Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert

Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert
8,4

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark Buitenhof de Leistert voor je op een rij gezet:

664 reviews over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert in het Nederlands

Met jonge kinderen

fantastisch

K
12-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Heel mooi park met genoeg speelgelegenheden voor de kinderen.

Ideaal vonden wij dat er genoeg, leuke, speeltuinen zijn rondom de boerderijen van de Buitenhof.

Het zwembad zou wel wat groter mogen in verhouding met de grootte van het park.

Maar voor ons was het een top weekend, wij en de kinderen hebben ons goed vermaakt.

Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 17-9-2018

Beste K,

Dankjewel voor je mooie review, fijn dat het zo goed bevallen is en jullie je goed vermaakt hebben.

Je feedback m.b.t. het zwembad nemen we mee, alhoewel je zult begrijpen dat dat een grootschalige aanpassing is, die we niet zomaar even geregeld hebben.

Graag tot een volgende keer.

Teleurstelling

Chantal
8-9-2018
  • Onderkomen1

Toen we aankwamen in ons huisje zagen we direct dat hier niet (goed) was schoongemaakt!

Meteen de receptie gebeld!

- het aanrecht lag vol kruimels

- de vloer was niet schoon

- overal spinnen/spinnenweb in elke hoek

- viese stoelen in woonkamer! Vol met vlekken!!

- haren in bad/douche

Ga zo maar door....

Oplossing van de receptie was om de schoonmaak langs te sturen! Met als gevolg dat wij dus niet in ons huisje konden blijven en de spullen niet uit konden pakken!

We gingen hier niet mee akkoord, aangezien het probleem met de viese stoelen dan alsnog niet werd opgelost!

We kregen een nieuw huisje toegewezen!

Maar tot onze grote ergenis was deze niet veel beter!

- ook overal spinnen en spinnenrag

- versleten en doorgezakte bank en eettafel stoelen

- een erg vies vloerkleed

-erg viese stoelen in de kamer

Hebben eerst schoon zitten maken!

Lijkt me niet de bedoeling

Erg jammer, als je bekijkt wat de kosten zijn..

Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 12-9-2018

Beste Chantal,

Vervelend om te moeten lezen dat de schoonmaak zo'n invloed op jullie verblijf (in ieder geval de start hiervan) heeft gehad. Ik ga er even vanuit dat je hier ook tijdens of na je verblijf (via de enquete) al contact met ons hebt opgenomen. Mocht dat niet zo zijn, stuur dan even een email naar marketing@leistert.nl. Kunnen we kijken wat we kunnen doen om dit een beetje goed te maken.

Erg fijne vakantie gehad, alles goed voo elkaar

Ditty Vink-Bor
7-9-2018
  • Onderkomen10

Prachtige huizen op een uitstekend onderhouden park. Huisje erg schoon en compleet

Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 12-9-2018

Beste Ditty,

Dankjewel voor je mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat jullie het goed hebben gehad. Graag tot een volgende keer.

• Onderkomen8

Vol verwachting heen gegaan. Bij aankomst waren de huisjes niet super schoon, dus dat viel wat tegen. Ook het meubilair (bankstel) zag er oud en vies uit. Verder wel hele mooie huisjes (5L en 7L) op mooie ruime kavels. Park is echt heel groot, gelukkig hadden we fietsen mee. Faciliteiten vaak heel druk, omdat ook de grote camping hiervan gebruik maakt. Binnenzwembad was prima, buitenbad mag wel wat worden uitgebreid. Omgeving is prachtig en er is heel veel te doen. Animatie was goed, jammer dat een aantal activiteiten niet doorging ondanks dat deze wel op het eerste programma stonden wat online was geplaatst. Bij de vijver op de Buitenhof werd gevist, dus onze kinderen ook even aan het vissen, totdat we door een zeer onvriendelijke medewerker werd weggestuurd. Visvijver camping te druk en te ver.

Samengevat een fijne vakantie gehad, maar om in de top van de Nederlandse bungalowparken te blijven moet er wel aan de weg worden getimmerd.

Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 18-9-2018

Beste Maarten,

Dankjewel voor je beoordeling. Je feedback nemen we graag mee in de verbetering van ons park en onze dienstverlening.

Wellicht wel goed om te weten dat we inderdaad bezig zijn met herinrichting van bungalows waarvan het meubilair versleten is.

Hopelijk tot een volgende keer.

viel tegen

Marjan
26-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Huisje was slecht schoongemaakt, nog haren van honden, bankstel slecht, allemaal schuren.

De receptie medewerkers, weten niets van de omgeving als je wat wilt weten.

Indoorspeeltuin, geen toezicht, hierdoor zijn er veel te grote kinderen, en de kleinere kunnen er niet spelen. De jongens zelf aangesproken, wat niet werkte en later medewerker van restaurant gevraagd, die zegt: als ik er wat van ga zeggen zij ze er over 10 minuten weer. Dit werkt toch niet!

Park is wel mooi opgezet en heel veel speeltuinen, dat is echt top voor de kinderen!

Beste Marjan,

Bedankt voor je beoordeling. Niet fijn om te lezen dat de schoonmaak van de bungalow niet goed was. Heb je dit gemeld bij de receptie, zodat de schoonmaak opnieuw uitgevoerd kon worden?

Je meldingen m.b.t. de speeltuin zullen wij zeker doorgeven aan de desbetreffende leidinggevende. Bedankt voor de feedback.

Geweldig park, maar toch aantal minpuntjes

Fam. Kamp
25-8-2018
  • Onderkomen10

Prachtig en goed onderhouden park. Huisje, of eigenlijk is het een kleine villa (264) zeer modern en compleet ingericht. Lekker ruim en geen uitgeleefde meubels. Ook sanitair dik in orde.

Het restaurant in het bungalowpark had een mooie kaart en een geweldig terras. Helaas liet de bediening op het terras ernstig te wensen over. Logisch dat het even duurt voor iemand je bestelling opneemt, maar we kregen echt de indruk dat we werden genegeerd. We werden wel gezien maar niet geholpen. En dat lag niet aan het aantal medewerkers, want dat waren er voldoende.

Ander punt was dat we op een gegeven moment meerdere muizen in het huisje hadden. Erg vervelend, want die raak je niet meteen kwijt.

We zijn daarom ook eerder naar huis gegaan.

Beste fam. Kamp.

Bedankt voor jullie beoordeling. Fijn om te horen dat jullie het park als mooi hebben ervaren. Minder fijn om te lezen dat jullie ervaring in de horeca een mindere is. Wij zullen dit doorgeven aan de horecamanager. V.w.b. de muizen, hebben jullie hiervan melding gemaakt bij de receptie? Wij hebben n.l. medewerkers die gediplomeerd ongediertebestrijder zijn, waarbij zij kunnen zorgen voor weghalen van de overlast. Ik begrijp wel dat dit bij muizen enkele dagen kan duren, jammer om te horen dat jullie hierdoor eerder naar huis zijn gegaan.

Voor herhaling maar graag met aanpassingen

Patricia
25-8-2018
  • Onderkomen9

Als je noodgedwongen een minder valide bungalow moet boeken, verwacht je eigenlijk wel dat er minimaal een combimagnetron aanwezig zou zijn en in deze tijd toch ook Senseo, Horren niet aanwezig en dat is bij De Leistert geen luxe want er zijn heel veel vliegen/muggen etc aanwezig. Wij gaan nu voor de 3e keer naar dit park omdat deze bungalow 7 Miva wel heel goed aangepast is en wij altijd een schone bungalow hebben gehad . Ik zie wel het antwoord van De Leistert steeds op commentaar van andere mensen maar er wordt niets aangepast, dus het commentaar dat het in overweging wordt genomen van de "klachten" komt niet zo professioneel over.

Beste Patricia,

Fijn om te lezen dat jullie verblijf in de miva-bungalow goed is bevallen. Deze bungalow hoort inderdaad niet bij de luxe-categorie die we ook hebben. Daar zit n.l. wel o.a. een combi-magnetron in. Het is de eerste keer dat we deze opmerking hierover horen. Mochten we deze vaker tegenkomen, zullen we met de eigenaren in contact gaan om wellicht deze aanpassing door te voeren.

Slecht gevoel

Fcj Bijleveld
  • Onderkomen7

Bij aankomst troffen wij een hele vieze bungalow aan die wij zelf hebben schoongemaakt

We hebben een klacht in gediend .

Verder word je onbeschoft behandeld door het personeel

Dit is de tweede keer dat wij dit park bezoeken maar dit is nu wel de laatste keer

Personeel stuurt kinderen weg bij een vijver waar je niet mag vissen en laat volwassenen wel zitten

Niet echt kind vriendelijk

Beste fam. Bijleveld,

Bedankt voor de beoordeling. Niet fijn om te lezen dat jullie bij aankomst een niet schone accommodatie hebben aangetroffen.

Wij zullen jullie opmerkingen meenemen, bedankt voor jullie feedback.

Lange weg tegaan

Frank
  • Onderkomen8

Hele mooie bungalows die zeer slecht zijn schoongemaakt

Personeel vind Ik absoluut niet klantvriendelijk

Beste Frank,

Dankjewel voor je beoordeling. Niet fijn om te lezen dat de schoonmaak van de accommodatie niet naar behoren was. Tevens zouden we graag van je horen welke medewerkers niet gastvriendelijk waren. We horen vaak juist dat onze medewerkers zo vriendelijk en behulpzaam zijn, dus we zouden graag horen hoe het kan dat jullie ervaring zo afwijkend is van het algemene beeld.

leuke vakantie alleen schoonmaak kan beter

Berry van der Heijden
  • Onderkomen8

de hygiene van het huisje was heel erg slecht was eigenlijk gewoon niet goed schoongemaakt. voor de rest wel een goede vakantie gehad alleen jammer van de schoonmaak zaten in huisje nummer 297.

Beste Berry,

Dankjewel voor je beoordeling. Niet fijn om te lezen dat de schoonmaak van jullie accommodatie niet naar behoren was uitgevoerd. Ik ga er even vanuit dat dit wel al met de receptie (of eventueel na je verblijf via de enquête) kenbaar is gemaakt en dat wij hierop reeds gereageerd hebben.

We hopen jullie graag nog een keer terug te zien, waarbij we graag aantonen dat we het dan beter doen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert in Roggel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.