Hotel Bemelmans

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag10°3°
Hotel Bemelmans
9,2

Laatste review

Op 24 februari 2018 hebben wij de 90e verjaardag van mijn moeder bij Hotel Bemelmans gevierd. We hadden 5 kamers geboekt, 1x de suite, 2x de luxe comfortkamer en 2 x de comfortkamer, aankomst op vrijdag en vertrek op zondag. Vanaf het 1e contact moment van de informatie aanvraag, de boeking en het uiteindelijke verblijf, was het contact erg prettig en had ik al snel de indruk dat alles bespreekbaar was; een aangepast diner, het versieren van een deel van het restaurant, de Limburgse vlaai bij de koffie het meedenken en organiseren van uitstapjes, kortom perfect. Daarnaast de vriendelijkheid van de medewerkers, de schone kamers, het heerlijke eten, de prijs kwaliteit, het was super! Mijn moeder, maar ook wij als gezin hebben een top weekend gehad! Hotel Bemelmans, onze complimenten en bedankt voor alle goede zorgen en wellicht tot snel!!

50 reviews over Hotel Bemelmans in het Nederlands

Schoon, vriendelijk, goede prijs kwaliteit, top!!

Marc van Esch,
5-10-2018

Een aanrader, hotel Bemelmans!

An en Mies,
5-8-2018

Zeer netjes verzorgd en schoon hotel.

Erg vriendelijk personeel, enthousiaste eigenaar! Goed ontbijt, alleen maar pluspunten! Echt voor herhaling vatbaar!

Goed hotel

Ron beekhuizen,
20-11-2017

Gewoon een goed en schoon hotel met een heerlije ontbijt

Heerlijk

Liesbeth,
26-7-2017

Wat een fantastisch hotel. Vriendelijk personeel, heerlijk eten, alles schoon, wij hadden een grote kamer en badkamer. We zijn heel hartelijk ontvangen. Prachtig terras met mooie tuin, heerlijk rustig gelegen. Het is echt een aanrader! Wat een hardwerkende mensen tref je hieraan die zeker met veel plezier een hotel runnen.

P.Krijnen Oosterhout,
27-6-2017

Alles was goed de kamer / Badkamer en het toilet

en goede bedden alles aanwezig

prive parkeerplaatsen plus garage voor de fietsen

restaurant heel netjes

de mensen waren ook leuk

Aanrader !

Stan,
23-4-2017

Van 18 t/m 20 april 2017 waren wij met een groep van 18 personen in dit hotel.

Goede kamers, vriendelijk personeel, goed eten, kortom alles heeft voldaan aan de verwachtingen.

4e keer terug naar bemelmans

sven scholte
17-5-2016

heerlijk weekend gehad met vrienden, gastvrijheid en gezelligheid op en top.

gezellige lounge /bar.

Heerlijk eten en mooie ruime schone kamers het gehele hotel is super schoon en goed onderhouden.

volgende keer komen we in november voor de kerstmarkten in Valkenburg en Aken.

eerste keer in Limburg

klaas verbeek
16-5-2016

Een aanrader , zeer goed hotel.

Vriendelijke mensen, elke avond lekker buiten kunnen dineren op het terras.

Mooie omgeving, veel gewandeld in de heuvels

weekend om nooit te vergeten

denzel
13-1-2016

weekendje schin op geul geboekt.

vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. we kregen de suite ondanks dat we die niet geboekt hadden, super lief.

we hebben heerlijk gewandeld en de kerstmarkten bezocht en komen zeker nog een keer terug.

lekker uitrusten in limburg

pieter
13-1-2016

mooi eenvoudig zeer netjes hotel.

overal wifi .

Goed diner en een stevig ontbijt.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bemelmans in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bemelmans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.