Hotel Bemelmans

5 reviews over Hotel Bemelmans in het Nederlands

Mooi stukje Limburg

Fam Derlagen,
28-5-2017

Wat een leuk hotel, prachtige ligging, allemaal vriendelijk personeel.

Wij zaten in de suite omdat we met 2 volwassenen en 1 kind waren, wat een verrassing.

Mega grote kamer en nog een superrrr badkamer met 4 persoons bad, helemaal geweldig.

Wij gaan zeker terug komen hier.

„Uitmuntend hotel, bijzonder aan te bevelen”

A. van Dijk & D. van Duijn
5-10-2012

Puur op intuïtie dit familiehotel uitgekozen om het met een verblijf van acht dagen o.b.v. half-pension te vereren. Onze keuze was fantastisch. Deze accommodatie is zeer fraai gelegen aan de rand van Schin op Geul; de kamers met balkon hebben een mooi uitzicht op het omringende landschap en de fraaie tuin heeft leuke plekken om te verpozen. Op het ruime terras kan men gemoedelijk een diner en/of een

kop koffie of glas bier nuttigen. Dit hotel heeft een gastvrije uitstraling en het personeel is klantvriendelijk en behulpzaam. Het in het hotel gelegen restaurant biedt een ruime keuze om goed te ontbijten. Iedere avond is er een uitstekend diner met drie gangen. We hebben elke dag heerlijk gegeten. Onze complimenten voor de kok. Wij kunnen ons goed voorstellen, dat gasten deze accommodatie vaker bezoeken.

Aanrader!

Familie Mevissen
4-5-2012

Een weekendje met de familie naar Zuid-Limburg. Het was voor ons een verrassing waar wij terecht kwamen. Een klein straatje en het einde van Schin op Geul, maar een prachtige ligging. Een echt familie hotel al 3 generaties lang. Wandelroutes die langs het hotel lopen! Voor de fanatieke fietser dicht bij de Keutenberg (steilste helling van Nederland).

Maar de grootste verrassing was de kok. Wat een geweldige keuken, wij hebben 2 dagen een heerlijk diner voorgeschoteld gekregen, met pure en eerlijke producten. Chapeau!!!

HotelSpecials.nl

Hotel Bemelmans: een aanrader.

fam. Sattelmeijer
20-12-2010

Vandaag teruggekeerd van ons DERDE verblijf in dit hotel.

Het was fijn de vertrouwde gezichten van de familie weer te zien na de ingrijpende verbouwing. Wij weten uit ervaring, dat we het er erg goed hebben en hopen er nog menigmaal te kunnen vertoeven.

Deze dagen vierden wij ons 40 jarig huwelijk en konden met het gezin genieten van Zuid Limburg in kerstsfeer; maar in alle jaargetijden is Hotel Bemelmans een heerlijk oord in een prachtige omgeving!!

Geweldig

Fam. vd. Lubbe
5-8-2010

Schitterend hotel! Prachtige gelegen aan begin van een natuurgebied.

Lift aanwezig, fijne kamers en erg lekker gegeten.

Top week gehad!!!!!!!

Fam. vd. Lubbe

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bemelmans in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bemelmans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.