67 vragen over Vakantiepark Buitenhof de Leistert

• Maaike Hendriks, 03-10-2020 Rapporteren

Oven

Hoi! Na het ontvangen van de inventarislijst, heb ik nog 1 vraag. Er staat een combimagnetron op de lijst, maar is dit een magnetron met crisp/grill functie of echt met ovenfunctie? We hebben al vaker gehad dat we dachten een oven te hebben, maar bleek dus niet zo te zijn. We vertrekken vrijdag 9 oktober 2020 voor een week en wil graag weten of ik ovenspullen kan bestellen met de boodschappen en het avondeten. Alvast bedankt!

• Cies Van Zanten, 13-09-2020 Rapporteren

Ontbijt

Kan iemand mij zeggen of er gelegenheid is om ergens te ontbijten in de plaza

• Tessa, 04-09-2020 Rapporteren

terras heater

weet iemand hoe bij de nieuwe huisjes op de leistert de terras verwarming aan gaat? We hebben helaas geen map gekregen waar het in staat. Na bellen zouden ze komen brengen, maar nog niemand gezien.

• cindy, 26-04-2019 Rapporteren

omheinde tuin

wij gaan voor het eerst naar de leistert omdat deze huizen hebben zeggen ze met een omheinde tuin. Dit hebben wij genomen voor onze honden. Weet iemand of de tuin echt zo goed omheind is dat de hond nergens kan ontsnappen of moet ik alsnog een afzetnet meenemen ik kan het op de foto's niet goed zien en het park zegt het is omheind, tja stukjes of helemaal mooi rondom, weet iemand dit. Wij hebben geboekt een 5 pers. kindvriendelijk de luxe.

Team Menina, 09-10-2019

Het beste kun je ons een e-mail sturen met je verzoek. We zijn nu bezig met de voorbereidingen voor 2020. Graag tot ziens op Menina!

We hebben een aantal aanbieders voor Buitenhof de Leistert voor je op een rij gezet:

Direct boeken
    Direct boeken

• Hein, 27-01-2019 Rapporteren

Springkussens

Ik zag op een filmpje van YouTube dat er springkussens op het water zijn. Zijn de springkussens op het water bij de camping zelf ?? Of elders..

als deze op de camping zelf aanwezig zijn, vanaf wanneer staan deze er dan ?

• Michel Van oldenmark, 25-10-2018 Rapporteren

Tiener faciliteiten

Wat wordt gedaan voor de tieners? Is er bijvoorbeeld een disco?

• lisette, 29-07-2018 Rapporteren

horren

Ik was benieuwd, wij gaan naar een luxe kinderbungalow...zitten daar horren in??

Debby Kreukniet, 03-08-2018

Nee, die zitten er helaas niet in. Neem eventueel zelf plakhorretjes mee die je kan bevestigen.

Linda, 06-08-2018

Volgens mij niet. Wij zitten in een luxe 5 persoon met sauna en die heeft dat ook niet.

• Bianca , 08-01-2018 Rapporteren

Plaza

Is er een plaza of ligt alles uit elkaar

Theo, 10-03-2018

Alles is gelegen in het plaza. Deze kan wel ver van je huisje af liggen dus kijk van te voren even op de kaart

• Kraaltje69, 06-01-2018 Rapporteren

Slaapkamer beneden

Is er een slaapkamer beneden in het 5 persoons luxe huisje?

• dasoft, 21-11-2017 Rapporteren

skatepark

Is er een skatepark in de buurt?