vakanties Schin op Geul (Valkenburg)

Reviews over Schin op Geul (Valkenburg)

formidabel.

diny van der Linden,
    5-1-2019

de rust totale ontspanning heerlijk wandelen gezelligheid.

Heerlijk

WiDePi,
    3-1-2019

In de winter is er niet veel te doen op t park

In de buurt genoeg te beleven!

reuzegoed verblijf gehad

Vermeulen Maria,
    1-1-2019

Het vakantiepark , het huis' Bungalow Royal10', het onthaal waren prima in orde.

Wij hebben genoten van een avondje steengrill met bowling. Er werd voldoende aangevuld aan tafel. Omdat het kerstdag was; was het heel druk. Toch werden wij uitstekend bediend.

Enige nadeel aan het park: Er was geen vers brood of verse croissants, koffiekoeken, geen verse of diepvriesprodukten e.d. en heel beperkte openingstijden.De bakker in het dorp was gesloten zonder een vermelding wanneer die terug zou opengaan. Je moest dus naar Klimmen of Valkenburg voor verse produkten.

Echt geweldig, voor herhaling vatbaar!

Pauline ten Napel,
    31-12-2018

Warm ontvangst, leuke sfeer net of je thuiskomt. Fijne kamer met uitzicht op de Geul. Het was voor de eerste keer maar ga snel nog een keer ook een boel te zien in de omgeving en je bent snel in Maastricht of Valkenburg.

Even er helemaal uit!

Marleen Roovers,
    31-12-2018

We zijn hier met oud en nieuw en voor de 4e keer. Zoals altiid erg ontspannen. Gastvrijheid staat hoog in t vaandel. Prachtige kamers. Heerlijke bedden! Ik ga nog wel in 2019 voor de 5e keer langs!

Schin op Geul (Valkenburg) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 369 reviews