98 tips over Vakantiepark Buitenhof de Leistert

• PJ Coomans, 25-06-2014 Rapporteren

Van hieruit kun je mooie fiets en wandeltochten maken

• H de Bruyn, 05-05-2014 Rapporteren

Museum terug in de tijd. erg leuk om te bezichtigen.

• dennis, 06-05-2014 Rapporteren

indoorspeelpaleis Ballorig Venlo

• Daf, 25-05-2014 Rapporteren

We hebben gegeten bij de busjop. Dat is een restaurant waar kinderen buiten kunnen spelen in zandbak, tuinhuisje of luchtkussen. Dit restaurant is op een paar kilometer van de Leistert

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenhof de Leistert voor je op een rij gezet:

• Annemiek, 08-05-2014 Rapporteren

Tegenover de Jan Linders in Roggel zit een goede slager. Bestel hier je gourmetschotel en ze brengen hem tot aan je eigen vakantiehuisje....smullen (wel zelf de grilplaat meenemen)

• hel1ne, 09-01-2012 Rapporteren

Kom met mooi weer, als je niet in het zwembad hoeft en buiten allerlei activiteiten kan doen.

• Brigitte, 07-05-2014 Rapporteren

Legowinkel in Heerlen (50minuten rijden), Roermond Oulet (20 minuten rijden), verse asperges en aardbeien in de omgeving te koop.

• Eddy, 05-04-2014 Rapporteren

Het restaurant zit op tijd vol, dus reserveren is zeer aan te bevelen.

• Angelique, 02-03-2014 Rapporteren

Speurtocht in het nabij gelegen Leudal. Wandeling door het moerasgebied De Peel.

• mark, 03-02-2014 Rapporteren

vraag om een huisje met omheining, handig voor de hond of kleine kinderen

• J. Habets, 04-01-2014 Rapporteren

Fietsen en wandelen toppie.

• familie drop, 06-01-2014 Rapporteren

Roermond erg leuk om te winkelen, outlet en verderop een grote toys xl, mediamarkt etc.

• Dick555, 18-01-2014 Rapporteren

Neem fietsen mee. De camping is heel groot. Plus in het dorpje Roggel is een leuke supermarkt. Tevens een hele leuke cafetaria "de oude Post".

• Bus, 24-12-2013 Rapporteren

Als u met een groep volwassenen bent zou ik eens gaan kijken op Golfdomein Kapèlkeshof. een pitch en put baan waar wij ons als niet golfers super hebben vermaakt.

• Margot De Keulenaer, 24-10-2013 Rapporteren

Wandelen, fietsen, lekker eten in de nabijgelegen dorpjes en een bezoek aan Toverland...heel leuk pretpark !

• Wil Pfennings, 15-07-2012 Rapporteren

Schitterende wandel en fiets routes bij infocentrum en receptie verkrijgbaar.Roermond is een bezoek waard.Rondvaart op Maasplassen erg leuk.

• Jessica, 02-11-2013 Rapporteren

Wij gingen naar Toverland, nog geen 20 km ervandaan. Leuk met kinderen vanaf een jaar of 4 tot grote kids! Veel wilde attracties (ofwel zijn wij nog niet veel gewoon :-)!) Ook met slecht weer leuk omdat er veel binnen te doen is.

• Martijn, 26-10-2013 Rapporteren

Zoo Duisburg is op 70 km(45 minuten) rijden. Dit park is goedkoop(entree 36 euro voor een gezin met 5 kinderen) en je krijgt er nog een dolfijnenshow bij.

• Fam. klink, 30-10-2013 Rapporteren

Eten bij restaurant Croy. Neem genoeg hondenpoep zakjes mee want er is geen hondenuitlaatterrein op het park en het is een stuk lopen naar het begin van het park.

• karlijn, 15-10-2013 Rapporteren

als je in het restaurant wil eten op tijd reserveren

• Vanessa Brederode, 05-07-2012 Rapporteren

Het is wel even een goed uur rijden, maar het GaiaZoo in Kerkrade is helemaal geweldig.

• mardan, 04-10-2013 Rapporteren

Lekker gaan wandelen in het bos er naast, is bijna een dierentuin zoveel dieren kun je daar zien!

• Dennis6900, 22-07-2013 Rapporteren

Lidl en Aldi en Jumbo in Heythuizen. Jan Lindes met heel veel keus in Roggel.

• Coba, 04-07-2013 Rapporteren

het restaurant Croy was ook perfect

• Kees, 15-06-2013 Rapporteren

Voor bezoekers; Als je op nummer 50+ zit neem dan een fiets mee want de plaza was voor ons ruim 10 minuten lopen (wij hadden nummer 128). Je kunt ook fietsen huren, deze zijn van redelijke kwaliteit.

• Natasja, 26-07-2013 Rapporteren

Tip: Een buffetrestaurant op Buitenhof zou het ook goed doen. Vooral voor gezinnen met jonge kinderen is dit erg fijn.

• Sheila, 30-08-2013 Rapporteren

Een bezoek aan Thorn is leuk. Ook een dagje naar Roermond (inclusief de Outlet, Weert en Helmond zijn leuk.

• Ellen, 17-08-2013 Rapporteren

Huur fietsen bij de camping! Scheelt de helft als je ze huurt op het park

• Joyce Bus, 03-07-2013 Rapporteren

Bezoek aan Lottum met high-tea.

• K.Grinwis, 16-02-2013 Rapporteren

Ook voor grotere gezelschappen zijn grote huizen beschikbaar.Leuk voor een familie feestje of fiets of wandelgroep.

• Spietske, 18-02-2013 Rapporteren

Sommige huisjes liggen nogal ver van de plaza en het zwembad. Kijk goed op het plannetje als je reserveert.

• Suzanne, 02-01-2014 Rapporteren

Croy Buitenhof, Roermond, Outlet center

• Michelheikamp, 02-06-2013 Rapporteren

roermond is een leuk stad.

• Karin, 13-04-2013 Rapporteren

Op het park zit restaurant Croy Buitenhof. Lekker (en veel!) eten voor een klein prijsje. Allerlei soorten vlees en vis. En vriendelijk personeel. Een pizza halen bij de snackbar zou ik niet doen, die zijn smakeloos.

• Dennis, 31-08-2012 Rapporteren

Zoo Parc Overloon is een erg leuke dierentuin. Wel zeker 45 - 50 minuten rijden. Maar is zeker de moeite waard!

• Fam. van Herwijnen, 02-02-2013 Rapporteren

Bij het park was restaurant Croy Buitenhof, aan te bevelen! Goede en vriendelijke bediening. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.

• ans, 19-01-2013 Rapporteren

Kijk voor t maandmenu. Een waar koopje!

• Martijn, 14-01-2013 Rapporteren

Ga wandelen in het Leudal. Toverland is ook een aanrader.

• caren, 27-12-2012 Rapporteren

Een aanrader is de stad Roermond.

• Manu, 28-10-2012 Rapporteren

Chinees Hong Kong in Roggel. Hier kun je een goede maaltijd afhalen. Je kunt er ook eten in het wokrestaurant.

• G., 14-05-2013 Rapporteren

Transportmiddelen: je huisje ligt al gauw een kilometer van de plaza af. Bolderkar (type L) of fietsverhuur bieden oplossing als je met kids op weg bent. Omgeving: genoeg recreatieve fietspaden of plaatsen (Roermond (outlet), Weert, Thorn).

• Joyce, 29-08-2012 Rapporteren

Een leuk uitstapje is tevens een bezoek aan Wijn en Golfdomein Kapelkeshof. Hier kan iedereen golfen (vanaf 10 jaar), ook zonder GVB! De golfbaan bestaat uit 18 holes par 3. Zelf hebben wij gebruik gemaakt van een van de arrangementen. Dit arrangement bestond uit een ontvangst met koffie en vlaai, een basisinstructie, natuurlijk een ronde over de golfbaan en een heerlijk diner. Ook leuk om met een grotere groep te doen en eventueel te combineren met een wijnproeverij!

• Iris, 23-06-2013 Rapporteren

Roermond bezoeken, kan je heel leuk winkelen. Wij zijn uit geweest in Helden, dat vonden we iets minder succesvol al hebben we wel een hele leuke avond gehad.

• Louise, 21-08-2012 Rapporteren

Wij hadden schitterend weer en hebben veel gefietst; Roermond en Thorn zijn leuke plaatsen. Aardbeienland is erg leuk! Ook hebben we op forellen gevist en die gingen 's avonds lekker op de BBQ. Vooral met kleine kinderen is een dagje Toverland echt een aanrader.

• gerty0504, 04-08-2012 Rapporteren

Toverland ligt op 15 minuten met auto.

• Gerrit, 25-07-2012 Rapporteren

Dag trip naar Maastricht en Roermond.

• Gerrit, 25-07-2012 Rapporteren

Maastricht en Roermond zijn een bezoek waard .

• ebaete, 24-07-2012 Rapporteren

Kasteel Hoensbroek, Valkenburg, boerengolf in Kessel, mooie fietsroutes rond het vakantiepark, ...

• Wil Pfennings, 14-07-2012 Rapporteren

Driesteden rondvaart met rederij Cascade is bijzonder leuk. Roermond is verrassend leuke en gezellige stad. Bezoek aan designer outlet is ook een aanrader.

• Coba, 09-07-2012 Rapporteren

Betere ontvangst voor mobiel en Dongen deze was zeer slecht.

• Lekas, 07-07-2012 Rapporteren

Mensen met kleine kinderen vragen wel best naar de kindvriendelijke voorzieningen. Kleine meerprijs maar een traphekje, babybox en vooral omheinde tuin kunnen nuttig zijn.

• D Meppelink, 06-12-2012 Rapporteren

prachtige omgeving om te fietsen,en te wandelen,het restuarant wok hongkong in roggel is zeker een bezoek waard ,een hele leuke ontvangst,vriendelijke bediening,prachtig en schoon restaurant,en super eten

• afralindner, 19-06-2012 Rapporteren

Vergeet niet bij Croy Buitenhof te eten...aanrader!

• fam.B.Korthof, 16-05-2012 Rapporteren

Mijn Tip voor deze locatie is, hou je van rust en toch mooie dingen kunnen bekijken , is dit een aanrader.

• Joyce, 29-08-2012 Rapporteren

Huur een e-scooter bij het informatiecentrum en maak bij lekker weer een leuke ritje in de omgeving! Wij zijn zelf via Neer naar Kessel gereden en zijn daar met het pond de Maas overgestoken. Daarna weer richting Neer gereden en nogmaals de Maas overgestoken met het fietspond. Via Neer weer terug naar Roggel gereden en door leuke plaatsjes als Buggenum en Nunhem gekomen.

In Kessel is het leuk om een tussenstop te maken en op een gezellig terrasje langs de Maas iets te eten en drinken!

• Esther, 05-06-2012 Rapporteren

Restaurant Croy; lekker gegeten maar maak het interieur wat lichter, zal helemaal ten goede komen. Gooi € 5,- op de menuprijs en zet er verse bloemen neer ipv alleen maar die nep bloemen (maakt het ook ietwat oubollig...!! Sorry maar dat is zo.) Verder vlotte en vriendelijke bediening. Ideaal de speeltoren/apekooi in de Plaza voor de kids. Dus ook daar top!

• Lekas, 07-07-2012 Rapporteren

Wie met kleine kinderen gaat boekt best een kindvriendelijk huisje (is niet standaard). Omheinde tuin en traphekje zijn een meerwaarde.

• Joepdelaet, 23-04-2012 Rapporteren

Bestel een bbq bij A tot Z. Zit in de buurt en erg praktisch!

• Ankie Meuwissen, 19-04-2012 Rapporteren

Met jongere kinderen raad ik een boerderij aan met zicht op de speelttuin - er is water bij en het is ontzettend leuk, maar het is wel zo handig als je je kinderen id gaten kunt houden vanuit de keuken. Attractiepark Toverland in Sevenum, 15 minuutjes, is een must voor een leuke dag uit met kinderen tussen de 3 en 12. Een geweldige combinatie van binnen en buiten (ook prima op een regenachtige of koudere dag) en doe-dingen en gemotoriseerde attracties.

• Raymond Smits, 31-01-2012 Rapporteren

huisje met Sauna is echt geweldig!

• fam.Ku, 04-06-2012 Rapporteren

Een dagje toverland is erg leuk en bij ieder weertype te doen. 2ha binnen speeltuin en heel veel buiten.

• Bernd de Lange, 28-12-2011 Rapporteren
    • wandelen Leudal / natuurgebied de Grote Peel
    • varen op maasplassen (bootverhuur)
    • shoppen Roermond (Designer-Outlet)
    • asperges eten !!!!
    • voor kinderen lekker spelen en zwemmen op het park en in het zwembad
    • golfen
    • Toverland

• Bollen, 25-12-2011 Rapporteren

Roermond, outlet en retailpark beslist bezoeken. Lekker in de sauna en het subtropisch zwembad

• Mevr. M. Koopman-Blom, 22-07-2012 Rapporteren

Voor het mooie tuinstel zijn geen tuinkussens aanwezig. Wij hadden die gelukkig zelf meegenomen.

• Coen, 29-11-2011 Rapporteren

Heythuysen is een dorp met onverwacht veel voorzieningen qua winkels en horeca.

• Sabine woiski, 11-06-2014 Rapporteren

prachtig nieuw sanitair gebouw bij de Vijverberg !

• Fam. BHR, 29-06-2014 Rapporteren

Mocht je zelf willen koken; neem een koekenpan mee (gas). Er is er maar 1 in het huisje. Roermond is echt een super stad. Bij de outlet parkeer je je auto voor 3 euro (hele dag) en vanuit hier loop je zo onder de weg naar het centrum van de stad.

• Saskia, 29-07-2014 Rapporteren

Ga ook eens langs in Heythuysen, klein stadje 5 min van het park, daar heb je ALdi, Lidl en Jumbo voor je dagelijkse boodschappen. ook leuke dorpskern om terrasje of winkeltje te doen

• Maarten Poppe, 21-07-2014 Rapporteren

Wij hadden de fietsen mee gedaan en dat kan je echt wel gebruiken voor de afstand van de huisjes naar het zwembad, winkel, binnenspeeltuin, buitenspeeltuin en informatie. Te voet ook perfect te doen maar wel even stappen

• yasmijn27, 29-08-2014 Rapporteren

Fietsje meenemen voor jonge kinderen. En een molton voor over het matras. Hier zit een kunststof laag op en dat kraakt bij het draaien.

• ageeth, 31-08-2014 Rapporteren

Neem je fiets wel mee. Het is een ruim opgezet park en zit je achteraan dan is het haast niet te lopen, zeker niet met jonge kinderen.

• Martijn, 17-09-2014 Rapporteren

Eten bij Croy Buitenhof gelegen op het park.

• snint, 26-09-2014 Rapporteren

Wij hebben een fiets gehuurd bij de fietsenhandel in Roggel, ipv op het park zelf, dit scheelt de helft van het geld. Op de vertrekdag wordt om 10:00 uur je sleutelpas uitgeschakeld, en kan je als je de deur dichtgetrokken hebt er niet meer in, wij vonden dit wel heel rigoreus. Let er dus op dat je goed controleert of je alles mee hebt voor je de deur achter je dichttrekt.

• Dennis, 01-10-2014 Rapporteren

Speurtocht HartjeRoggel.nl. Deze speurtocht door Roggel is erg leuk om te fiets (ca 1 uur)te voet (paar uurtjes) te doen .. Het eerste blauwe bordje hangt bij de receptie. Via een smartphone kom je zo veel te weten over de omgeving.

• Van de Broek , 14-12-2014 Rapporteren

In de kerstvakantie is er een kerstmarkt in het plaza erg leuk en gezellig. Verder is er een redelijk grote supermarkt waar je ook gourmet stellen kunt huren voor maar €5,00 ( + €20,00 borg)

• Jansen, 14-12-2014 Rapporteren

Het restaurant op het park (Croy) is heel lekker. Wel is het met kerst soms al week van te voren volgeboekt. Dus voor vertrek nog reserveren als je daar wilt eten

• jansen123, 14-12-2014 Rapporteren

Restaurant op park is erg lekker. Wel met rest op tijd reserveren is soms week van te voren al volgeboekt. Verder is er in de kerstvakantie ook een kerstmarkt. Bij de supermarkt kun je een gourmet huren voor €5,- (+€20,- borg) ook erg gezellig

• stephanie, 11-01-2015 Rapporteren

geniet van het luxe huisje dat je boekt en maak zeker gebruik van het zwembad.

• thijs hoogenboom, 29-01-2015 Rapporteren

controleer je huisje voordat je weggaat . Maak foto's of vraag iemand of die een ronde meeloopt en het bevestigt

• Virgie80, 11-01-2015 Rapporteren

Leuke uitstapjes: Toverland en shoppen in Roermond.

• Daniella, 05-02-2015 Rapporteren

Langs het weggetje wat tussen het park en het zwembad door loopt kun je heerlijke verse aardbeien kopen!

• esther, 23-03-2015 Rapporteren

Roggel is ook een leuk dorp. Op het park kun je lekker eten en de kinderen spelen in de Plaza. Vantevoren ook nog even gebowld, ook leuk met kinderen!Ivm kindvriendelijke baan, gaat de bal niet in de goot, ideaal dus!

• Fam.Stoel, 02-05-2015 Rapporteren

knooppunten wandelroute is een aanrader.

• EdoZ, 04-08-2014 Rapporteren

Vliegen, je werd er bijna letterlijk gek van! Ik heb een half uur met de electronische mepper rond gelopen in het huisje, resultaat, meer dan 50 vliegen. Tip, maak hordeuren en horren voor de ramen, dit is niet te doen. 1 actieve internet verbinding voor 11 man is te weinig. Zeker als je moet connecten/inloggen, redelijk waardeloos systeem, zeker omdat het niet altijd in 1 keer werkt. Zet dat dus gewoon open. Schoonmaak was slecht (niet onder de bank/tafel, in de bank) zeker voor 100 euro niet.

• marleen_plug, 30-08-2014 Rapporteren

Leuke dorpjes in de omgeving. De mensen zijn gemoedelijk en een bezoek aan Toverland is zeer zeker aan te raden.

• Saskia, 29-07-2014 Rapporteren
    • Huur een fiets en verken de omgeving, stel zelf je fietstocht samen, je komt onderweg genoeg eet- en drinkgelegenheden tegen, ze hebben daar fantastisch fietsnetwerk, bijna volledig in het groen.
    • Preuverie Bekkers Marie in Roggel is echt de moeite om naar toe te gaan, smiddags lekker lunch (hun broodjes zijn echt superlekker en net dat ietsje meer) en koffie met gebak, savonds heel erg lekkere verrassingsmenu aan kwalitatieve prijs.
    • Bezoekje aan Roermond is ook aan te raden.

• Titia, 05-03-2016 Rapporteren

Bezoek de Outlet Store van Roermond, waar je voor 3 euro de hele dag kunt parkeren. Naast heel veel merkwinkels kun je er ook lekker eten (bijv. La Place) en je wandelt via een tunnelbuis zo het centrum van de stad in. Bezoek ook Thorn de witte stad dat een beschermd stadsgezicht is; een authentiek plaatsje met allemaal witte huisjes.

• Frank Wanders, 05-07-2015 Rapporteren

Keulen en dusseldorf zijn goed te bereiken en absoluut de moeite waard. Als je naar Keulen gaat zet je auto dan in Horrem neer. Laatste stukje kan prima met de trein.

Ook een wandeling naar de watermolen vlakbij is erg mooi

• frankenarja, 15-07-2016 Rapporteren

Meenemen: - Fietsen (lopen naar de faciliteiten is anders echt te ver) - Vliegenmepper - Je eigen moltons (vanwege plastic hoezen om matrassen) - Aluminium folie en tape (om de slaapkamer ramen af te plakken. Anders ben je om vijf uur al wakker van het licht).

Doen: een bosrit maken op de paarden van Stal Cuijpers. Erg leuk.

• jellet98, 24-08-2015 Rapporteren

Croy restaurant, Wokrestaurant Hong Kong en Pizzeria in Roggel kan je lekker eten. Uitstapjes kan je maken naar Toverland in Sevenum en Gaia Zoo in Kerkrade. Ook leuk is gewoon even de grens over naar Duitsland. Het is mooi fietsen in omgeving Roggel.

• Huib, 12-06-2016 Rapporteren

In de omgeving in het seizoen heerlijke aardbeien en asperges te koop.

• gert vooijs, 16-08-2014 Rapporteren

hoop dat men de kleedhokjes een keer schoon gaat maken.ook vervelend is dat je niet van binnen naar buitenbad kan. is heel onhandig gemaakt.met pasje uitchecken en dan omlopen weer met pasje door een poortje. raar dat er geen doorgaan is gemaakt

• Marian en Jo, 24-06-2015 Rapporteren

Op de buitenhof een activiteitencentrum maken incl. zwembad en betere controle van het schoonmaakbedrijf.

• Saskia, 17-08-2016 Rapporteren

Outletshoppen in Roermond.

• rene.maris, 06-05-2015 Rapporteren

Een dagje naar Kasteelpark in Born.

• Yvon69, 01-03-2015 Rapporteren

Je kan heerlijk eten bij de Mexicaan El Sotano in Roermond. Gezellig kleine zaak. Fajitas is heerlijk.

• Danny Nauta, 10-08-2015 Rapporteren

CROY Restaurant bij het park!

• Hans & Anita, 23-12-2014 Rapporteren

Fietsen langs de maas, shoppen in Roermond (incl Outlet center, supergroot), superleuk tentje ""Mélange"" in het dorpje er naast (volgende keer willen we daar High Tea doen), enz. enz. gewoon lekker genieten