Roggel

We hebben een aantal aanbieders voor Roggel voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Roggel voor je op een rij gezet:

Reviews over Roggel

Een heel leuke week gehad in Roggel en omgeving

fam. Timmermans,
    22-2-2019

Een prachtige omgeving, bezoeken gebracht aan Roermont, Weert en Venlo, telkens mooie steden, maar ook Roggel zelf en de buurgemeenten zijn zeker een bezoekje waard. Ook veel tips gekregen van de mensen van recreatiepark De Leistert over uitstapjes in de omgeving en de bosrijke wandel en fietsregio.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch !

Freddy Kerckhof,
    18-5-2018

Roggel is een klein gezellig stadje in Nederlands Limburg. Maar daar is ook het vakantiepark "De Leistert" gevestigd. Het is een eerste klasse park met tal van voorzieningen en voor elk wat wils. We zijn er nu al vier maal geweest en het zal beslist niet de laatste maal zijn. Het aanbevelen waard !

Gereisd met vrienden in mei 2018

Mooie omgeving in het schone Limburg

Gerdie Hofkens,
    22-1-2018

Roggel is een leuk plaatsje in de provincie limburg !! Buiten het dorp ligt de Sint Petrusmolen uit 1866 ,mooie locatie !! Op nog geen 20 min. met de auto ligt roermond voor een dagje heerlijk winkelen . Een aanrader als u uit wilt gaan eten in roggel , hotel-restaurant de Beukelaer , heerlijke streekgerechten vers uit de keuken voor een mooie prijs !!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

gezellig en vertrouwd

Ad,
    20-2-2017

Roggel is een echt Limburgsgezellig dorp. 's Zomers voel je je er als toerist erg welkom en kun je er prima boodschappen doen. Voor een ijsje en een verzorgd diner hoef je nauwelijks moeite te doen want Roggel biedt voor elke honger een gepaste invulling. Ook het jaarlijks terugkerende Tirolerfestival maakt het dorp een sfeerlocatie met Wein, Weib und Gezang. En, op maandagmorgen: alles weer netjes opgeruimd! Roggel is dus 'spuuggezellig'.

Gereisd met partner in augustus 2016

Veel natuur

bart,
    2-6-2015

Genoeg te beleven in de omgeving. Prachtig wandel- fiets gebied. Een bezoek aan outlet Roermond op 15 min. Ook Thorn (het witte stadje) is zeker de moeite waard. Kasteeltuinen Arcen doen we de volgende keer

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015
Roggel scoort een 7,8 uit 10, op basis van 133 reviews