Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert

Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert
8,6

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark Buitenhof de Leistert voor je op een rij gezet:

634 reviews over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Voor herhaling vatbaar! :-)

Peggy Van Doren
16-7-2018
  • Onderkomen9

Heel goede service! De huisjes waren echt in orde en goed verzorgd. Voldoende speelplekken voor de kids. Trimparcours was ook tof! Zowel binnen- als buitenzwembaden. En nog een zwemvijver. Genoeg keuze in de supermarkt. Ook veel aandacht voor kleine kinderen.

Prima park

Jessica
14-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Op de Buitenhof fijne luxe huisjes. Mooie bouwstijl van alle gemakken voorzien. Tip; een fiets is geen overbodige luxe ivm groote park. De restaurants zijn er goed al is de bediening erg junior, daar kan nog wat verbeterd worden. Verder duidelijk verschil tussen het camping gedeelte (wat minder mooi, ook terug te zien in het zwembad) en Buitenhof (heel net en nieuw). Strandje super fijn. Fijne vakantie gehad maar wel wat kleine verbeterpuntjes; buitenbad vernieuwen, fietsen kunnen reserveren. Desalniettemin zeker een aanrader.

Waanzinnig

Teunisse
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

In 1 woord geweldig, erg schoon huis, mooi park..genoeg te doen voor de kids zowel voor tieners als voor peuters. Vriendelijk personeel , alles staat goed aangegeven..goed verdeeld qua speeltuinen , restaurants etc . We komen zeker nog een keer terug, en raden het iedereen ook aan 👍

Geweldig.

Marja Wijnbeek
  • Onderkomen9

Mooi ruim opgezet, mooie huizen en veel te doen voor de kinderen, super.

Geweldig, voor herhaling vatbaar

Angelo Boeye
  • Onderkomen10

Het is er schitterend, goede service , personeel ook de ligging is mooi . Zeker met kinderen een aanrader

Geweldig!

Vloet
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Fantastisch genoten! Een week vebleven in een 6 persoons luxe bungalow. Ruim opgezet huis met grote tuin. Park heeft voor ieder wat wils voor jong en oud. Voor goed en slecht weer is er voldoende te doen! Tip; neem fietsen mee!

Heel prettig

Thea Koster
9-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Gezellig schoon huisje op prachtig park met aanpassingen in badkamer voor gast met beperking.

Zeer tevreden !!

S. Wilkens
8-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Zeer tevreden, huisjes zie er goed en verzorgt uit. Zijn ruim opgezet met een grote omheinde tuin. Alles is aanwezig, je komt niets te kort. Wij hadden zelfs een sauna in ons huisje.

Genoten van een heerlijk weekend in een luxe huis!

Sylvia Gildemeester
2-7-2018
  • Onderkomen9

Hele mooie, luxe en ruim opgezette huisjes. Wij hebben niet veel gebruik gemaakt van de overige faciliteiten, maar alles zag er netjes uit.
Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 4-7-2018

Beste Sylvia,

Dankjewel voor de mooie beoordeling. Fijn dat het goed bevallen is, we zien jullie graag nog een keer terug.

Een echte aanrader....zeker met (kleine) kinderen

Guenda Hoogkamp
2-7-2018
  • Onderkomen9

Prachtige ligging. Zeer schoon en veel te doen voor en met kleine kinderen. Schitterende boerderijwoningen. Modern, ruim opgezet. Een echte aanrader voor een vakantie met kleine kinderen en bijv. grootouders. Mooie zwembaden en top speeltuinen zowel binnen als buiten.
Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 4-7-2018

Beste Guenda,

Dankjewel voor de mooie review. Fijn dat het zo goed bevallen is. Graag tot een volgende keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert in Roggel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert scoort een 8.55 uit 10 op basis van 637 reviews.