Hotel Van der Valk Theaterhotel De Oranjerie

Hotel Van der Valk Theaterhotel De Oranjeriesterstersterster

8.2Fantastisch

Nederland, Limburg, Roermond

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Theaterhotel De Oranjerie voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

143 reviews over Hotel Van der Valk Theaterhotel De Oranjerie

• 10Wilma08-07-2017

Super service

Het is een fantastisch hotel en mooie ligging!

De service is er helemaal top! Mijn zoon lag onverwacht in het ziekenhuis, dus wilde direct weg! Hoefde niets te betalen en konden direct weg!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9janvermeir21-04-2017

zoals altijd super

wij zijn al enkele jaren vandervalkbezoekers en het theaterhotel hoort daar vanaf het begin bij. Steeds is alles inorde, de kamers zijn netjes,het eten superlekker en aan de balie en in het restaurant is iedereen vriendelijk en attent.Wij komen elke keer graag terug.

Gereisd met partner in april 2017

• 8Hans4503-04-2017

Mooi ruim hotel midden in het centrum

Ruime schone kamer Ruime badkamer met bad en douche TV, koelkast , Nespressoapp (werkte niet) Goed bed Prima ontbijt Mooi theater Diner wat minder Service prima Gratis parkeren

Gereisd met vrienden in april 2017

• 6jacqueline05-11-2016

mooie suite

geen aanrader met carnaval dan is alles gesloten. sauna van het hotel deed het niet ontbijt matig

Gereisd met partner in februari 2016

• 7Anton04-10-2016

Midden in centrum Roermond.

Hotel is zeer centraal gelegen in centrum van Roermond. Door recente (?) verkeersmaatregelen is de parkeergarage met een wat ouder navigatiesysteem moeilijk te vinden. Kosten parkeergarage zijn bij de kamerprijs inbegrepen. Vriendelijk ontvangen aan de receptie. Kamer is voor van der Valk begrippen klein, maar verder prima in orde. Geen balkon. WiFi werkt goed, geen meerprijs. Restaurant heeft ruim terras op plein, aangenaam toeven. Hotel ligt op loop-afstand van centrum en van Design-outlet. Ontbijt, zoals te verwachten bij een van der Valk hotel uitstekend en uitgebreid.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Monique06-07-2016

Vriendelijk en gastvrij

Alles was netjes en het personeel vriendelijke gastvrij.

Alleen gereisd in februari 2016

• 969Tib02-02-2016

Uitstekend

Prima hotel. Naast het hotel ligt een parkeergarage, die trouwens zeer lastig te vinden is, waarvoor je van het hotel een uitrijkaart ontvangt. Kamer was prima in orde, genoeg ruimte. Mooie TV, Nespresso- en theevoorziening. Kluisje in de kast. Vonden de bedden erg hard, slecht geslapen. Badkamer is mooi, ruim ook. Behalve de douchecabine, die is klein. Wel een lekkere douche. Het ontbijt in het hotel was perfect. Personeel vult constant bij. Beetje overdreven dat iemand je een tafel wijst.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Irene Sijm20-01-2016

Kerstarr. 2e dag 1 overnachting + Theater circus

Circus had ik meer van verwacht, we hadden alleen acrobatiek verwacht, er waren ook een aantal beesten, paarden en honden die dan kunstjes moeten doen. Beetje kinderachtig vond ik dat. Eten was er weer volop van 's middags ca. 14.00 tot 17.00 uur, allerlei lekkers van zoet tot hartig en volop te drinken. 'S avonds vanaf 19.00 tot ca 23.30 uur een 5 gangendiner incl. wijnen, was voortreffelijk voor herhaling. Eigen ober aan onze tafel was super in zijn bediening. Er speelde heel de avond een goeie band. Mooie kamer extra op het arrangement gehuurd, Suite Blanc, fijne grote bedden, goed bankstel, grote TV, kleine bar tafel, geen gevulde koelkast wel koffie en thee. V.d. Valk gaat stoppen met koelkastjes te vullen vertelde de dame bij de receptie. Badkamer douche en bad en genoeg handdoeken. Andere ochtend, het ontbijt was zeer uitgebreid. Kerstversiering in het hotel vond ik een beetje karig. Theaterhotel v.d. Valk Almelo, waar we voorgaande jaren waren, daar vond ik de versiering mooier en warmer. Al met al goed hotel z'n sterren waard. Volgende keer gaan we voor een andere kleur kamer, alles een keer uitproberen. :-)

Gereisd met partner in december 2015

• 4Jolande13-01-2016

viel tegen Sorry ....

Personeel was heel erg vriendelijk Kan niet anders zeggen Maar onze kamer De Double comfort kamer Viel tegen Onze douche putje was helemaal verstopt Rook ook niet fris de douch cabine Het water liep niet weg Het douche bak stroomde over Dus we konden niet douchen Baaaalen De wastafel kraan was ook stuk Als je die aandeed sproeiende alle water Alle kanten uit We gingen s morgens ontbijten bij van der valk beneden Overal vliegen bij de vleeswaren en brood Daar zaten ze hoop Gadverdamme Niet hygiënisch Heb een klacht in gediend Wij gaan nooit meer er naar toe Is ons tegen gevallen We hebben wel veel betere Van der Valk mee gemaakt

Gereisd met partner in januari 2016

• 9Wiebel10-01-2016

Goed concept

Pluspunten; maaltijden, ligging, goede gratis parkeermogelijkheid. Vriendeijkheid

Minpunten; gangen en kamer tonen wat somber mede door de vloerbedekking

Gereisd met partner in januari 2016

6 tips over Hotel Van der Valk Theaterhotel De Oranjerie

• Th.G. Putters, 06-07-2012

Goede treinverbinding naar Maastricht en het Outlet Center in de nabijheid. Maar vergeet de binnenstad van Roermond niet, zeker de moeite waard.

• Theo, 01-10-2013

Wandel eens door het gezellige Roermond.

• ydekkers, 05-08-2012

wij hebben hier verbleven tijdens het Solar festival en hebben verder dus weinig gezien van Roermond en haar omgeving.

0 vragen over Hotel Van der Valk Theaterhotel De Oranjerie

• WinkelsCadeauwinkel
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats