Hotel Bemelmans

10 reviews over Hotel Bemelmans in het Nederlands

Goede service verouderde kamers

Priscilla
23-8-2016

Dit hotel ligt vlakbij een prachtige berg (Sousberg) en bij aankomst hadden we meteen het vakantiegevoel. Ook de mensen die hier werken, ontzettend aardig sn behulpzaam! Niks was teveel wat wij vroegen.

Als u van luxe houdt of modern kunt u beter niet hier komen. Alleen de kamers op de tweede verdieping hebben meer luxe (denk aan bad en boxspringbedden) maar de rest van de kamers is alsof je bij oma logeert. Ouderwetse badkamer. Bedden die kraken en erg laag liggen. Deuren die kraken en niet goed sluiten, zodat je iedere keer als andere gasten naar hun kamer gaan rechtop in je krakende bed zit. We hebben het opgelost door de matrassen op de grond te leggen en iets voor de deur te zetten. Niet ideaal als je 7 maanden zwanger bent.

De gemiddelde leeftijd hier is ongeveer 60 jaar. Voor gezinnen met kleine kinderen (zoals wij) is dit hotel niet iets waar wij nog een keer heen zullen gaan.

Fantastiche plek

santinge
20-5-2013

Wij komen er al jaren met en zonder kinderen, de kamers zijn zeer netjes en schoon. We worden zeer vriendelijk ontvangen en we voelen er erg op ons gemak. Prachtig uitzicht op de Sousberg. Het hotel ligt vlakbij Valkenburg waar genoeg te doen is voor jong en oud. Het personeel doet er alles aan om het jou naar de zin te maken, je kunt met alle vragen bij hun terecht. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed je krijgt echt waar voor je geld. Ontbijt is goed, genoeg keuze in broodjes, vers fruit, beleg, drinken enz.....'s avonds kun je er heerlijk dineren in het ruime restaurant (ze maken heerlijke gerechten echt een aanrader) De kinderen hebben mooi gespeeld op de trampoline en wij zaten op het buitenterras van onze kop thee te genieten van onze paar dagen in het Hotel Bemelmans.

Super hotel

G. Boer
17-5-2013

Ik was met mijn kleinkinderen en heb het geweldig naar mijn zin gehad.

Het hotel is heel schoon, ik had een fijne kamer en het eten was heerlijk.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

fantastische hotel

fam. Santinge
13-5-2013

Wij komen er al jaren met en zonder kinderen, de kamers zijn zeer netjes en schoon. We worden zeer vriendelijk ontvangen en we voelen ons er erg op ons gemak.Prachtig uitzicht op de sousberg.Het hotel ligt vlakbij valkenburg waar genoeg te doen is voor jong en oud. Het personeel doet er alles aan om het jou naar de zin te maken je kunt met alle vragen bij hun terecht. Prijs/kwaliteitverhouding is goed je krijgt echt waar voor je geld,ontbijt is goed, genoeg keuze in broodjes, vers fruit, beleg, drinken enz..'s avonds kun je heerlijk dineren in het ruime restaurant (ze maken heerlijke gerechten echt een aanrader). De kinderen hebben mooi gespeeld op de trampoline en wij zaten op het buitenterras van onze kop thee te genieten van onze paar dagen in Hotel Bemelmans.

Kindvriendelijk, prima bediening, goede keuken.

familie Vanhoutte
12-5-2013

We hebben erg genoten van het verblijf in dit rustig gelegen, kindvriendelijk hotel! Het is een uitvalbasis naar diverse toeristische bezienswaardigheden én ideaal voor de natuurliefhebbers. Zowel met jong als oud wordt rekening gehouden. Het eten is SUPER lekker. Proficiat aan de kok! Ook het personeel is ERG hulpvaardig en zeer vriendelijk! (zelden zo meegemaakt) Het enige nadeel is dat als je een HP - verblijf hebt dat je aan tafel dient te gaan op een vast uur.(18u30) De menu wordt je 's morgens reeds meegedeeld en als je iets niet lust, wordt daar zonder probleem rekening mee gehouden. Een echte aanrader op diverse vlakken dus!

GEWELDIG

van Huizen
26-4-2011

Het hele paasweekend heerlijk genoten van ons verblijf in dit hotel. Schoonouders komen hier al jaren (1e keer met hotelbon) en vinden het hier altijd weer super, tijd dat wij ook eens meegingen ! Samen met onze 3 kinderen in de Sousberg Suite geslapen. Geweldig mooie en ruime kamer (zelfs met 3 extra bedden nog ruimte genoeg), super mooie badkamer met HEEL groot rond bad, dubbele wastafel en aparte douche ! Kids hebben genoten ! Grote trampoline in de tuin ! Geweldig gegeten ! Voor de kinderen kon je het menu van de dag krijgen of frietjes met een lekkere snack, alles was mogelijk ! Het eten is om je vingers bij af te likken zo lekker ! Elke dag een ander dagmenu, elke dag zeer verrassend en lekker !! Ontvangst zeer hartelijk, heel vriendelijk personeel, schone kamers. Buiten ook goed vertoeven op het terras !

Beslist een hotel om naar terug te gaan !

Wij zijn vorige week een paar dagen in hotel Bemelmans verbleven. Het was er aangenaam. Er werd goed voor ons gezorgd. Ook voor ons zoontje van 11 maanden.

Tip zet even nieuwe recente foto's op internet van jullie hotel

Gezellig familiehotel

Fam. Keijer
21-4-2010

Gezellig familiehotel met mooie rustige ligging in Schin op Geul. Geschikt voor een verblijf met kinderen (trampoline, glijbaan)en zonder kinderen. Uitermate geschikt voor bezoek aan Valkenburg, dierentuin Gaia in Kerkrade en wandelingen in de omgeving. Uitstekend ontbijt en diner, schone kamers en bovenal zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

superleuk en fijn hotel. kamers zij buitengewoon schoon en de gastvrijheid is eigenlijk niet meer van deze tijd. Super lieve mensen die van alles doen. Het ontbijt verdient echt alle lof en het diner is eveneens zeer goed. De ligging van het hotel verdient mijns inzien wel 5 sterren, wat een rust. Het hotel is een echte aanrader en zowel jong als oud voelt zich echt thuis in dit knusse familiehotel. Wij komen zeker terug en wellicht meerdere malen. Onze zoon van zeven heeft buitengewoon genoten.

een topper en zeker een blijver

Henk en Margreet Hagen
13-1-2009

Wij zijn met de kerstdagen in hotel Bemelmans (Kerstarrengement) geweest voor de 7e keer verdeeld over 31 jaar.

Toen was ik 23 nu ben ik 54 dus zowiezo altijd 1 van de jongste.Nu waren we met onze kleindochter en dochter resp.4 en 46 jaar dus waren zij de jongsten.Het is er inderdaad rustig maar ook zeer gezellig.De oudere mensen hebben genoten van de kleine meid bracht leven in de huiskamer.Voor de eigenaars is niets teveel,we hebben zelfs hun dochter meegenomen met onze uitstapjes.We gebruikte de tv kamer ook als speeltuin en konden daar ook onze kerstcadeaux samen uitpakken onder een gezellige kerstboom.Een goede ligging voor uitstapjes.Schone gezellige kamers een geweldige glüwhein,zelfmaded, heerlijk e kerstdiners en goede ontbijttafel.

Geweldige mensen, ze zijn een 3 sterren hotel voor ons was het veel meer.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bemelmans in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bemelmans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.