Vakantiehuis

49 reviews over Vakantiehuis Logeren bij Laura in het Nederlands

Schitterend!!

Sjouke Klok
25-5-2019

Wij zijn dus 2019 voor een 2e keer geweest. Maar dan voor een week. Nogmaals een prachtige vakantie gehad, heerlijk tot rust gekomen in een klein dorpje. Wel heb je de mogelijkheid de drukte op te zoeken. Valkenburg is makkelijk op de fiets te bereiken en zelfs Maastricht zou je per fiets kunnen doen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Leuk verblijf op de boerderij

Luc
3-3-2019

Zeer vriendelijk ontvangen. Huisje is klein maar gerieflijk. Alles is aanwezig. Kinderen kunnen mee met de boer als de koeien worden gemolken en eten krijgen. Dicht bij Valkenburg met veel bezienswaardigheden. Leuke omgeving om te wandelen of te fietsen. Zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Heerlijke rust in een prachtige omgeving!

Henriette Engelbracht
21-12-2018

Ontzettend vriendelijk ontvangen door Annemarie en Roland. We mochten direct meekijken bij de koeien en kalfjes en ze vertelden enthousiast over hun mooie bedrijf! Heel fijn, schoon, comfortabel huisje met heerlijke bedden! Te veel om te doen en zien in de omgeving dus wij komen zeker snel terug! Ligging ideaal, heel rustig maar binnen 20 minuten in Aken en Maastricht!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

toplocatie op een geweldige boerderij!

Rene Kaandorp
18-9-2018

Als je thuiskomt en je laarzen ruiken naar koeienpoep en het eerste wat je denkt is, was ik nog maar een week bijlaura dan weet je dat je vakantie goed was. Wat een super leuke plek en super lieve, aardige mensen. Binnen een uur na aankomst zaten we al met het gezin op de tractor door het dorp. Kans is ongeveer 100 procent dat we hier terugkomen.

fantastisch

Martin de Roos
17-9-2018

Zeer gastvrij ontvangen, mooi ruim huisje, zeker een aanrader. Drie daagjes geweest met baby en zou zo weer terug willen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

Rianne
28-8-2018

Voor het tweede jaar op tij een geweldige week gehad op de boerderij. De kinderen vermaken zich heerlijk bij de koeien. Het huisje is super schoon en de bedden liggen heerlijk. Een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Schitterend!!

Sjouke
19-8-2018

Bij 'logeren bij laura' verblijf je in 1 van 3 appartementjes. Aangrenzend aan de stal waar de koeien gemolken worden en de weide waarin zij grazen. Heerlijk in een rustig dorpje gelegen, maar toch dichtbij toeristische steden als Valkenburg (prima te fietsen 4km) en Maastricht . Vanaf het moment van aankomst voel je je meer dan welkom. Je bent welkom bij bijna ieder aspect van de melkveehouderij, de boerenzoon leidt je graag even rond. De appartementen zijn prima, wij verbleven er met een dochtertje van anderhalf en die kon nog gewoon smiddags haar dutje doen aangezien de slaapkamer zich boven bevond. Het heeft een goed ingerichte en functionele keuken en een ruime badkamer. Wij zijn meer dan enthousiast...

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fijn vakantiehuis in een hele mooie omgeving

Yvonne
14-8-2018

Een heel leuk weekend gehad in het mooie Limburg! De eigenaren zijn erg gastvrij en de vakantiehuisjes hebben alles wat je nodig hebt en zien er heel netjes uit. In de nabije omgeving is van alles leuks te doen, kortom een echte aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Fantastisch, zeker weer voor herhaling vatbaar!

Cleophas
3-8-2018

Wat hebben we weer genoten!! De tweede keer dat we hier vakantie hebben gevierd. Annemarie en Roland zijn superaardig en gastvrij. De huisjes zijn gezellig strak en netjes ingericht en schoon ( heel belangrijk vinden wij ). Onze zoon mocht meehelpen en ook wij! We zullen de koeien en het boerenleven weer enorm gaan missen. We zullen dan ook vast nog een keer terugkomen. Ook in de omgeving is erg veel te doen. Tips: - Valkenburg (grotten bezoeken, rodelen, kabelbaan, shoppen) - Gulpen ( zwemmen, shoppen en terrasjes!) - Vaals (3landenpunt en karten) - Blotenvoetenpark -Maastricht en Aken -Fietsen in de omgeving En nog veel meer... Maar het is ook heerlijk om gewoon tot rust te komen en te relaxen op de boerderij.

Magnifiek

Kim
27-5-2018

Fantastisch weekend gehad! Kids vonden het fantastisch en waren moeilijk het terrein af te krijgen! Heerlijk gespeeld met de andere kinderen en de oudste van tien had het enorm naar zijn zin met de zoon van de boer. Mocht meehelpen met koeien ophalen, stal schoonmaken, kalfjes voeren, tractor rijden.

Vanuit hier leuke uitjes mogelijk! En natuurlijk lekker fietsen en wandelen, magnifiek natuurgebied.

Als we een tip mogen geven: rechtstreeks boeken bij de boer is veel goedkoper!! Scheelt 180%!!! Teveel en heeft toch een smetje gelegd op ons weekend. Niet boeken via touroperator dus.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Logeren bij Laura in Scheulder, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Logeren bij Laura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.