Hotel Bemelmans

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°8°
Hotel Bemelmans

239 reviews over Hotel Bemelmans in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Herke en Mirjam de Wijs, 6-4-2018

Heel gastvrij hotel, erg schone kamers en vriendelijk, behulpzaam personeel, tegen heel redelijke prijzen!

Wij zouden hen zonder meer het "Max" goedkeuringsmerk geven!

Volgende keer ergens anders

Thea, 19-3-2018

Mooie plek. Vanuit hotel gelijk wandelgebied in. Mooi wandeling gemaakt.

Sliepen boven de ingang. Eerste avond hier last van.

Lekkere bedden. Grote badkamer. Wel gehorig..trappenhuis en deuren.

Ontbijt was heel eenvoudig.

Diner gemiddeld.

Fijne dagen gehad.

Fijn en gastvrij hotel!

Edith, 2-12-2017

Vriendelijke ontvangst en hele behulpzame eigenaar! Doen alles om het je naar de zin te maken. Ligging hotel is in een doodlopend straatje, lekker rustig en direct aan vertrekpunt van diverse wandelroutes. Valkenburg is ruim een half uur lopen, maar je kan ook de bus nemen. Deze stopt op de hoofdweg. Er is in het hotel een lift aanwezig en er is een bar om 's avonds nog iets te drinken of om een kaartje te leggen.

Je kunt er dineren en in bepaalde periodes ook lunchen.

Aparte leesruimte met gratis wandelroutes. Kamer is prima! Een goed en groot 2-persoons bed (180x200).

1 minpuntje: de tv staat op een te laag kastje en je kunt niet goed tv kijken vanaf het bed. De tv ophangen is beter.

Prettig en goed hotel!

Goed hotel

Ron beekhuizen, 20-11-2017

Gewoon een goed en schoon hotel met een heerlije ontbijt

We zijn al eens eerder geweest en nu gelukkig weer

C.H.Bosman, 7-10-2017

De kamer was prima, en dat geld ook voor het onderhoud. Met het balkon was de uitzicht ook uitstekend. Er werd dagelijks zowel een ontbijt geregeld als een 3-gangen diner. Ook daar waren we heel tevreden mee. Ook onze auto konden we gratis parkeren en de omgeving was prima. Het was ook gemakkelijk om bijvoorbeeld naar Maastricht, Aken en Valkenburg te gaan. Kortom, eigenlijk vonden we alles prima en zijn alleen maar positief over dit hotel in Schin op Geul.

Hotel Bemelmans: Gastvrijheid,Schoon, Vriendelijk!

Carola Vliegenthart, 1-10-2017

Hotel Bemelmans in in één woord fantastisch!. Het is een familiehotel en de gastvrijheid staat hoog in het vaandel.Het ontbijt is zeer uitgebreid.Het diner is heerlijk, culinair en creatief op gemaakt! Een groot compliment voor de kok! De slaapkamers zijn zeer netjes en schoon.Onze kamer had een balkon, waardoor je uitkeek op een mooi aangelegde tuin.Het hotel ligt rustig aan het einde van een doodlopende straat waardoor het pure rust uitstraalt en je rustig ontwaakt midden in de natuur.De familie en ook het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk en heeft voor haar klanten een luistert oor,even een voorbeeld ik eet bv weinig tot geen vlees en had dit aan geven.Dit werd zo goed op gevangen dat het diner ontzettend heerlijk was, aangepast naar mijn wensen! Deze familie runt het hotel met zoveel liefde en dit stralen ze dan ook uit, dit voelt iedere keer als we daar zijn als een warm bad!

Super!5 dagen gelogeerd+diner. Geweldige service!

fam.Kranendonk, 29-9-2017

Medicatie vergeten,hotel heeft kontakt opgenomen met ziekenhuis Heerlen

week-end,konden op zaterdag toch alles ophalen.Service en keuken alle lof!Hopen hier weer te komen.Pracht omgeving en hotel een absolute

aanrader!

Fantastisch hotel, mooie ligging verdiend 4e ster.

Fred Uleman, 8-9-2017

Mooie kamers, schoon, en niet klein. Mooie badkamer, lekkere bedden in een woord geweldig. Eten is prima, kan a'la cart of gerecht van de dag. Leuke en vlotte bediening. Ontbijt prima, niets op aan te merken. Zeer positieve ervaring kortom echte aanrader. Zeer mooie ligging in heuvellandschap, geweldig mooie tuin zowel voor volwassenen en kinderen. Heerlijke omgeving voor wandelaars en fietsers.

Leuk hotel

Dave, 31-8-2017

Leuk hotel en vanuit de kamers mooi uitzicht op de tuin en het aangrenzende bos.

Mieke, 12-8-2017

Hotel Bemelmans is een prachtig gelegen, zeer schoon hotel, waar je lekker kunt eten en vriendelijk geholpen wordt.

We hebben een aantal aanbieders voor Bemelmans voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bemelmans in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bemelmans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bemelmans scoort een 8.95 uit 10 op basis van 240 reviews.