Bed and Breakfast B&B Andrea

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast B&B Andrea
9,6

317 reviews over Bed and Breakfast B&B Andrea in het Nederlands

Prima verblijf, zeker voor herhaling vatbaar.

Theo en Ans Veens,
31-12-2018

Heel hartelijk ontvangen door gastheer Fons met een kopje koffie, goede uitleg over de omgeving, trein station kort bij voor reizen naar Valkenburg en Maastricht. Bushalte voor de deur. Prachtige omgeving om te wandelen. Appartement goed schoon en netjes verzorgd ingericht.

Gereisd met partner in december 2018

Perfecte accomodatie en echte gastvrijheid, TOP!

Fam. den Hollander,
29-12-2018

Dé ideale locatie om van de bourgondische regio Zuid-Limburg te genieten!

Gereisd met partner in december 2018

Het gevoel dat je in de watten wordt gelegd.

Willem Callaars,
14-12-2018

Je wordt goed ontvangen dat je de indruk krijgt dat je familie bent. De service is meer dan goed. Goede uitleg over hoe alles werkt. Een kamer waar niets aan ontbreekt. De rust in het gebouw. Goede kennis van de omgeving als je iets wilt ondernemen. teveel om alles te benoemen.

Super fantastisch

C Vos,
13-12-2018

Het is een geweldig hotel, ruime kamers, fantastische hulpvaardige enthousiaste gastheer, zeer goed ontbijt, wij hebben erg genoten.

Prima verblijf gehad

karin kooijman,
5-12-2018

Huisje prima in orde, heerlijk gelijkvloers. Alleen de 2 trappetjes van parkeerplaats naar huisje zouden een extra steunpunt kunnen gebruiken voor diegene die wat minder mobiel zijn. De verlichting op terras en grasmat (bij het trappetje ) gaat nu om 17.30 aan. Zou in dit jaargetijde om 17 uur al kunnen

Formidabel!!

Jolanda Schipper-Hagers,
27-11-2018

Wederom een heerlijk weekendje beleefd in B&B Andrea! Iedere keer als we hier komen voelt het of je thuis bent. Dit begon al toen Fons ons enkele weken voor vertrek belde met de vraag of wij het heel erg zouden vinden als wij in het 2 persoons appartement zouden verblijven onder de voorwaarde van kamer 4 die wij geboekt hadden. Dit omdat andere gasten graag 2 kamers naast elkaar wilde boeken. Wij vonden dit natuurlijk helemaal niet erg en een geweldige geste van Fons. Wij hebben er van genoten en uiteraard ook van Fons zijn geweldige Gastvrijheid. Alles was zoals altijd prima verzorgd en voor Fons is niets te veel!

Het appartement was super en van alle gemakken voorzien en een terras met eigen uitgang en privé parkeerplaats. Ook het ontbijt was weer top, verse broodjes en een keuze aan beleg, koffie, thee enz. Voor mij regelde hij ook nog karnemelk omdat ik dat altijd drink bij het ontbijt. Een Topklasse B&B waar je terug blijft komen!!

Gereisd met partner in november 2018

fantastisch....

mia stroucken groetelaers,
17-11-2018

ten eerste geeft het ons een gevoel van thuis komen .geweldige apartementen en hotelkamers heel heel proper .geweldige gastheer fons .niks is hem teveel .als je praat over mensen ..is fons een echt mens .je kunt van hier uit alle kanten op .10 min van valkenburg vandaan .je kunt hier oneindig wandelen .wij komen hier zeker al 16 jaar .en hopen er nog onze vakantie te mogen houden .fons andrea weer heel heel erg bedankt voor jullie goede zorgen ...fam stroucken.

Gereisd met partner in november 2018

Geweldige acomodatie.

At Bootsma,
24-9-2018

Hartelijke ontvangst, schoon en ruim Appartement.

Mooie omgeving, aanrader voor iedereen.

Gereisd met partner in september 2018

Verzorgd tot in de puntjes!

Elburg,
24-9-2018

Na een super gastvrij onthaal hebben we tijdens ons verblijf genoten van het enthousiasme waarop Fons zijn werk in de B&B doet. Zijn liefde voor het vak en servicegerichte instelling maken dat je je er meteen thuis voelt. De kamer was schoon en compleet, het ontbijt was heerlijk en ook voor tips betreft een uitje in de omgeving kon je bij Fons terecht. Het uitzicht aan de achterkant van de B&B was prachtig, een prachtige berg die het Limburgse landschap zo kenmerkt.

Een b&b die we meteen bij anderen zouden aanbevelen!

Geweldig

A. de Bruin,
20-9-2018

Een aantal dagen in B&B Hotel Andrea verbleven.

Een prachtige locatie waarbij wij ontvangen werden door een enthousiaste en gastvrij eigenaar. Het hotel heeft mooie en schone kamers. Het ontbijt is zeer verzorgd met elke dag verse broodjes en een variatie aan broodbeleg. De eigenaar is oprecht geïnteresseerd in de gasten en de plannen voor de vakantie en geeft hier goede adviezen bij. De B&B is zeer gunstig gelegen voor verschillende fietsroutes, dicht bij Valkenburg en ook Maastricht en Aken zijn prima bereikbaar op de fiets. Kortom wij hebben een top vakantie gehad.

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast B&B Andrea in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast B&B Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.