Schoon, vriendelijk, goede prijs kwaliteit, top!!

Hotel Bemelmans ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Marc van Esch

Schoon, vriendelijk, goede prijs kwaliteit, top!!

Marc van Esch,
5-10-2018

Op 24 februari 2018 hebben wij de 90e verjaardag van mijn moeder bij Hotel Bemelmans gevierd. We hadden 5 kamers geboekt, 1x de suite, 2x de luxe comfortkamer en 2 x de comfortkamer, aankomst op vrijdag en vertrek op zondag. Vanaf het 1e contact moment van de informatie aanvraag, de boeking en het uiteindelijke verblijf, was het contact erg prettig en had ik al snel de indruk dat alles bespreekbaar was; een aangepast diner, het versieren van een deel van het restaurant, de Limburgse vlaai bij de koffie het meedenken en organiseren van uitstapjes, kortom perfect. Daarnaast de vriendelijkheid van de medewerkers, de schone kamers, het heerlijke eten, de prijs kwaliteit, het was super! Mijn moeder, maar ook wij als gezin hebben een top weekend gehad! Hotel Bemelmans, onze complimenten en bedankt voor alle goede zorgen en wellicht tot snel!!