Hotel Bemelmans

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag10°3°
Hotel Bemelmans
9,2

168 reviews over Hotel Bemelmans in het Nederlands

Super hotel met een geweldige service

Remy,
26-11-2018

In dit hotel verbleven als prima uitvalsbasis voor een weekendje Valkenburg. Het hotel ligt in een heerlijk rustige omgeving en heeft mooie kamers die van al het nodige zijn voorzien. De service van de eigenaren is in één woord geweldig te noemen!

Hopen nog een keer terug te komen.

Johanna,
18-9-2018

Kamer niet groot, maar voldoende en schoon. Ontbijt prima en het diner eenvoudig, maar goed klaargemaakt. Lekker terras en mooie tuin.

Lift in het hotel, mooie ligging hotel. Eetzaal kan wel een opkikker gebruiken, het enige minpuntje.

Fantastisch !

Henk Blok,
13-9-2018

Wij hebben voor de 5e keer gelogeerd in dit fijne hotel.

Dus wat moet ik er dan nog meer over vertellen ? Super schoon, fijne bedden en vooral het uitzicht over de mooie tuin. Goed gevarieerd ontbijt en dito diner.

Een perfecte ligging voor diverse uitstapjes zowel in de buurt als Duitsland b.v. Aken of Monschau.

En niet te vergeten de gastvrijheid van het personeel.

Mooie omgeving vlakbij Valkenburg

M,
15-8-2018

Zeer vriendelijke hoteleigenaar en personeel.

Prima eten.

Gedateerd, maar schoon hotel

Een tip; er was niet echt een balie waar je, je kon inchecken.

In de lounge bleek een bel te zitten als je geholpen wilde worden.

Bij aankomst weet je dit echter nog niet

Prima

Loes,
2-8-2018

Prima hotel zeker voor deze prijs. Goede bedden. Eenvoudig ontbijt buffet. Prachtig gelegen. Jammer alleen dat wij geen kamer met balkon hadden en uitkeken op een muur 2 meter voor ons raam.

Een gastvrije plek!

Jaap,
28-6-2018

Allereerst: de gastvrijheid. Helemaal goed! De kamer die we hadden gevraagd was niet beschikbaar, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door ons een luxere kamer aan te bieden.

Omdat het vlak voor de vakantie van de hardwerkende eigenaren was, was het die week 'eten wat de pot schaft'. Dat was geen verrassing, het was al op de website te lezen.

Maar wat de pot schafte; daar was helemaal niks mis mee. je kon proeven dat het met liefde gemaakt was.

En we moeten ook nog iets zeggen over de kwaliteit/prijs-verhouding. Wordt misschien een beetje eentonig, maar ook daar was niks mis mee. Zeer betaalbaar.

We waren ook al een jaar eerder in dit hotel. En we weten het wel bijna zeker; ook in 2019 hopen we er weer een paar heerlijke dagen door te brengen. Bemelmans is wat ons betreft helemaal top!!

Prettig verblijf voor een goede prijs!

Peter,
4-6-2018

Hotel Bemmelmans is een gezellig familie hotel, dat gerund wordt door vriendelijke mensen. De ligging is rustig, van de drukke verkeersweg in "het dal" is niets te horen. Ook is er een prachtig aangelegde tuin waar je rustig kunt zitten. Een aanrader is om ook eens naar het direct tegenover het hotel gelegen natuurgebied te lopen. Na 5 minuten lopen heb je al een prachtig uitzicht.

De kamers zijn een beetje gedateerd, maar netjes en schoon. De badkamer heel ruim, de racefiets kon er zelfs gestald worden. Het hotel diner eenvoudig maar zeker goed! Al met al is de prijs/kwaliteit verhouding prima.

Nog een aanrader: pak bij Station "Schin op Geul" (10 min wandelen) het boemeltreintje naar Maastricht.

Rustig gelegen, net hotel.

mevr de Boer,
13-5-2018

Erg rustig gelegen, fijne bedden, het was oké.

Omdat wij twee matrassen met een gleuf daartussen vervelend vinden is er een topper overheen gelegd, dat werkt top!

Fijne dagen gehad.

Bianca,
8-4-2018

Vriendelijk personeel, rustige ligging en vanuit het hotel kan je meteen starten met verschillende (rond)wandelingen). Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Zeer schone kamers met prima bedden. Wij zaten in een kamer, zonder directe buren, dus heerlijk rustig. Zowel ontbijt als diner waren prima en meer dan voldoende. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Herke en Mirjam de Wijs,
6-4-2018

Heel gastvrij hotel, erg schone kamers en vriendelijk, behulpzaam personeel, tegen heel redelijke prijzen!

Wij zouden hen zonder meer het "Max" goedkeuringsmerk geven!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bemelmans in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bemelmans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.