Hotel Bemelmans

Hotel Bemelmans
9,2

21 tips over Hotel Bemelmans

Hans, 31-8-2016
Uitvalsbasis voor wandel-, fiets- en autoroutes zowel in Limburg zelf als in Duitsland en België.
Marijke Boot, 14-3-2015
Echt een aanrader. Ik zou volgende keer een kamer met balkon nemen en met dat prachtige uitzicht. Maar terug gaan we zeker!!
willempie, 8-12-2014
Ga, als het rustig is in het hotel, lekker een hapje eten bij De Herbergier op de hoek van de straat. Goed eten voor een goede prijs.

We hebben een aantal aanbieders voor Bemelmans voor je op een rij gezet:

M. Visser, 22-10-2014

TV op de slaapkamer erg klein en niet meer van deze tijd.

Wat meer afwisseling in de achtergrond muziek in de lounge en eetzaal

Han, 27-9-2014
Voor de prijs hoef je het niet te laten, ik heb heel wat hotels bezocht maar deze hoort bij de top en nog goedkoop. Ik had een D kamer met balkon, deze was ruim en de badkamer had een inloop douche, een bad en een dubbele wasbak.
Han, 14-9-2014
Veel wandel en fietsmogelijkheden. Ook Aken, Maastricht en Valkenburg behoren tot de mogelijkheden deze te bezoeken.

Anja, 27-7-2014
Er zit een grote fietsen winkel vlak in de buurt, mocht je iets vergeten zijn.
Terhofstede, 13-5-2014
Wandelen rondom hotel is prachtig. Maar rij ook eens naar Epe, daar hebben we paar keer prachtig gewandeld.
Hans Kattouw, 2-4-2014
Wandelen, fietsen en steden bezoeken.
Mart, 23-12-2013
Kom niet alleen om te wandelen, maar ook om de steden Maastricht, Valkenburg, Heerlen en Aachen te bezoeken. Allemaal zijn ze goed met OV te bereizen.

We hebben een aantal aanbieders voor Bemelmans voor je op een rij gezet: