Vakantiepark
8,5

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen9,1

Omschrijving
Op Vakantiepark Buitenhof de Leistert in Roggel heb je alle ruimte, zowel op de camping als bij de bungalows en huizen. Ook in de winter is het hier aangenaam, want in je verblijf vind je een kachel. De grote speeltuinen, zwemvijver, de klimtoren en de mascottes Pluck en Pien zijn favoriet bij de kinderen. Op een half uurtje rijden van Venlo.

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark Buitenhof de Leistert voor je op een rij gezet:

Direct boeken

721 reviews over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert in het Nederlands

Wij komen terug.

Anouk Wilborts,
16-1-2019
  • Onderkomen10

Wat een prachtig huis op een mooi park. De medewerkers van de receptie waren vriendelijk. We hadden een 4 persoons bungalow. Deze was nog bijna nieuw en schoon.

Het is wel even lopen maar er is een helemaal nieuwe SPAR winkel. Wel wat prijzig, maar goed voor wat kleine boodschappen. In Roggel zelf is een Jan Linders.

De winkel ligt in een plaza, op zich gezellig maar wel een groot verloren stuk waar een podium staat. Een extra terras of restaurant zou het wat sfeervoller maken.

We hebben natuurlijk gezwommen, verwacht geen subtropisch zwembad maar het is een prima bad. Wel aan de kleine kant voor de hoeveelheid gasten. Als de camping open is zal het wel veel te druk zijn. Daar mag nog aandacht voor komen.

Bungalowpark van het jaar, ook voor ons. Wij komen terug.

Super

Olaf,
15-1-2019
  • Onderkomen9

Mooi ruim opgezet park met grote losstaande huizen. In de vankantieperioden zeer geschikt voor kinderen.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Zeker voor herhaling vatbaar.

Hoogakker,
8-1-2019
  • Onderkomen10

Het is een mooi opgezet park, voor elk wat wils, voor jong en oud. Mooie huizen, genoeg speeltoestellen, zowel binnen als buiten. Zwembad ook heerlijk. Wij hebben genoten met onze (klein)kinderen. Wij hadden fietsen meegenomen, erg handig om even een boodschap te halen, of naar het zwembad. Anders met kinderen moet je steeds met de auto naar voren. Waar wij zaten was het toch een aardig eindje lopen naar de ingang. En de omgeving is mooi om te fietsen, als je achter het park uit fietst zit je gelijk in het bos. Bijna ieder huis heeft een overkapping aan de achterkant, en een mooie tuin. Zomers zal dat nog fijner zijn. Ook aan te bevelen Kasteeltuin/park in Born, leuke kinderboerderij, maar net wat groter. Het personeel plaza, zwembad erg vriendelijk. Kortom een verblijf is zeker aan te bevelen. Enige minpunt wat ons betreft waren de matrassen, erg zacht. Ideaal waren de lakenpakketten, je hoef niks mee te brengen, en/of te wassen.

Angelique, Marketing medewerker, 16-1-2019

Beste fam. Hoogakker,

Wow een 10, daar zijn we trots op!

Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad, bedankt voor de mooie en uitgebreide beoordeling.

Voor wat betreft de matrassen, ik heb even een melding gemaakt voor de technische dienst dat ze gaan beoordelen of deze wellicht aan vervanging toe zijn. Als dat zo is, vervangen we deze natuurlijk gelijk.

Graag tot een volgende keer.

super

Paul de Haan,
5-1-2019
  • Onderkomen9

Op vakantie in Limburg in dit park. Wij waren met 5 kinderen van 8 t/m 16 daar.

Van te voren alle informatie en toegangspassen gekregen waardoor inchecken niet meer hoefde. Kan mij voorstellen dat het in de zomer echt veel tijd en irritatie scheelt. Ook uitchecken is niet nodig, je deponeert alles in een brievenbus die strategisch geplaatst is bij de slagboom.

Aangekomen kan je pas echt om 15:00 het park op, dat was minder maar was wel duidelijk aangegeven. Fijn was dat je wel gebruik kon maken van bijvoorbeeld het zwembad. Het zwembad was overigens een succes bij de kinderen net als het indoorspeeltoestel die midden in het plaza stond.

We zijn te kort geweest om alles uit te proberen maar er was ook een bowling, speelhal en een sport en welness.

Het huisje zelf was heel en mooi schoon en hoewel we vieze lakens hadden werden deze direct omgeruild voor schone. De bedden vielen wel wat tegen. Plastic zweet matrassen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018
Angelique, Marketing medewerker, 16-1-2019

Beste Paul,

Dankjewel voor deze mooie beoordeling. Fijn dat het zo goed bevallen is. Aangezien jullie nog niet alles hebben kunnen proberen, hopen we jullie natuurlijk graag nog een keer terug te zien om de rest te proberen.

Super

Fam de Groot,
2-1-2019
  • Onderkomen9

Geweldig naar onze zin gehad op Buitenhof de Leistert. Écht een aanrader. Supermooie accomodaties en onwijs veel te doen voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Beste Fam. de Groot,

Wow een 10! Dankjewel voor jullie mooie beoordeling een feedback. Fijn dat het zo goed bevallen is bij ons. Graag tot een volgende keer.

Fantastisch mooi park

K. Otter,
29-12-2018
  • Onderkomen9

Het park is echt een aanrader voor gezinnen met kinderen

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Beste K. Otter,

Dankjewel voor je mooie review. Fijn dat het zo goed bevallen is, graag tot een volgende keer.

P Roeven,
29-12-2018

Slechte wifi,verder keurig netjes

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Beste P. Roeven,

Dankjewel voor je mooie beoordeling. WiFi is een bekend probleem, wordt aan gewerkt.

Super locatie en huis. Personeel waardeloos.

Prover,
  • Onderkomen9

Je mag echt pas om 15.00 uur naar binnen, ookal is je kind behoorlijk ziek. Daar hebben de dames bij aankomst geen boodschap aan.

Beste Prover,

Dankjewel voor je feedback. Hoezeer ik ook begrijp dat het erg lastig is als een kind ziek is, hoop ik ook dat je begrip hebt voor het feit dat als er een grote wissel op het park is (wat tijdens kerst en oud&nieuw het geval is), het niet mogelijk is om mensen eerder in de bungalow te laten. Onze schoonmaak krijgt dat simpelweg niet voor elkaar, zeker niet op last-minute basis.

Top verblijf

Imperator,
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

We hadden een 7persoons luxe vakantieboerderij en daar waren we erg tevreden mee alles was aanwezig in het huisje en het was modern en prettig om in te verblijven

Angelique, Marketing medewerker, 28-12-2018

Beste Imperator,

Fijn dat het goed bevallen is, bedankt voor de mooie beoordeling.

Anthony Heesters,
  • Onderkomen10

Ideale locatie om de kerst door te brengen

Angelique, Marketing medewerker, 28-12-2018

Beste Anthony,

Dankjewel voor je mooie beoordeling. Fijn dat jullie het goed hebben gehad, graag tot een volgende keer.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert in Roggel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.