Hotel Bemelmans

6 reviews over Hotel Bemelmans in het Nederlands

Toplocatie, gastvrij en compleet

A. de Wolf,
8-1-2017

Hotel is direct gelegen aan het mooiste wandelgebied rondom Schin. Goede aansluiting met openbaar vervoer richting trein, Valkenburg, Gulpen en Aaken.

Ruime kamer (Suite) met balkon op zonzijde. Bed met nieuwe tempur matrassen. Heerlijk grote badkamer met enorme rond bad. Prijs kwaliteit verhouding bij arrangement onvoorstelbaar goed. Lieve gastheer, gastvrouw en personeel. Ik kom zeker terug.

toppie

susan
4-6-2016

ik reis alleen maar werd zo gastvrij ontvangen , zo lief en hartelijk had ik nog nooit mee gemaakt ze proberen er alles aan te doen om je een geweldig vakantie te laten beleven. Alles is zo proper en iedereen is zo hartelijk en vriendelijk.

Ontbijt en diner zijn heerlijk.

Mooie wandelingen direct vanuit het hotel ik heb uren door de heuvels gewandeld

Geweldig hotel, zeer aan te bevelen.

Gerda Boer-Rip
5-10-2012

Hotel Bemelmans in Schin op Geul is een hele fijne accomodatie.

Het uitzicht vanaf terras en vanaf tuinkantkamers is geweldig.

De eigenaar, zijn vrouw en personeel zullen er alles aan doen om het u naar de zijn te maken en hebben service hoog in het vaandel staan..

Prijs/kwaliteit is zeer goed.

Het hotel heeft een uitstekend restaurant, de eigenaar is de chef-kok en kookt echt fantastisch. Ik heb elke avond heerlijk gegeten.

Het ontbijtbuffet is ook van hoge kwaliteit en zeer uitgebreid.

Kortom een hotel om naar terug te keren.

De kamers worden dagelijks schoongemaakt en zijn ook echt schoon!!!

Fantastisch hotel.

G. Boer
16-8-2011

Voor ons is dit hotel een thuis komen. Het uitgebreide ontbijtbuffet en het heerlijke avondeten is er geweldig.

De kamers zijn superschoon. De eigenaren en hun team doen er alles aan om het je aan niets te laten ontbreken.

Vanuit het hotel kan je zo de natuur in wandelen .

Wij hebben heerlijke dagen gehad. Was hier met mijn dochter, maar kan dat niet in reisgezelschap kwijt. Dit hotel blijft voor ons voor herhalingen vatbaar.

Super Hotel !

Harry Koning
5-8-2010

Op doorreis naar huis hier 1 nacht overnacht, op bastis van half pensioen. Het diner was perfect verzorgd, ontbijt was in buffetvorm. Een goed ontbijt, van alles was er ruim voldoende. Hotel ligt in een rustige omgeving, heb een zeer goede nacht gehad daar. Zeker voor herhaling vatbaar !

2008

zeer vriendelijk hotel,zeer goed eten(je krijgt ruim voldoende en het smaakt heerlijk),zeer rustige ligging

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bemelmans in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bemelmans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.