Bed and Breakfast B&B Andrea

Bed and Breakfast B&B Andrea
9,5

39 tips over Bed and Breakfast B&B Andrea

Irma van Beusekom, 13-8-2017
Als autovrije mensen is deze B&B ook een aanrader. Goed te bereiken met het OV, zowel met de bus (bijna voor de deur) als met de trein en Fons is zo gastvrij dat hij je zelfs van het station wil komen halen of er naar toe brengen met je bagage. Wij hebben een week gelogeerd in deze B&B en iedere dag wandelingen gemaakt of gefietst. Zo mooi gelegen. Een hele goede uitvalsbasis voor het ontdekken van Zuid-Limburg.
lida thijssen, 18-7-2015
Goede uitvalsbasis voor diverse wandelingen in de omgeving vanuit de B & B.
Jeannette Smeitink, 27-5-2015
Een aanrader is een mooie wandeling van Schin op Geul naar Valkenburg langs de Geul. Dagje Maastricht is natuurlijk ook altijd leuk.

Dick Meijer, 21-5-2015
Wij hadden kamer 3 aan de achterzijde. Zeer rustig gelegen.
alfons van hoogmoed, 11-5-2015
Mooi centraal gelegen in het Limburgse landschap. Op korte afstand van Duitsland en België!
Didi, 4-5-2015
Bij restaurant Kodoo (sushi) in Valkenburg kun je ontzettend lekker eten. Ook de Griek in Valkenburg heeft erg lekker eten!

Didi, 4-5-2015
Voor mtb-ers is de vvv kaart mountainbiken in Zuid-Limburg aan te bevelen. Leuk is de Valkenburgroute, voor beginners en gevorderden, 30 km. lang en +- 4 km. vanaf de accommodatie en je eindigt ook weer in de buurt.
Lidia Czajkowska, 17-4-2015
Kamer 3 aan de achterkant van het B&B heeft vrij uitzicht. Heel veel routes om te wandelen of fietsen, veel mooie kastelen en de mergelgrotten te zien.
Ineke en Henk ten Cate, 6-4-2015
Vraag Fons ook vooral naar de tips; staat altijd voor U klaar. Hadden er graag willen blijven wonen; graag tot de volgende keer!!
Loozen, 2-1-2015

De omgeving is schitterend!

Heerlijke plek om uit te rusten en een prima punt om te gaan wandelen, fietsen of wat je in de natuur allemaal kunt doen

Valkenburg, Maastricht en Aken dicht in de buurt, ook wanneer het weer niet zo goed is ben je zo in het casino, kun je naar Fun vallei in Maastricht, etc.