Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert

Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert
8,5

• Onderkomen9,1
  • Activiteiten8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark Buitenhof de Leistert voor je op een rij gezet:

Op Vakantiepark Buitenhof de Leistert in Roggel heb je alle ruimte, zowel op de camping als bij de bungalows en huizen. Ook in de winter is het hier aangenaam, want in je verblijf vind je een kachel. De grote speeltuinen, zwemvijver, de klimtoren en de mascottes Pluck en Pien zijn favoriet bij de kinderen. Op een half uurtje rijden van Venlo.

697 reviews over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert in het Nederlands

Timo Meij
12-11-2018
  • Onderkomen9

Heerlijk genoten in een 9 persoonshuisje met vrienden en kids! Mooie ruime accommodatie en ligging heel ruim!

Een fijne ervaring

Janine Rietman
11-11-2018
  • Onderkomen7

Gezellig, schoon park. Mooie accommodatie

Top park een echte aanrader!

Iris
11-11-2018
  • Onderkomen10

Goed georganiseerd vakantie park. Van alles te doen en voor de kinderen is de animatie super. Wij zijn geweest met kinderen van 2, 8 en 14 jaar oud en de oudste 2 hebben we bijna niet gezien. Wij hebben gekozen voor een huisje en we hadden bijna alle luxe van thuis! Als er iets was werd er meteen wat aan gedaan. Speciaal voor onze jongste is er een traphekje geplaatst en de klink van de slaapkamer omhoog gezet. Wij hebben voor volgend jaar alweer geboekt!

Direct boeken

Ik zou hier zo nog een keer naar toe willen gaan.

Tamara Strik
7-11-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij hebben super genoten van een midweek tijdens de herfstvakantie in een van de vakantiewoningen.

Naast de super moderne woning met alle gemakken van dien is er ook volop veel te genieten van het park zelf.

Wij waren met twee jongen kinderen en vonden het fijn dat er zoveel verschillende speeltuinen (zowel overdekt als buiten) aanwezig zijn. Ook het zwembad is fijn om te zwemmen.

In de buurt is er ook van alles wat te beleven.

Een midweek was eigenlijk veel te kort!

Geweldige bungalows mer een hoog comfort gehalte.

Familie Wielens
5-11-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

De prijzen van de accomodaties lijken in eerste instantie wellicht wat hoog, maar de bungalows zijn de prijs zeer zeker waard!!

Familie S
5-11-2018
  • Onderkomen10

We hadden een super verblijf!! Hele mooie huisjes, leuke indoor speelpleinen, gezellige restaurants, enthousiast animatieteam, super sfeer. Wij komen zeker terug.

Voor herhaling vatbaar

Sylvia Belgie
4-11-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Een heel mooi park. Nieuw en goed onderhouden. Mooi ingerichte moderne huisjes met vloerverwarming (wij hadden de 6 persoons VIP). Alleen was het elke morgen ongeveer 450m wandelen naar het Spar winkeltje. Best een fiets meenemen, die je ook kan gebruiken om de mooie omgeving te ontdekken. Mooie wandel- en fietsroutes in de omgeving met supervriendelijke mensen.

Een aanrader.

Aangenaam bungalowpark!

Jacobs
3-11-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Een heel aangenaam park, ruime goed uitgeruste huizen. Alles was netjes gepoetst. Voldoende kookpotten en pannen. Zeer leuke speeltuinen, open ruimte, bos vlakbij.... Het vertrekkersontbijt neemt heel wat ochtendstress weg op de dag van vertrek. Het was handig dat we fietsten meehadden. De supermarkt is prima en betaalbaar, sluit wel vrij vroeg (18u) . Het zwembad is qua belevingselementen niet heel uitgebreid, maar voor onze kleinkinderen van 4 en 6 meer dan voldoende. Zowel wij zelf als onze kleinkinderen hebben genoten van ons verblijf in de Leistert

Super

Christiaens Marnix
2-11-2018
  • Onderkomen10

De huizen zijn zeker groot genoeg vergeleken met andere parken

Voor herhaling vatbaar.

Els
2-11-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooi , groen en rustig park. Veel activiteiten in de buurt.

Angelique (Marketing medewerker), Marketing medewerker, 3-11-2018

Beste Els,

Dankjewel voor de mooie review. Fijn dat het goed bevallen is, graag tot een volgende keer.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert in Roggel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiepark Buitenhof de Leistert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.