Hotel Bemelmans

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag5°1°
Hotel Bemelmans

249 reviews over Hotel Bemelmans in het Nederlands

Schoon, vriendelijk, goede prijs kwaliteit, top!!

Marc van Esch
5-10-2018

Op 24 februari 2018 hebben wij de 90e verjaardag van mijn moeder bij Hotel Bemelmans gevierd. We hadden 5 kamers geboekt, 1x de suite, 2x de luxe comfortkamer en 2 x de comfortkamer, aankomst op vrijdag en vertrek op zondag. Vanaf het 1e contact moment van de informatie aanvraag, de boeking en het uiteindelijke verblijf, was het contact erg prettig en had ik al snel de indruk dat alles bespreekbaar was; een aangepast diner, het versieren van een deel van het restaurant, de Limburgse vlaai bij de koffie het meedenken en organiseren van uitstapjes, kortom perfect. Daarnaast de vriendelijkheid van de medewerkers, de schone kamers, het heerlijke eten, de prijs kwaliteit, het was super! Mijn moeder, maar ook wij als gezin hebben een top weekend gehad! Hotel Bemelmans, onze complimenten en bedankt voor alle goede zorgen en wellicht tot snel!!

Hopen nog een keer terug te komen.

Johanna
18-9-2018

Kamer niet groot, maar voldoende en schoon. Ontbijt prima en het diner eenvoudig, maar goed klaargemaakt. Lekker terras en mooie tuin.

Lift in het hotel, mooie ligging hotel. Eetzaal kan wel een opkikker gebruiken, het enige minpuntje.

Fantastisch !

Henk Blok
13-9-2018

Wij hebben voor de 5e keer gelogeerd in dit fijne hotel.

Dus wat moet ik er dan nog meer over vertellen ? Super schoon, fijne bedden en vooral het uitzicht over de mooie tuin. Goed gevarieerd ontbijt en dito diner.

Een perfecte ligging voor diverse uitstapjes zowel in de buurt als Duitsland b.v. Aken of Monschau.

En niet te vergeten de gastvrijheid van het personeel.

Mooie omgeving vlakbij Valkenburg

M
15-8-2018

Zeer vriendelijke hoteleigenaar en personeel.

Prima eten.

Gedateerd, maar schoon hotel

Een tip; er was niet echt een balie waar je, je kon inchecken.

In de lounge bleek een bel te zitten als je geholpen wilde worden.

Bij aankomst weet je dit echter nog niet

Een aanrader, hotel Bemelmans!

An en Mies
5-8-2018

Zeer netjes verzorgd en schoon hotel.

Erg vriendelijk personeel, enthousiaste eigenaar! Goed ontbijt, alleen maar pluspunten! Echt voor herhaling vatbaar!

Prima

Loes
2-8-2018

Prima hotel zeker voor deze prijs. Goede bedden. Eenvoudig ontbijt buffet. Prachtig gelegen. Jammer alleen dat wij geen kamer met balkon hadden en uitkeken op een muur 2 meter voor ons raam.

Een gastvrije plek!

Jaap
28-6-2018

Allereerst: de gastvrijheid. Helemaal goed! De kamer die we hadden gevraagd was niet beschikbaar, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door ons een luxere kamer aan te bieden.

Omdat het vlak voor de vakantie van de hardwerkende eigenaren was, was het die week 'eten wat de pot schaft'. Dat was geen verrassing, het was al op de website te lezen.

Maar wat de pot schafte; daar was helemaal niks mis mee. je kon proeven dat het met liefde gemaakt was.

En we moeten ook nog iets zeggen over de kwaliteit/prijs-verhouding. Wordt misschien een beetje eentonig, maar ook daar was niks mis mee. Zeer betaalbaar.

We waren ook al een jaar eerder in dit hotel. En we weten het wel bijna zeker; ook in 2019 hopen we er weer een paar heerlijke dagen door te brengen. Bemelmans is wat ons betreft helemaal top!!

Prettig verblijf voor een goede prijs!

Peter
4-6-2018

Hotel Bemmelmans is een gezellig familie hotel, dat gerund wordt door vriendelijke mensen. De ligging is rustig, van de drukke verkeersweg in "het dal" is niets te horen. Ook is er een prachtig aangelegde tuin waar je rustig kunt zitten. Een aanrader is om ook eens naar het direct tegenover het hotel gelegen natuurgebied te lopen. Na 5 minuten lopen heb je al een prachtig uitzicht.

De kamers zijn een beetje gedateerd, maar netjes en schoon. De badkamer heel ruim, de racefiets kon er zelfs gestald worden. Het hotel diner eenvoudig maar zeker goed! Al met al is de prijs/kwaliteit verhouding prima.

Nog een aanrader: pak bij Station "Schin op Geul" (10 min wandelen) het boemeltreintje naar Maastricht.

Rustig gelegen, net hotel.

mevr de Boer
13-5-2018

Erg rustig gelegen, fijne bedden, het was oké.

Omdat wij twee matrassen met een gleuf daartussen vervelend vinden is er een topper overheen gelegd, dat werkt top!

Fijne dagen gehad.

Bianca
8-4-2018

Vriendelijk personeel, rustige ligging en vanuit het hotel kan je meteen starten met verschillende (rond)wandelingen). Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Zeer schone kamers met prima bedden. Wij zaten in een kamer, zonder directe buren, dus heerlijk rustig. Zowel ontbijt als diner waren prima en meer dan voldoende. Ik kan het iedereen aanbevelen.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bemelmans in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bemelmans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.