Vakantiepark
KinderhotelWeer vandaag17°11°
8,5

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen9,1

Op Vakantiepark Buitenhof de Leistert in Roggel heb je alle ruimte, zowel op de camping als bij de bungalows en huizen. Ook in de winter is het hier aangenaam, want in je verblijf vind je een kachel. De grote speeltuinen, zwemvijver, de klimtoren en de mascottes Pluck en Pien zijn favoriet bij de kinderen. Op een half uurtje rijden van Venlo.

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark Buitenhof de Leistert voor je op een rij gezet:

Direct boeken

800 reviews over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert in het Nederlands

Fam. Willemen
14-5-2019
  • Onderkomen9

Mooie en goed onderhouden accomodatie en omgeving.

Gereisd met vrienden in april 2019
Angelique, Manager Marketing & Sales, 17-5-2019

Beste fam. Willemen,

Bedankt voor jullie mooie beoordeling. Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad, graag tot een volgende keer!

Een superrrrr vakantie

Stigter
12-5-2019
  • Onderkomen10

Veel speeltuinen binnen en buiten Mooi zwembad en buiten meer Leuke eettentjes Mooie huisjes veilig voor kinderen Huisdieren zijn overal welkom behalve zwembad nu supermarkt Mooi bos met mooie paden

Gereisd met vrienden in mei 2019

Beste fam. Stigter,

Wat een mooie beoordeling. Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. Zo te zien hebben jullie een hele hoop faciliteiten en activiteiten op de Leistert al uitgeprobeerd, hopelijk zien we jullie nog een keer terug om de rest te proberen.

• Onderkomen9

We hadden de 4B kids plus special woning. Tuin is omheind. Kleine kon lekker veilig buitenspelen. In vergelijking met Center parcs zijn deze woningen beter/nieuwer. Minder vond ik de losse matrassen op ouder slaapkamer. Schuiven te veel.

Gereisd met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste Lex,

Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat het goed bevallen is, de kidsspecials zijn inderdaad erg fijn met een besloten tuin. hopelijk hebben jullie lekker kunnen genieten van de speeltuin die aan de tuin grenst.

Nooit weer

Riet .Schouten
8-5-2019
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Familieweekeind park de Leistert met kinderen en kleinkinderen in een 9 persoons boerderijtje. Het was het weekeind van Koningsdag 27 april 2019. De drukte was enorm het park was compleet vol. De wifi werkt maar af en toe en je moet telkens opnieuw inloggen erg vervelend ,wil je meer dan twee apparaten dan moet je extra betalen . Dit anno 2019 ! Het zwembad is veel te klein voor zoveel mensen . De speelhal was ook overvol , mensen van buiten het park kunnen tegen betaling ook van deze faciliteiten gebruik maken.De restaurants zijn ook niet berekend op zoveel, een hoop kabaal lange wachttijden etc . Oplossing restaurant gezocht in het dorp , dit was primNaar onze smaak is het park veel te groot met te kleine faciliteiten wanneer het druk is. Het huis was prima, schoon , netjes , groot genoeg voor 9 personen, de koelkast is erg klein, en de pannen waren niet te gebruiken bol staande koekenpannen etc. dit was een maal en nooit weer.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste Riet,

De Leistert is een groot park en inderdaad de periode rondom Koningsdag was enorm druk. Het was meivakantie en het park zat helemaal vol. Vervelend dat jullie het als te druk en te vol hebben ervaren, zeker als het minder weer is en inderdaad iedereen van dezelfde indoor faciliteiten gebruik wil maken.

Fijn dat de bungalow wel goed is bevallen. Wij blijven werken aan de omvang en kwaliteit van onze voorzieningen. Ik hoop dat jullie over een tijd de Leistert (wellicht in rustigere periodes) nog eens willen proberen.

Nooit meer

Eric
7-5-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Ik voel mij misleid door de beloftes in de advertentie. Website verhuurder vermeldt gratis WiFi zonder beperkingen. Ook tijdens het boeken geen melding van beperkingen. Alleen op site Leistert zelf blijkt achteraf te staan dat van de 11 personen er maar voor 2 apparaten WiFi is. De rest mag je bijkopen voor 10 euro pp. En dan blijkt die WiFi ook nog heel beroerd te werken. 1 dag niks en de rest heel slecht. Ook 3/4g is heel slecht op het park. Geweldig als je de kids WiFi hebt beloofd. De huisjes zijn peperduur en zoiets bederft dan alles. Een melding levert geen begrip op. Daarom een 1.

Gereisd met vrienden in mei 2019

Beste Eric,

Wat vervelend dat je niet de goede informatie hebt gekregen bij je boeking. Inderdaad staat op onze website de info wel goed, maar als je ergens anders boekt heb je daar natuurlijk niet zoveel aan. Heb je al geprobeerd om een klacht bij hen in te dienen? Wellicht komen ze dan met een passende oplossing bij je terug.

Hoe dan ook, daar maak je deze vakantie niet beter mee, dat begrijpen wij ook. Wel vinden wij het belangrijk om even te melden waar we mee bezig zijn: - We hebben eerder een 1GB glasvezel aansluiting aan laten leggen, om de vele gasten van WiFi te kunnen voorzien. Ik begrijp dat dit tijdens jouw verblijf minder goed heeft gefunctioneerd, normaal gesproken is dit wel voldoende voor de omvang van ons park. - We zijn bezig met de diverse telefoonproviders om een eigen telefoonmast te bouwen, zodat ook het 3G/4G net verbeterd wordt. Het klopt dat dit nu niet goed is, helaas zijn we hierin afhankelijk van providers en toestemming van gemeente.

Het heeft absoluut onze aandacht en we verwachten dat dit in de toekomst ook beter wordt. Helaas kunnen we de stappen die we hierin willen zetten, slechts stapje voor stapje nemen.

1 keer nooit meer

Niels Visser
5-5-2019
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Geen succes.. Huisjes prima. Tot zover het positieve voor ons. Mede door slecht weer (weekend rond koningsdag)erg tegengevallen . Rijen bij kleedhokjes zwembad, veel te klein voor zo 'n groot park. Van ellende met kids naar Panningen gereden om voor e22 te kunnen zwemmen.. Wifi (zelf kopen) viel er steeds uit. Plaza 1 doffe ellende.. Personeel probeerde het absoluut, maar als de baas alleen maar veel te weinig en ook nog jonge vakantie krachten inzet is het voor hen ook dweilen met de kraan open.. 20minuten voor bestelling werd opgenomen, tafels werden structureel niet afgeruimd.. Wat een bende..ze deden echt hun best en waren vriendelijk. Bij mooi weer misschien prima park, maar dat zullen wij niet meer ervaren..

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Beste Niels,

Wat vervelend dat de ervaring bij de Leistert geen positieve was. Inderdaad was het de periode rondom Koningsdag erg druk op het park. Dat neemt niet weg dat dat niet mag leiden tot een vervelende ervaring. Dat zou betekenen dat iedere vakantieperiode op de Leistert niet leuk is, terwijl het juist het tegenovergestelde moet zijn.

Ik lees ook dat de ervaring in de horeca op de Plaza niet goed was. Wij zullen de pachter van de horeca op de Plaza aangeven wat jullie reactie is, zodat de feedback ook hen bereikt. De Leistert als park blijft ontwikkelen, dus ik hoop dat je over een tijd nogmaals een poging wil doen om ons park te bezoeken.

super mooie bungalow

fam van breugel
4-5-2019
  • Onderkomen10

Er valt hier niks op aan te merken super mooi park heel veel ruimte er om heen en geweldige inrichting veel ruimte

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Beste fam. van Breugel,

Bedankt voor de mooie review. Fijn dat het zo goed bevallen is. Graag tot een volgende keer.

Fantatisch park echt eenaanrader

Fam. Baatje
4-5-2019
  • Onderkomen9

geen zaken alles was perfect

Gereisd met vrienden in april 2019

Beste Fam. Baatje,

Bedankt voor de mooie review, graag tot een volgende keer.

Fantatische lokatie

Fam. Simon
3-5-2019
  • Onderkomen9

Buitenhof De Leistert is een perfekte lokatie. De bungalows zijn echt mooi en compleet ingericht. Veel speelgelegenheden voor kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste Fam. Simon,

Bedankt voor de mooie review, fijn dat het zo goed bevallen is. Graag tot een volgende keer.

Super goed!

Gidget
1-5-2019
  • Onderkomen9

Mooi, ruim opgezet park. Van alles te doen. Goed eten. Hele mooie ruime vakantiebungalows. Wij zijn erg tevreden.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste Gidget,

Dankjewel voor je mooie review, fijn dat het zo bevallen is. Graag tot een volgende keer.

Vakantiepark info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • HuisdierenOp aanvraag
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenFast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Italiaans, Turks
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Post service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert in Roggel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.