Bed and Breakfast B&B Andrea ***

Review geschreven door Jolanda Schipper-Hagers

Formidabel!!

Jolanda Schipper-Hagers,
27-11-2018

Wederom een heerlijk weekendje beleefd in B&B Andrea! Iedere keer als we hier komen voelt het of je thuis bent. Dit begon al toen Fons ons enkele weken voor vertrek belde met de vraag of wij het heel erg zouden vinden als wij in het 2 persoons appartement zouden verblijven onder de voorwaarde van kamer 4 die wij geboekt hadden. Dit omdat andere gasten graag 2 kamers naast elkaar wilde boeken. Wij vonden dit natuurlijk helemaal niet erg en een geweldige geste van Fons. Wij hebben er van genoten en uiteraard ook van Fons zijn geweldige Gastvrijheid. Alles was zoals altijd prima verzorgd en voor Fons is niets te veel!

Het appartement was super en van alle gemakken voorzien en een terras met eigen uitgang en privé parkeerplaats. Ook het ontbijt was weer top, verse broodjes en een keuze aan beleg, koffie, thee enz. Voor mij regelde hij ook nog karnemelk omdat ik dat altijd drink bij het ontbijt. Een Topklasse B&B waar je terug blijft komen!!