Vakantiehuis

24 reviews over Vakantiehuis De Leisterbes in het Nederlands

Echt een prima huis

Fam. De Ruiter,
27-7-2018

Ziet er allemaal netjes en schoon uit. Goed toeven in de tuin met fruit- en notenbomen. In de zomer heb je dan altijd wel een schaduwrijk plekje. Rondom de boerderij is een weide met paarden. Dat geeft een hoop vliegen in de buurt, maar voor letterlijk elk raam en bijna elke deur zitten horren, dus binnen heb je er maar heel weinig last van. Als het warm geweest is kun je daarom alles veilig openzetten 's avonds. Wij waren er tijdens de hittegolf en dan blijft er niets koel. Een ventilator mis je dan wel, vooral op de slaapkamers. Verder voldoende winkels in nabijgelegen dorpen. In 20 minuten ben je met de auto in Roermond en in een uur in Valkenburg. Met de kinderen ook nog een tocht langs verschillende kastelen gedaan. In Roggel zelf zit een goeie snackbar/pizzeria/ijssalon waar je 's avonds aan kunt schuiven als je geen zin hebt om te koken. Bij vragen/problemen kun je terecht bij de zeer gastvrije eigenaren. Wat ons betreft Top!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Top !

BGP Keunen,
27-6-2018

Fantastisch huis! Zeer compleet, schoon en alles aanwezig. incl. tuin. Zeervriendelijke ontvangst door de eigenaren.

We voelden ons welkom!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Perfect.

Fam kanters,
18-6-2018

Een heerlijk rustige ligging, grote kersenboom in de tuin waar je van mag plukken, in het huis zelf was alles aanwezig wat we ons konden wensen. Het huis was zeer netjes en schoon, eigenaresse is erg flexibel en uiterst vriendelijk. We hebben een heerlijke tijd gehad, het ontbrak ons aan niets.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Fantastisch huis, een aanrader.

Schouten-Zom,
30-5-2018

Fantastisch huis! Alles was aanwezig. Het was schoon. Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaren, die zeer attent waren.

We voelden ons welkom!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Super weekend gehad in super vakantiehuis!

Liesbet Vermeir,
4-4-2018

Het vakantiehuis is heel tof, heel veel ruimte en heel proper! Voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

Uitstekende vakantiehuis

Thom,
14-1-2018

Wij hebben hier met 12 mensen met veel plezier een weekend gezeten. Eigenlijk is er echt helemaal niets op aan te merken op ons verblijf. We werden door de gastvrouw een warm welkom geheten, en vervolgens is een rondleiding gegeven en werd alles netjes uitegelegd. Bovendien was de gastvrouw erg flexibel wat heel erg fijn was.

Het huis was bij aankomst ontzettend netjes en lijkt heel erg nieuw (er zitten dus 2 6-persoons huizen aan elkaar vast). Dit terwijl de huisjes al een tijdje in gebruik zijn.

De ligging is ook uitstekend, het is er erg rustig met een supermarkt op 5 minuten rijden afstand en met genoeg aktiviteiten in de omgeving.

Kortom, uitstekende accomodatie!

Gereisd met vrienden in januari 2018

Geweldige week gehad

Freek Mulder,
7-1-2018

Extreem warm onthaal, vriendelijke eigenaren.

Ruim huisje, goed en mooi ingericht. Fijne sfeer, rust, supermarkt dichtbij, etc.

Huisje galmde wel een beetje wat voor een gedeelte van de groep het slapen moeilijk maakte.

Al met al een top ervaring!!!

Gereisd met vrienden in januari 2018

Goed verzorgd!!

Yvette,
17-11-2017

Het huisje zag er top verzorgd uit. Een hele fijne gezellige sfeer bij binnenkomst.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Super!

Lotte,
31-10-2017

Schoon, goed verzorgd huisje. Niks op aan te merken.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Compleet huis, rustige ligging

Andra,
29-10-2017

Wat een fijn huis! Alles is aanwezig en keurig schoon. Bij binnenkomst staat er een vers boeket bloemen op tafel. De eigenaar is altijd te bereiken.

Het huisje heeft goede boxspring bedden. Doordat het huisje midden in de rustige omgeving van Roggel ligt, is het heerlijk om in alle stilte en het donker te slapen. Ook de omgeving van het huisje leent zich voor veel uitstapjes: dagje roermond (outlet), Limburgs museum in Venlo, Eindhoven en Dusseldorf is ook een prachtige stad op zo'n uurtje afstand van het huisje.

De wifi is prima, belangrijk voor de oudere kinderen. Met mooi weer kun je ook nog heerlijk buiten zitten op het grote terras.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Leisterbes in Roggel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Leisterbes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.