicht! Goede boxspring bedden (hotel kamer).

Min punten: Kamer 4 ligt aan de voorkant van de door gaande weg deze is erg gehorig ook al zitten de ramen dicht.

De kamers 3 en 4 zijn erg gehorig van elkaar.

Dit was voor ons eerste keer B&B maar zeker niet de laatste keer!

Andrea en Fons dank jullie wel en ga zo door!

Liefs fam.Verheij.

beter dan best

jan koot
6-8-2015

b&b andrea is een heel mooi hotel met prachtige kamers. we werden heel goed verwelkomt door de gastheer die heel vriendelijk en enthousiast over komt. alleen van ons mag het ontbijt iets uitgebreider, maar voor de rest geen minpunten. in een zin : zeker voor herhaling vatbaar!

Zeer gastvrij !

G.Plaatsman
16-5-2015

Attente "Gastheer", alles pico bello verzorgd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.