Hotel Bemelmans ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Peter

Prettig verblijf voor een goede prijs!

Peter,
4-6-2018

Hotel Bemmelmans is een gezellig familie hotel, dat gerund wordt door vriendelijke mensen. De ligging is rustig, van de drukke verkeersweg in "het dal" is niets te horen. Ook is er een prachtig aangelegde tuin waar je rustig kunt zitten. Een aanrader is om ook eens naar het direct tegenover het hotel gelegen natuurgebied te lopen. Na 5 minuten lopen heb je al een prachtig uitzicht.

De kamers zijn een beetje gedateerd, maar netjes en schoon. De badkamer heel ruim, de racefiets kon er zelfs gestald worden. Het hotel diner eenvoudig maar zeker goed! Al met al is de prijs/kwaliteit verhouding prima.

Nog een aanrader: pak bij Station "Schin op Geul" (10 min wandelen) het boemeltreintje naar Maastricht.