Hotel Bemelmans

• Onvoldoende: 1 - 5

Een gastvrije plek!

Jaap
28-6-2018

Allereerst: de gastvrijheid. Helemaal goed! De kamer die we hadden gevraagd was niet beschikbaar, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door ons een luxere kamer aan te bieden.

Omdat het vlak voor de vakantie van de hardwerkende eigenaren was, was het die week 'eten wat de pot schaft'. Dat was geen verrassing, het was al op de website te lezen.

Maar wat de pot schafte; daar was helemaal niks mis mee. je kon proeven dat het met liefde gemaakt was.

En we moeten ook nog iets zeggen over de kwaliteit/prijs-verhouding. Wordt misschien een beetje eentonig, maar ook daar was niks mis mee. Zeer betaalbaar.

We waren ook al een jaar eerder in dit hotel. En we weten het wel bijna zeker; ook in 2019 hopen we er weer een paar heerlijke dagen door te brengen. Bemelmans is wat ons betreft helemaal top!!

Prettig verblijf voor een goede prijs!

Peter
4-6-2018

Hotel Bemmelmans is een gezellig familie hotel, dat gerund wordt door vriendelijke mensen. De ligging is rustig, van de drukke verkeersweg in "het dal" is niets te horen. Ook is er een prachtig aangelegde tuin waar je rustig kunt zitten. Een aanrader is om ook eens naar het direct tegenover het hotel gelegen natuurgebied te lopen. Na 5 minuten lopen heb je al een prachtig uitzicht.

De kamers zijn een beetje gedateerd, maar netjes en schoon. De badkamer heel ruim, de racefiets kon er zelfs gestald worden. Het hotel diner eenvoudig maar zeker goed! Al met al is de prijs/kwaliteit verhouding prima.

Nog een aanrader: pak bij Station "Schin op Geul" (10 min wandelen) het boemeltreintje naar Maastricht.

Rustig gelegen, net hotel.

mevr de Boer
13-5-2018

Erg rustig gelegen, fijne bedden, het was oké.

Omdat wij twee matrassen met een gleuf daartussen vervelend vinden is er een topper overheen gelegd, dat werkt top!

Fijne dagen gehad.

Bianca
8-4-2018

Vriendelijk personeel, rustige ligging en vanuit het hotel kan je meteen starten met verschillende (rond)wandelingen). Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Zeer schone kamers met prima bedden. Wij zaten in een kamer, zonder directe buren, dus heerlijk rustig. Zowel ontbijt als diner waren prima en meer dan voldoende. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Herke en Mirjam de Wijs
6-4-2018

Heel gastvrij hotel, erg schone kamers en vriendelijk, behulpzaam personeel, tegen heel redelijke prijzen!

Wij zouden hen zonder meer het "Max" goedkeuringsmerk geven!

Volgende keer ergens anders

Thea
19-3-2018

Mooie plek. Vanuit hotel gelijk wandelgebied in. Mooi wandeling gemaakt.

Sliepen boven de ingang. Eerste avond hier last van.

Lekkere bedden. Grote badkamer. Wel gehorig..trappenhuis en deuren.

Ontbijt was heel eenvoudig.

Diner gemiddeld.

Fijne dagen gehad.

Fijn en gastvrij hotel!

Edith
2-12-2017

Vriendelijke ontvangst en hele behulpzame eigenaar! Doen alles om het je naar de zin te maken. Ligging hotel is in een doodlopend straatje, lekker rustig en direct aan vertrekpunt van diverse wandelroutes. Valkenburg is ruim een half uur lopen, maar je kan ook de bus nemen. Deze stopt op de hoofdweg. Er is in het hotel een lift aanwezig en er is een bar om 's avonds nog iets te drinken of om een kaartje te leggen.

Je kunt er dineren en in bepaalde periodes ook lunchen.

Aparte leesruimte met gratis wandelroutes. Kamer is prima! Een goed en groot 2-persoons bed (180x200).

1 minpuntje: de tv staat op een te laag kastje en je kunt niet goed tv kijken vanaf het bed. De tv ophangen is beter.

Prettig en goed hotel!

Goed hotel

Ron beekhuizen
20-11-2017

Gewoon een goed en schoon hotel met een heerlije ontbijt

De kamer was prima, en dat geld ook voor het onderhoud. Met het balkon was de uitzicht ook uitstekend. Er werd dagelijks zowel een ontbijt geregeld als een 3-gangen diner. Ook daar waren we heel tevreden mee. Ook onze auto konden we gratis parkeren en de omgeving was prima. Het was ook gemakkelijk om bijvoorbeeld naar Maastricht, Aken en Valkenburg te gaan. Kortom, eigenlijk vonden we alles prima en zijn alleen maar positief over dit hotel in Schin op Geul.

Hotel Bemelmans: Gastvrijheid,Schoon, Vriendelijk!

Carola Vliegenthart
1-10-2017

Hotel Bemelmans in in één woord fantastisch!. Het is een familiehotel en de gastvrijheid staat hoog in het vaandel.Het ontbijt is zeer uitgebreid.Het diner is heerlijk, culinair en creatief op gemaakt! Een groot compliment voor de kok! De slaapkamers zijn zeer netjes en schoon.Onze kamer had een balkon, waardoor je uitkeek op een mooi aangelegde tuin.Het hotel ligt rustig aan het einde van een doodlopende straat waardoor het pure rust uitstraalt en je rustig ontwaakt midden in de natuur.De familie en ook het personeel is zeer gastvrij en vriendelijk en heeft voor haar klanten een luistert oor,even een voorbeeld ik eet bv weinig tot geen vlees en had dit aan geven.Dit werd zo goed op gevangen dat het diner ontzettend heerlijk was, aangepast naar mijn wensen! Deze familie runt het hotel met zoveel liefde en dit stralen ze dan ook uit, dit voelt iedere keer als we daar zijn als een warm bad!

We hebben een aantal aanbieders voor Bemelmans voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bemelmans in Schin op Geul (Valkenburg), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bemelmans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bemelmans scoort een 8.94 uit 10 op basis van 244 reviews.