Roosteren

Reviews over Roosteren

Fantastisch. Een aanrader.

Fam de Bot,
    1-1-2019

We hebben het New Years Eve event geboekt en het was fantastisch. Goed eten en drinken. Van goede kwaliteit en ruim voldoende. Nadien Een gezellig New Years feest met muziek en all in met drank en eten. Mooie kamer met een goed ontbijt.

We hebben ons kostelijk geamuseerd. Het is een aanrader. Wij gaan het zeker vaker doen.

Gereisd met vrienden in januari 2019

grote kamers, lekker eten

geertonk,
    22-5-2016

Een leuk hotel, prima ontvangst en een hotel met grote propere kamers . Het eten was genoeg en lekker, verwacht geen sterrenmaaltijd , maar eerlijk en genoeg. Het is zeker niet het modernste hotel , maar alles is aanwezig. Voor onze groep fietsers ( 36 personen) was er genoeg fietsenstalling voorzien en genoeg stroomvoorzieningen voor de elektrische fietsen werden voorzien. De bowlingbaan die vermeld word vindt ik wel beneden de verwachtingen en het zwembad rook veel naar chloor. Internet werkt goed, overal in de gebouwen.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Gereisd anders in juli 2013

Prima service!

hvdvoorde,
    12-8-2012

Voor afgelopen weekend hadden wij 3 hotelovernachtingen geboekt bij de Roosterhoeve. Daags voor de dag van aankomst komt mijn moeder van 82 door een ongelukkige val in het ziekenhuis terecht met een operatie als gevolg. De reservering moest dus op het laatste moment geannuleerd worden. De Roosterhoeve berekende geen annuleringskosten en wenste ons beterschap. Wat een prima service! Niet zakelijk, maar gewoon menselijk. Voor een volgend weekendje weg staat dit hotel nu bovenaan in het verlanglijstje.

Gereisd met partner in augustus 2012

Mooi gelegen, wat gedateerd hotel

Kim,
    20-7-2012

De Roosterhoeve is een wat gedateerd hotel op een mooie lokatie. Het ligt aan de rand van het dorp Roosteren. In de omgeving is goed wandelen en fietsen. Het startpunt van een wandeling van 4,5 km ligt voor het hotel. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel heeft 4 sterren, maar of dat het helemaal waard is... De kamer is netjes, maar gedateerd. Zo ook de lounge en de ontbijtzaal. Het restaurant is chique en prijzig. Maar het eten en de bediening waren dat wel waard.

Gereisd met partner in juli 2012
Roosteren scoort een 7,5 uit 10, op basis van 6 reviews