Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert

8.4Fantastisch

• 8.9Onderkomen
  • 8.3Activiteiten

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark Buitenhof de Leistert voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Op Vakantiepark Buitenhof de Leistert in Roggel heb je alle ruimte, zowel op de camping als bij de bungalows en huizen. Ook in de winter is het hier aangenaam, want in je verblijf vind je een kachel. De grote speeltuinen, zwemvijver, de klimtoren en de mascottes Pluck en Pien zijn favoriet bij de kinderen. Op een half uurtje rijden van Venlo.

1006 reviews over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert

• 8piet van gorp21-01-2020

Geweldig

Prachtig huis mooi ingericht en van alle gemakken voorzien en veel ruimte rondom de bierderij

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Fam Vermaat21-01-2020

Dus voor herhaling vatbaar.

Alles word vooruit ingecheckt dus kun je direct naar je verblijf. De boerderij stijl huizen zijn ruim opgezet en met 6 volwassenen en 7 kinderen van 2 t/m10 jaar heb je ruimte genoeg. Het is ook een mooi park lijkt wel een klein dorp. Alles is goed aan te lopen zoals naar de plaza het zwembad en supermarkt etc. Al met al hebben we genoten van ons verblijf.

• 10Activiteiten

• 9Jolanda20-01-2020

Mooi en leuk park!

Heel mooi en leuk park. Huisjes zijn prachtig en onze kinderen hebben genoten van het zwembad en de speel mogelijkheden.

• 10Activiteiten

• 7Jessica19-01-2020

Prima park, maar aandacht voor schoonmaak

Mooi park, mooi compleet ingericht huis, veel speelgelegenheid op het park voor kinderen van alle leeftijden. Heel leuk, verzorgd zwembad, ook voor peuters en baby’s. Goede volledige supermarkt. Schoonmaak kan veel beter. Stof onder de bedden, spinnenwebben en vliegen aan de muren, muren met vlekken, rolgordijn met vlekken. Kussens vd bedden zijn heel slecht. Zit amper nog vulling in. Gordijnen in de slaapkamers kijk je dwars doorheen. Niet handig met kinderen die overdag nog slapen. We hebben de ramen afgeplakt met grijze vuilniszakken. Matras baby bed is slecht/dun. WiFi niet altijd even goed en ook 4g vaak geen bereik op het park. Al met al een prima vakantie op een mooi park, maar de (binnenkant) vd boerderijen verdient echt wat aandacht voor deze prijsklasse.

• 6Onderkomen

• 9Fam Bloemendal18-01-2020

Wij willen nog een keer!

We hebben een ontzettend fijn weekend gehad met ons gezin. De vakantieboerderij was schoon en compleet ingericht. Klein nadeel was dat we achterop het park zaten, ver van de plaza met zwembad, maar dat mocht de pret niet drukken. Ondanks het laagseizoen was er voldoende bezigheid en was de supermarkt goed gevuld. Het zwembad was een succes en La Selva was een aangename verrassing.

• 9Activiteiten

• 10S. van der Waal13-01-2020

Fantastisch park met mooie bungalows

Zeker aan te bevelen om met kinderen/ baby's heen te gaan. Wij hadden een baby/kinderbungalow en er waren een bedje, box en bolderkar aanwezig, dus geen gesleep met spullen. Mooi, schoon en nieuw! Prachtig subtropische zwembad voor alle leeftijden.

• 10Eetgelegenheden

• 8Fam. Huijgen13-01-2020

Genoten!

Super mooi, netjes en schoon park en accomodaties!

• 8Henk vanGentevoort12-01-2020

Heel fijne week

Heel mooi park goed aangelegd. De auto kan bij het huis, wat heerlijk is ivm de bagage. Mooi zwembad ,supermarkt en andere speel faciliteiten en ook een fijn restaurant. Wij kijken terug op een mooie e gezellige week met de familie. 14 personen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Luc10-01-2020

Zeer aangenaam park

Dat het dik in orde is, behalve betalende WI-FI indien meer dan 2 toestellen.

• 9Activiteiten

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 8Dirk07-01-2020

Een AANRADER

Een super verblijf ( EEN AANRADER ) heel goed verzorgd park met veel faciliteiten voor elk wat wils. Een verzorgde bungalow van 13 personen waar werkelijk alles in zit wat je kan wensen. Vriendelijk personeel mooi zwembad.

• 7Eetgelegenheden

98 tips over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert

• PJ Coomans, 25-06-2014

Van hieruit kun je mooie fiets en wandeltochten maken

• Daf, 25-05-2014

We hebben gegeten bij de busjop. Dat is een restaurant waar kinderen buiten kunnen spelen in zandbak, tuinhuisje of luchtkussen. Dit restaurant is op een paar kilometer van de Leistert

• H de Bruyn, 05-05-2014

Museum terug in de tijd. erg leuk om te bezichtigen.

64 vragen over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert

• cindy, 26-04-2019

omheinde tuin

wij gaan voor het eerst naar de leistert omdat deze huizen hebben zeggen ze met een omheinde tuin. Dit hebben wij genomen voor onze honden. Weet iemand of de tuin echt zo goed omheind is dat de hond nergens kan ontsnappen of moet ik alsnog een afzetnet meenemen ik kan het op de foto's niet goed zien en het park zegt het is omheind, tja stukjes of helemaal mooi rondom, weet iemand dit. Wij hebben geboekt een 5 pers. kindvriendelijk de luxe.

Team Menina, 09-10-2019

Het beste kun je ons een e-mail sturen met je verzoek. We zijn nu bezig met de voorbereidingen voor 2020. Graag tot ziens op Menina!

• Hein, 27-01-2019

Springkussens

Ik zag op een filmpje van YouTube dat er springkussens op het water zijn. Zijn de springkussens op het water bij de camping zelf ?? Of elders..

als deze op de camping zelf aanwezig zijn, vanaf wanneer staan deze er dan ?

• Michel Van oldenmark, 25-10-2018

Tiener faciliteiten

Wat wordt gedaan voor de tieners? Is er bijvoorbeeld een disco?

Vakantiepark info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • HuisdierenOp aanvraag
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenFast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Italiaans, Turks
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Post service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenVerplicht