Hotel Bemelmans

Wat een sfeervol hotel.

Fam. van Dijk
8-11-2008

Verblijf 17,18 en 19 okt. 2008

Doel: Zuid Limburg verkennen met volwassen zoon en schoondochter.

Wens accomodatie: rustig en gezellig verblijf gedurende de nachten.

Ervaring: Hotel ligt in prachtige omgeving, is goed bereikbaar en rustig gelegen. Bovenal de familiaire benadering en ondersteuning is prima.

Voor herhaling vatbaar en geplaatst bij onze voorkeurshotels.

Topper voor je rust

familie Henze
11-10-2008

Voor de tweede keer in dit hotel doorgebracht. Heerlijk als je voor je rust komt. Hoewel onze zoon en schoondochter tot de jongere generatie horen gaan ze heel graag met ons mee. Alles is een topper. Eten, bediening, gastvrij, vriendelijk, onderhoud kamers en hotel alles werkelijk subliem.

een gewelgig onthaastingsweekend gehad, heerlijk gegeten

nel
5-6-2008

een gewelgig onthaastingsweekend gehad, heerlijk gegeten. een absolute aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!

2007

Vriendelijke mensen, echt heerlijk eten, uitgebreid ontbijtbuffet, verzorgde kamer met goede bedden, een prachtig, rustig terras met zicht op een mooi aangelegde tuin.

En heus ook geschikt voor jonge mensen;), 't is maar net waar je voor komt! Wil je even bijtanken, dan kun je hier meer dan prima terecht.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bemelmans in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bemelmans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.