Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert *****

WebsiteLink naar website

Weer vandaag4°-2°

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark Buitenhof de Leistert voor je op een rij gezet:

540 reviews over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert in het Nederlands

twee keer geweest, echte aanrader

Familie uitje, 19-2-2018
  • Onderkomen10

geweldig mooi park met luxe vakantiehuizen, met leuk zwembad en speeltoestellen binnen voor kinderen tot ca. 10 jaar.

In ons huisje een playstation dus ook voor de grotere kinderen vertier;-)

het 11 persoonshuisje is groot van opzet en compleet ingericht.

Helaas geen frituur op het park momenteel, daar wordt aan gewerkt geloof ik. wel een frietkraam maar die is overvraagd bij de toeloop.

Vraag wel even na welke playstation in jouw huisje is anders heb je de verkeerde spellen bij je ;-(

Topvakantie voor het hele gezin.

jos gregoor, 16-2-2018
  • Onderkomen9

Zeer comfortabele en propere huizen. Veel open ruimte op het park met speeltuigen en voetbalweiden.

prachtig!

Edwin, 16-2-2018
  • Activiteiten7

Ruim opgezet park

schitterende huizen

veel comfort en luxe

Geweldig echt een aanrader. Gewoon doen.

Shirley Folles, 16-2-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Geweldig zeker voor herhaling vatbaar.

We waren met 3 gezinnen met kinderen.

Er is genoeg te doen. Voor iedereen.

In vergelijking met andere parken... Deze zeker beter.

Beste Shirley,

Dankjewel voor de mooie review. Fijn om te horen dat het zo goed bevallen is en we de vergelijking met andere parken goed doorstaan. Tevreden gasten, daar doen we het voor! Nogmaals bedankt en graag tot ziens op de Leistert.

geweldig

anita, 13-2-2018
  • Onderkomen9

Geweldig leuk park. Leuk met mooi en met slecht weer. Schoon huis met vaatwasser en opgeruimd park. Mooie speelplaatsen voor jonge en oude kinderen. Niet alleen in de buitenlucht , maar ook binnen genoeg te beleven. Huis ingericht voor kinderen zeker een aanrader. Ons zien ze hier zeker terug.

Beste Anita,

Dankjewel voor de mooie review. Fijn dat het jullie goed bevallen is.

En uiteraard zien we jullie graag weer een keer terug. ;-)

familieweekend

familie Ooms, 12-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Fijn voor de kinderen. Een gezellige living.

Beste familie Ooms,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat het zo goed bevallen is.

Zalig genoten

Manssens Luc, 12-2-2018
  • Onderkomen10

Rustig park met prachtige huizen.

Beste Luc,

Dankjewel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat jullie hebben genoten.

Graag tot een volgende keer!

Wouw! Wat een hoog niveau!

Leo, 12-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Echt een superpark! Prachtige huizen, lekker schoon en veel ruimte. Het park is mooi aangelegd met veel ruimte en mooie groenvoorziening. Prachtige faciliteiten en waar je ook komt, je voelt je overal welkom. Een kleine storing aan ons huisje was binnen een half uurtje opgelost. Horeca, plaza en zwembad zijn allemaal van uitstekend niveau. Op dit park begrijpen ze echt wat hospitality inhoud. Zelden een dergelijk niveau meegemaakt! Complimenten

Omdat alles van zo'n hoog niveau was vallen kleine minpuntjes nog harder op. Maar we hebben er een gevonden; het zwembad had wel wat weinig kleedhokjes en bij drukte is 1 toegangspoortje te weinig.

Beste Leo,

Dankjewel voor deze mooie review. Fijn ook om te lezen dat jullie veel hebben uitgeprobeerd en dat alles goed is bevonden.

Voor wat betreft je puntje van kritiek, mee eens hoor. We zijn aan een plannetje het werken om de toegang e.d. van het zwembad te verbeteren. Heeft wat voeten in de aarde, dus is niet gelijk geregeld. Maar we werken eraan.

Graag tot een volgende keer!

Super fijn weekend gehad op dit mooie park!!

Burger, 12-2-2018
  • Onderkomen9

De huisjes zijn super mooi en luxe. In de herfstvakantie in 5 persoons luxe bungalow gezeten. Nu in een nieuwe 4b plus vakantiewoning. Deze was minder ruim maar een moderne en kwalitatief goede inrichting. De gashaard en 2 badkamers waren ook heel fijn! Nieuwe speeljungle is fantastich en mooie aanvulling op het park! Vond het nieuwe restsurant iets te duur qua prijs kwaliteit maar service helemaal goed. Overigens is al het personeel erg vriendelijk. Knutselactiviteit en zwembad ook top voor onze dochters. Super weekend gehad!

Beste Burger,

Fijn dat jullie zo'n goed weekend hebben gehad. En ook fijn dat de indoor speeljungle goed is bevallen. Goed om te horen.

Misschien nog een keer

Marc, 11-2-2018

Wij zijn met twee gezinnen met kinderen een weekend in een 8 persoons huis verbleven. Keurig, het huis zag er er tip top uit en van alle gemakken voorzien. Het zwembad, indoor speeltuin en dergelijke werden door de kinderen als zeer positief ervaren. Restaurant La Selva, heeft het helaas voor ons minder goed gedaan, duurde meer dan een uur voor het voorgerecht kwam en uiteindelijk toen de kinderen eten kregen, bleek de kip gewoon rauw. Terug gestuurd en ook bij de tweede keer bleek dit zo te zijn. De kok gaf aan dat dit zo hoorde.....er is een uitdrukkelijk verschil tussen niet of bijna gaar! Zo waren er nog enkele dingen die gebeurde wat voor ons betekende na het voorgerecht de zaak te verlaten. Kortom huisje en park goed, restaurant niet voor herhaling vatbaar!

Beste Marc,

Dankjewel voor de review en je feedback. Fijn dat het park jullie goed is bevallen. Vervelend om te lezen dat het jullie bij La Selva niet goed is bevallen. Uiteraard gaan we dit opnemen met onze collega's bij La Selva om dit een volgende keer te voorkomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert in Roggel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert scoort een 8.55 uit 10 op basis van 541 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: