Vakantiehuis De Leisterbes

25 reviews over Vakantiehuis De Leisterbes

• 2019
    10Frank van de Groep23-06-2019

Geweldig genoten!

Compleet en superschoon, geweldig! Als extraatje: de buurvrouw die aan deze woonboerderij vast woont is zeer vriendelijk. Bij een beetje geluidsoverlast is er niets aan de hand. De bedden zijn top, de voorzieningen top.

In Roggel zelf is alles wat je nodig hebt voor een hapje en drankje. Wok, patatzaak, bakker. En op zondag open voor verse broodjes.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    9Fam. De Ruiter27-07-2018

Echt een prima huis

Ziet er allemaal netjes en schoon uit. Goed toeven in de tuin met fruit- en notenbomen. In de zomer heb je dan altijd wel een schaduwrijk plekje. Rondom de boerderij is een weide met paarden. Dat geeft een hoop vliegen in de buurt, maar voor letterlijk elk raam en bijna elke deur zitten horren, dus binnen heb je er maar heel weinig last van. Als het warm geweest is kun je daarom alles veilig openzetten 's avonds. Wij waren er tijdens de hittegolf en dan blijft er niets koel. Een ventilator mis je dan wel, vooral op de slaapkamers. Verder voldoende winkels in nabijgelegen dorpen. In 20 minuten ben je met de auto in Roermond en in een uur in Valkenburg. Met de kinderen ook nog een tocht langs verschillende kastelen gedaan. In Roggel zelf zit een goeie snackbar/pizzeria/ijssalon waar je 's avonds aan kunt schuiven als je geen zin hebt om te koken. Bij vragen/problemen kun je terecht bij de zeer gastvrije eigenaren. Wat ons betreft Top!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10BGP Keunen27-06-2018

Top !

Fantastisch huis! Zeer compleet, schoon en alles aanwezig. incl. tuin. Zeervriendelijke ontvangst door de eigenaren.

We voelden ons welkom!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Fam kanters18-06-2018

Perfect.

Een heerlijk rustige ligging, grote kersenboom in de tuin waar je van mag plukken, in het huis zelf was alles aanwezig wat we ons konden wensen. Het huis was zeer netjes en schoon, eigenaresse is erg flexibel en uiterst vriendelijk. We hebben een heerlijke tijd gehad, het ontbrak ons aan niets.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Schouten-Zom30-05-2018

Fantastisch huis, een aanrader.

Fantastisch huis! Alles was aanwezig. Het was schoon. Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaren, die zeer attent waren. We voelden ons welkom!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Liesbet Vermeir04-04-2018

Super weekend gehad in super vakantiehuis!

Het vakantiehuis is heel tof, heel veel ruimte en heel proper! Voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• 10Thom14-01-2018

Uitstekende vakantiehuis

Wij hebben hier met 12 mensen met veel plezier een weekend gezeten. Eigenlijk is er echt helemaal niets op aan te merken op ons verblijf. We werden door de gastvrouw een warm welkom geheten, en vervolgens is een rondleiding gegeven en werd alles netjes uitegelegd. Bovendien was de gastvrouw erg flexibel wat heel erg fijn was. Het huis was bij aankomst ontzettend netjes en lijkt heel erg nieuw (er zitten dus 2 6-persoons huizen aan elkaar vast). Dit terwijl de huisjes al een tijdje in gebruik zijn.

De ligging is ook uitstekend, het is er erg rustig met een supermarkt op 5 minuten rijden afstand en met genoeg aktiviteiten in de omgeving.

Kortom, uitstekende accomodatie!

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 9Freek Mulder07-01-2018

Geweldige week gehad

Extreem warm onthaal, vriendelijke eigenaren. Ruim huisje, goed en mooi ingericht. Fijne sfeer, rust, supermarkt dichtbij, etc. Huisje galmde wel een beetje wat voor een gedeelte van de groep het slapen moeilijk maakte.

Al met al een top ervaring!!!

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

9Yvette17-11-2017

Goed verzorgd!!

Het huisje zag er top verzorgd uit. Een hele fijne gezellige sfeer bij binnenkomst.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Lotte31-10-2017

Super!

Schoon, goed verzorgd huisje. Niks op aan te merken.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Vakantiehuis De Leisterbes info