Hotel Bemelmans

249 reviews over Hotel Bemelmans in het Nederlands

Geweldig

B Hartman
11-4-2017

Alles was top verzorgd,klant is hier nog echt koning.

Geweldig

Bart van Dijk
3-4-2017

Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst. Iedereen is er zeer vriendelijk.

Mooie en ruime kamer met mooi uitzicht.

Ontbijt was erg goed en avondeten "wat de pot schaft" maar ook dit was erg goed.

Je wordt hier echt verwend.

Al met al zo goed bevallen dat wij er een dag bijgenomen hebben.

Gastvrij onthaal!

Jaap Schiebaan
23-3-2017

Het hotel is prima gelegen. Wandelingen starten voor de deur. En Zuid-Limburg is betoverend mooi.

Hotel Bemelmans is een gastvrije plek. Het mag dan enigszins gedateerd zijn, maar als gast ben je beslist geen nummer. Het personeel is bijzonder vriendelijk, graag bereid om een praatje te maken, maar nooit opdringerig.

In deze periode van het voorseizoen was het een kwestie van 'eten, wat de pot schaft'. Maar wat die pot schaftte, was beslist niet mis! Drie dagen lekker gegeten. De gerechten waren eenvoudig, maar met liefde en zorg bereid. Dat kon je proeven!

Belangrijk is de prijsstelling. Zeker voor mensen die goedkoop een paar dagen eruit willen, een absolute aanrader. Wij waren met z'n tweeën voor drie dagen nog geen € 300 kwijt. En in die prijs was alles inbegrepen: ontbijt en 3-gangen diner, met een lekker wijntje en aangeklede koffie na.

In het hoogseizoen zullen de prijzen iets hoger liggen, maar ook dan blijft het de moeite waard.

Bij leven en welzijn komen we zeker terug!

Een Absolute Aanrader!

Luk Timperman
20-3-2017

Gezellig familiehotel met een vriendelijke bediening.

Kleine maar kraaknette kamer.

Proper restaurant met eenvoudige maar heerlijke gerechten.

(H)eerlijk ontbijt.

Met dank aan Jan Simons voor de heel goed uitgeschreven mooie wandelingen.

Heel fijn verblijf, rustig gelegen

Marfine
23-2-2017

Wij zijn hier al enkele keren geweest, een rustig gelegen hotel, mooie ruime kamers, prachtige badkamer.

Heerlijk ontbijt, aardige gastheer en vrouw.Prima plaats voor mooie wandelingen

Geweldig hotel!

Marina Stevens
6-2-2017

Wij hebben een geweldig weekend gehad! De vrolijk, vriendelijk en gastvrijheid lieten ons super welkom voelen! Mooi kleinschalig hotel met prima kamers! Ontbijt was super, alles aanwezig! Wuj gaan zeer zeker nog eens terug komen!

Toplocatie, gastvrij en compleet

A. de Wolf
8-1-2017

Hotel is direct gelegen aan het mooiste wandelgebied rondom Schin. Goede aansluiting met openbaar vervoer richting trein, Valkenburg, Gulpen en Aaken.

Ruime kamer (Suite) met balkon op zonzijde. Bed met nieuwe tempur matrassen. Heerlijk grote badkamer met enorme rond bad. Prijs kwaliteit verhouding bij arrangement onvoorstelbaar goed. Lieve gastheer, gastvrouw en personeel. Ik kom zeker terug.

Gasten staan centraal

Jo
29-12-2016

Kamer, eenvoudig,maar netjes,dagelijks schoongemaakt, Personeel klantvriendelijk en behulpzaam.Het leek als vertrouwd, of we elkaar al lang kenden.

Hotel gelegen aan de rand van Schin op Geul. Groot terras met blik op prachtige tuin en wijds Limburgs Landschap.

Ontbijt goed verzorgd. Diner, zowel het 3-gangenmenu, als het 4-gangenmenu op de kerstdagen, waren voortreffelijk..Geplastificeerde kaarten van Wandelingen in omgeving om mee te nemen en na de wandeling weer terug te hangen. Er was niets op ons verblijf aan te merken.Wij hebben genoten.

Zeer goed

Dirk en Sjaan
29-12-2016

Wij hebben ervaren het verblijf in het hotel Bemelmans, Marco, Wendy en het personeel willen wij nog bedanken voor de goede zorgen die jullie met z'n alle hebben gegeven. Wij willen ook het personeel bedanken voor de vriendelijkheid en inzet petje af. Deze dagen zijn voor herhaling vatbaar. Met vriendelijke groet,

Dirk en Sjaan de Koning

uit Vlaardingen

Prima hotel voor een weekend verblijf

Verstraete johan
11-12-2016

Hotel Bemelmans is prima gelegen aan het einde van de straat. Dus rustige omgeving. Het eten is van een prima kwaliteit, heel lekker bereid en met vriendelijke bediening. Echt een aanrader.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bemelmans in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bemelmans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.