Hotel Bemelmans

Laatste review

Limburgs Top Hotel

Rob Meijer,
12-4-2014

Het kan nog steeds, voor een mooie prijs uitstekend eten en genieten van alles wat het leven te bieden heeft bij Hotel Bemelmans,

Geen toeristen menu van kant en klaar spul maar vers en zeer goed op smaak gebrachte gerechten. Compliment, graag alleen nog bonenkoffie :-)

7 reviews over Hotel Bemelmans in het Nederlands

Limburgs Top Hotel

Rob Meijer
12-4-2014

2006

Dit hotel is altijd weer een thuiskomertje

L..J.W.Nulle
4-10-2006

Dit hotel is altijd weer een thuiskomertje. Je wordt zo vriendelijk ontvangen, dat dit al een aanrader is voor iedereen die van rust houdt. De kamers zijn erg goed en worden goed schoon gehouden. Je wordt als gast goed behandeld niks is te veel. Ontbijtservice is een genot om nog maar niet te spreken van het diner, elke dag een voortreffelijk diner van hoge kwaliteit. Hannie en Leo Nulle

Goed verzorgd hotel

Jos en Joyce
25-4-2006

Goed verzorgd hotel. Rustige ligging aan een smal straatje in het Geuldal. De eigenaren waren zo vriendelijk om hun eigen auto buiten te laten staan zodat onze motoren afgesloten geparkeerd konden worden! Goede kamer en ruime badkamer, zeer schoon. Hoewel we vrij laat in de avond arriveerden, was men zo vriendelijk om ons toch nog te voorzien van een overheerlijke salademaaltijd van stukjes biefstuk, pasta en groente. Origineel. Dit hotel is "value for money". Dat de gemiddelde leeftijd van de gasten aan de hoge kant is, kon ons niet deren, integendeel zelfs, het was gezellig.

2005

Hotel Bemelmans is op zich een mooi hotel, maar absoluut niet geschikt voor jongeren. Wij kwamen aan en zagen veel ouderen puzzelen en kaarten. Deze mensen keken vreemd toen wij daar binnen kwamen. Het hotel is niet dichtbij het plaatsje Valkenburg, het is een eindje lopen. De omgeving is wel heel erg mooi. Conclusie: hotel is mooi voor mensen op middelbare leeftijd. Wij hebben een leuke tijd gehad maar zullen hier niet gauw weerkomen

Het is een gezellig hotel met hele vriendelijke mensen.Het ziet er allemaal goed verzorgd uit. Het ontbijt is ook aan te raden. Je kan er tot in de late uurtjes nog een lekker biertje of wat anders drinken. Het hotel heeft een hele goede ligging. Het is vlak bij Valkenburg en Maastricht is met de auto ook goed aan te rijden.

En je hebt er mooie wandel of fiets routes door het limburgse heuvelland.

hotel met een heerlijk terras met een wijds uitzicht.Goede kamers en verblijfsruimte met bankstellen wat een goede sfeer heeft.Het onderhoud en de service is lovenswaardig.Hier kom je nog eens terug.

2004

Goed onderhouden hotel met een fantastisch uitzicht. Erg rustige ligging naast recreatiegebied de Sousberg. Vanuit het hotel kan je direct de wandelroutes nemen naar b.v. Het Gerendal.

Zeer vriendelijke bediening. Prijzen van de drankjes zijn inclusief bediening en, naar horeca begrippen, niet duur.

Mogelijkheid om halfpension te nemen voor (2004) ongeveer 16 euro p.p. extra. Bestaat uit een 3 of 4 gangenmenu. Erg goede kwaliteit van de maaltijd (voor die prijs).

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bemelmans in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bemelmans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.