Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert

8.4Fantastisch

• 8.3Activiteiten
  • 8.9Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark Buitenhof de Leistert voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Op Vakantiepark Buitenhof de Leistert in Roggel heb je alle ruimte, zowel op de camping als bij de bungalows en huizen. Ook in de winter is het hier aangenaam, want in je verblijf vind je een kachel. De grote speeltuinen, zwemvijver, de klimtoren en de mascottes Pluck en Pien zijn favoriet bij de kinderen. Op een half uurtje rijden van Venlo.

1019 reviews over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert

• 4Fam Dam25-02-2020

Grote teleurstelling

Het huisje was prachtig en het park mooi aangelegd met prachtige buitenspeeltuinen. Echter, we komen op zo’n park vanwege de faciliteiten. S morgens tot 12:00 uur is er geen koffie te krijgen. Het restaurant is gesloten en het andere restaurant wordt verbouwd. In het plaza hebben ze wat tafels neergezet met echt verschrikkelijke koffie. Het klushuis waar kinderen kunnen knutselen is echt piepklein, amper de ruimte om lekker te freubelen. Ook in de huisjes zijn er boven goedkope doorschijnende gordijnen opgehangen. Hoe moet dat in de zomer? Bij aankomst lag er nog allemaal vieze was van de vorige vakantiegangers en er was geen schoon beddengoed aanwezig. Ook hing er een vieze geur in de woning, dierenlucht? Dus buiten, aanleg van het park prachtig, maar de faciliteiten echt een grote teleurstelling.

• 3Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 9Peter van Minderhout22-02-2020

Geen “crisis protocol” op prachtig park

TV en wifi niet beschikbaar omdat er kabel was beschadigd. Geen pro-actief bericht in huis bij aankomst. Moet je echt iets voor regelen! Kunt niet gewoon doen als altijd: te gemakkelijk. Park is fantastisch, accommodatie fraai en comfortabel, faciliteiten prima.

• 3Ben stuut20-02-2020

Slecht

Veel gebreken schuifdeur stuk douch stuk en heel veel gesloten op het park zonder te vermelden. Zekker geen aanraaier!

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

• 9Yvonne Dol18-02-2020

Prachtig park !!

Wij hebben onwijs genoten in dit prachtige park. De Leistert heeft alles wat je nodig hebt om je te kunnen vermaken met alle weertypes. Een mooi, groot zwembad. Binnen en buiten. De Selva is een hele fijne indoor-natuurspeeltuin met zand als ondergrond. De ouders kunnen heerlijk zitten met n lekker kopje koffie. De Plaza was helaas dicht vanwege verbouwingen. Er zijn ook veel mooie buitenspeeltuinen en een midgetgolfbaan. We zaten in een 13p huis. Was heel ruim en schoon. Drie badkamers en een sauna! Heerlijk! De animatie was erg enthousiast. Leuke knutsels en georganiseerde activiteiten.

• 10Activiteiten

• 9Wilma14-02-2020

Het was geweldig.

Van aankomst tot vertrek alleen maar plezier gehad. Het park is een dorp op zich, we hadden een 9 pers. luxe kindvriendelijke vakantieboerderij. Heel ruim, mooie zeer grote omheinde tuin. De 3 kleinkinderen genoten net als de ouders en opa en oma. De speeltuin, het zwembad, midgetgolf en de la selva playground, je hoeft je echt niet te vervelen. Ook de supermarkt en cafetaria mr. Friet (grote porties, goede prijs) zijn de moeite waard. Een minpuntje, afstand naar de plaza en zwembad is best groot, zeker voor de kinderen. Gelukkig is er dan de bolderkar. Maar het is zeker een aanrader!!!

• 9Activiteiten

• 9Els Broers13-02-2020

We hebben genoten!!!!

Dat de komende gasten een mooi ruim park gaan bezoeken met ruime goed verzorgde huizen. Dat het een park is waar aan kinderen is gedacht en ook aan de natuur.

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Pia12-02-2020

een geweldig park met prachtige boerderij bungalow

Ons verblijf was heerlijk, eigenlijk hebben we alleen maar pluspunten. De bungalow was mooi, rustig ingericht en van alle gemakken voorzien. We hebben genoten van de sauna en onze kleinzoon vond het bubbelbad geweldig. Voor ons was het enige kleine minpuntje dat we veraf zaten van alle activiteiten, zoals zwembad, speeltuin etc.

• 10Activiteiten

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Marjan11-02-2020

Het was fantastisch, we hebben genoten.

Alles was aanwezig van bolderkar tot kinderstoel etc. Alles was zeer ruim. Alleen de tv was erg klein voor zo'n grote ruimte. Maar alles was perfect.3 badkamers sauna noem het open een enorme tuin die omheint wasmet een hek.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9P de Swart09-02-2020

Heerlijk verblijf

Heel mooi luxe huisje. Prachtig ruim opgezet en schoon park. Landelijke omgeving

Gereisd met partner in februari 2020

• 9M v Bladel05-02-2020

fantastisch!!

Wauw wat een gave huisjes zijn dit zeg. Dit park vooral gekozen voor de huisjes waar alles op en aan zit. We hadden een wellness bungalow (klein in vergelijking met de grote gave andere huizen die er op het park zijn, maar een zee van ruimte voor 6 personen), deze huisjes zijn fris ingericht, mooi afgewerkt en alle kamers hebben eigen badkamer. Het zwembad was helemaal oké voor mijn kids van 8 en 14 jaar. De plaza werd verbouwd op moment dat wij er waren, maar als die er uit komt te zien zoals de andere nieuwe speeltuin met restaurant gaat dat vast goedkomen. Winkel ruim assortiment voor redelijke prijzen. Huisjes 299 als voorkeur is wel lekker dicht bij faciliteiten, denk dat wanneer je achteraan op bungalowpark verblijft het verder van alles af is (wel loopafstand, maar dan 15 minuten naar winkel). Kortom, wij waren erg enthousiast en gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in januari 2020

98 tips over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert

• PJ Coomans, 25-06-2014

Van hieruit kun je mooie fiets en wandeltochten maken

• Daf, 25-05-2014

We hebben gegeten bij de busjop. Dat is een restaurant waar kinderen buiten kunnen spelen in zandbak, tuinhuisje of luchtkussen. Dit restaurant is op een paar kilometer van de Leistert

• H de Bruyn, 05-05-2014

Museum terug in de tijd. erg leuk om te bezichtigen.

64 vragen over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert

• cindy, 26-04-2019

omheinde tuin

wij gaan voor het eerst naar de leistert omdat deze huizen hebben zeggen ze met een omheinde tuin. Dit hebben wij genomen voor onze honden. Weet iemand of de tuin echt zo goed omheind is dat de hond nergens kan ontsnappen of moet ik alsnog een afzetnet meenemen ik kan het op de foto's niet goed zien en het park zegt het is omheind, tja stukjes of helemaal mooi rondom, weet iemand dit. Wij hebben geboekt een 5 pers. kindvriendelijk de luxe.

Team Menina, 09-10-2019

Het beste kun je ons een e-mail sturen met je verzoek. We zijn nu bezig met de voorbereidingen voor 2020. Graag tot ziens op Menina!

• Hein, 27-01-2019

Springkussens

Ik zag op een filmpje van YouTube dat er springkussens op het water zijn. Zijn de springkussens op het water bij de camping zelf ?? Of elders..

als deze op de camping zelf aanwezig zijn, vanaf wanneer staan deze er dan ?

• Michel Van oldenmark, 25-10-2018

Tiener faciliteiten

Wat wordt gedaan voor de tieners? Is er bijvoorbeeld een disco?

Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • HuisdierenOp aanvraag
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18
  • BBQToegestaan

Direct boeken

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenFast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Italiaans, Turks
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Post service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenVerplicht