Hotel Bemelmansstersterster

9Fenomenaal

Nederland, Limburg, Schin op Geul (Valkenburg)

9Fenomenaal

Tonen op kaart

Contact

259 reviews over Hotel Bemelmans

• 2019
    8Dhr. vd Teems11-09-2019

Goede accommodatie. Persoonlijke aandacht.

Hotel met zeer persoonlijke aandacht. Schone en nette kamer met douche. Ontbijt en 3 gangen diner goed. (Bij de aanbieding inbegrepen). Jammer was echter dat nergens werd aangegeven wat er die avond op het menu stond. Kan dan "verrassend zijn". Balkon aan de achterzijde met zicht op mooie tuin en terras. Let wel, wanneer er gerookt wordt op het terras kan het vervelend zijn wanneer je daar (boven) zit. Consumptie prijzen hadden iets voordeliger mogen zijn.

Gereisd met partner in september 2019

• 10H.Lafeber09-08-2019

Prima hotel lekker rustig en goed eten schone kamer en goede bediening

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Rudy Thienpont21-07-2019

Heerlijk verblijf in luxekamer

Rustig gelegen hotel aan de rand van Schin op Geul. Wij hadden een luxekamer met balkon, zeer mooie kamer, zeer netjes, zeer ruime badkamer met douche en bad. Het ontbijt was basic maar goed. Het diner was inbegrepen in de prijs maar was uitstekend en afwisselend. Zeer vriendelijke eigenaars en bediening. Prijs/kwaliteit zeker een aanrader. Het is tevens een uitstekende uitvalsbasis voor pittige fietstochten en mooie wandelingen. Kortom, wij hadden er een prachtige midweekvakantie en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Truus Kroon05-06-2019

Genoten!

Na negen jaar weer eens naar Bemelmans en daar hadden wij geen spijt van. Gastvrije ontvangst, welkomgevoel. Ruime kamer, 18, met uitzicht. Eenvoudig, prima ontbijt. Vader en zoon kookten heerlijk! Prima uitgangspunt voor wandelen en (elektrisch) fietsen. Ik zou zeggen: ervaar het zelf!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Pieter Kranendonk24-04-2019

Drie keer Hoera

Schitterend gelegen, Gerenoveerde kamers, Ontzettend aardig en behulpzame medewerkers. Prima keuken

Gereisd met partner in maart 2019

• 9De Roo Marc16-03-2019

Super

Supervriendelijk onthaal, vriendelijk personeel, mooie verzorgde kamer, supergoed bed, ontbijt ook prima ,verzorgde en meer dan genoeg, was er iets dat niet aanwezig was dan deed men het nodig om u toch het gevraagd te bezorgen, het diner was ook prima verzorgde en meer dan genoeg, in 1 woord ons verblijf die 4 nachten waren super, zeker een aanrader om nog terug te gaan

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Fam. Blok03-03-2019

Hier kan ik heel kort over wezen. Het is een fantastisch hotel met dito bediening. Zijn net terug gekomen van een paar dagen "Bemelmans" Dit was voor de 6e keer dat wij daar genoten hebben. Mooie schone kamers, prima eten en een fijne ligging. Komen er zeer zeker weer terug.

Gereisd met partner in februari 2019

• 7mirjam brosens31-01-2019

Prima prijs kwaliteits verhouding

Pluspunten: gunstig gelegen, vriendelijke ontvangst, schone kamer, ruime badkamer, fijn bed Minpunten: veel lieveheersbeestjes op de kamer, kleine slaapkamer, slecht beeld van de tv, de twee bedden waren niet tegen elkaar aan te schuiven, ontbijt weinig keus

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    10Remy26-11-2018

Super hotel met een geweldige service

In dit hotel verbleven als prima uitvalsbasis voor een weekendje Valkenburg. Het hotel ligt in een heerlijk rustige omgeving en heeft mooie kamers die van al het nodige zijn voorzien. De service van de eigenaren is in één woord geweldig te noemen!

Gereisd met partner in november 2018

• 10Marc van Esch05-10-2018

Schoon, vriendelijk, goede prijs kwaliteit, top!!

Op 24 februari 2018 hebben wij de 90e verjaardag van mijn moeder bij Hotel Bemelmans gevierd. We hadden 5 kamers geboekt, 1x de suite, 2x de luxe comfortkamer en 2 x de comfortkamer, aankomst op vrijdag en vertrek op zondag. Vanaf het 1e contact moment van de informatie aanvraag, de boeking en het uiteindelijke verblijf, was het contact erg prettig en had ik al snel de indruk dat alles bespreekbaar was; een aangepast diner, het versieren van een deel van het restaurant, de Limburgse vlaai bij de koffie het meedenken en organiseren van uitstapjes, kortom perfect. Daarnaast de vriendelijkheid van de medewerkers, de schone kamers, het heerlijke eten, de prijs kwaliteit, het was super! Mijn moeder, maar ook wij als gezin hebben een top weekend gehad! Hotel Bemelmans, onze complimenten en bedankt voor alle goede zorgen en wellicht tot snel!!

Gereisd met vrienden in februari 2018

21 tips over Hotel Bemelmans

• Terhofstede, 13-05-2014

Wandelen rondom hotel is prachtig. Maar rij ook eens naar Epe, daar hebben we paar keer prachtig gewandeld.

• Marjon, 22-12-2013

Als we hier zijn gaan we altijd 1 avond naar het Casino en een dagje naar Thermae 2000. Allebei een aanrader! Ook de kerstmarkten in de grotten en de kerstoptochten zijn heel leuk. Je kan mooie, lange wandelingen in de natuur maken, die is erg mooi daar in Schin op Geul

• c de vries, 10-12-2013

kerstmarkt aken en valkenburg

2 vragen over Hotel Bemelmans

• Beugelink, 14-02-2019

Niet welkom met Gift for2

Boeken via Gift for 2 is het hotel vol. Via booking.com nog kamers vrij op dezelfde datum?🤔 Blijkbaar niet welkom via Gift for 2. Kregen ook onvriendelijke kortaf mail terug hierover. Niet erg gastvrij dus!

• A.Grootkop Barneveld, 03-06-2018

Is er een lift aanwezig?

Hotel Bemelmans info

• Aantal sterrenstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer