Hotel Van der Valk Het Arresthuis

Hotel Van der Valk Het Arresthuissterstersterster

9.9Fenomenaal

Nederland, Limburg, Roermond

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Het Arresthuis voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

95 reviews over Hotel Van der Valk Het Arresthuis

• 9John Braad13-03-2016

Prachtige ambiance met uitstekende service

Erg mooi themahotel. Je waant je echt in een gevangenis, maar dan met veel luxe en service. Mooie kamers (cachot) en uiterst vriendelijk personeel. Ontvangst is erg gastvrij. Als ik al wat kan bedenken, is het de matras. Zacht en ik neig steeds naar het midden te rollen. Dit is wel persoonlijk. Verder alleen maar luxe. Alle details van een gevangenis zijn doorgevoerd. Zelfs op de badjassen staan gevangenisnummers. Overal ontdek je, tijdens je verblijf, deze details. Receptie en bediening in restaurant is erg vriendelijk en service gericht. Het ontbijt is prima en uitgebreid. Het hotel ligt op loopafstand van alle bezienswaardigheden en Outlet Roermond. Leuke restaurants in de omgeving van het hotel.

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Sharlott31-01-2016

Goed en mooi gethematiseerd hotel.

Leuk hotel met bijzondere kamers en ambiance. Binnenkomst is verrassend en de ontvangst heeft een hoge servicegraad. Vlakbij Outletcenter Roermond.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9pascale_127-01-2016

Bijzondere locatie!

Ik had de reservering gemaakt als verrassing voor mijn man die jarig was. Bij binnenkomst kregen we dan ook beiden een glaasje champagne aangeboden en werd ons de voormalige isoleercel toegewezen (kamer 010). Eigenlijk zijn het 3 voormalige cellen die met elkaar verbonden zijn. In de middelste cel bevond zich het bed, in de rechtse cel de badkamer. Echt heel sfeervol ingericht waarbij de voormalige functie van het gebouw nog duidelijk aanwezig is :-)

Gereisd met partner in november 2014

• 10Wilbert16-11-2015

weekeindje weg met vrienden

prima service zeker een aanrader om een weekend of langer te verblijven, vriendelijk en behulpzaam personeel

Gereisd met vrienden in november 2015

• 9S. Kuiper17-08-2015

Geweldige ervaring!

LET OP: De Comfort kamer heeft geen deur voor het toilet. Het is wel leuk voor de algehele gevangenis ervaring, maar met een verse date is het niet zo verstandig. Ik vind dat ze hier wel iets duidelijker in mogen zijn bij het boeken.

Voor de rest is het echt een geweldig hotel. Prachtig voorkomen en zeer interessant concept.

De ligging is zeer nabij de Designer Outlet (minder dan 10 minuten lopen) en direct in het centrum.

De kamers zijn zeer schoon en voorzien van alle luxe (behalve de toilet deur).

Het ontbijt is meer dan zeer compleet en bereid met goede producten. Eveneens het restaurant waar we heerlijk hebben gegeten.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Rienstra09-08-2015

Wat een gaaf hotel!

Prachtig hotel met een interessante historie. Het pand is prachtig gerestaureerd en gelukkig zijn de authentieke onderdelen bewaard gebleven en hergebruikt. Al met al een bijzondere ervaring die voor herhaling vatbaar is. Het personeel is uitermate correct en vakbekwaam, hier voel je je echt gast. Daar naast ligt het hotel ook prachtig, je wandelt zo de stad in.groeten van de gasten uit Drenthe.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 6Jan07-08-2015

Kan beter !

Mooi hotel, unieke uitstraling. Service goed , maar mist de scherpte om top te zijn. Wij verbleven 2 nachten in de directiesuite. Toch kleine storende dingetjes zoals steeds aanspringende lichten s nachts omdat het extra bed verkeerd was geplaatst onduidelijk hoe bubbelbad werkte (bij de receptie) , lunch verliep een beetje onhandig eerste dag niet de bestelling gekregen tweede dag lang wachten op koffie omdat ze het vergeten waren. Alles wordt wel gecorrigeerd met excuses maar om top te zijn....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Riedimar26-07-2015

Super ervaring

Fantastische ligging, super kamer en een prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel zeker een aanrader!!!! Niets is teveel en ze blijven vriendelijk, wij vinden het restaurant iets teveel van het goede ivm dieet, ook dat was geen probleem ze raden een ander restaurant aan in de stad en ook dat was geweldig ( restaurant Veem) ook een aanrader!! Al met al een geweldig verblijf in dit van der valk hotel!!!

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Erik van der Schaar25-04-2015

Een plaats waar Dienstverlening nog echt is

Prima accommodatie, zeer mooi gerestaureerd met oog voor het verleden, ligging in centrum op loop afstand van alles

Complimenten aan alle medewerkers!

Gereisd met partner in april 2015

• 9Herbert13-04-2015

Klasse.

Drie dagen doorgebracht. Wat een aparte sfeer. Hele leuke goed verzorgde kamer. Wij hadden wat te vieren , was bekend en er werd geweldig op gereageerd. Goed verzorgde diners en high-wine. Voor herhaling uitermate geschikt.

Gereisd met partner in oktober 2014

9 tips over Hotel Van der Valk Het Arresthuis

• F., 25-02-2014

Reserveer in restaurant Damianz. Exclusief, maar bijzonder smakelijk!

• Jeffrey de Groot, 06-08-2013

Een rondje varen op de Maas en/of Roer.

• Marcella Lupescu, 25-12-2011

Nog nooit zo'n grote zeetong gegeten en met passie geserveerd en hele vriendelijke bediening bij Visreaturant t Lekkerste Veske van Limburg op de Markt (in het centrum van Roermond)

1 vraag over Hotel Van der Valk Het Arresthuis

• Kim, 02-04-2016

3 personen op kamer

Ik heb een tiener die mee wil mag die ook op een kamer

Hotel Van der Valk Het Arresthuis info

• Aantal sterrensterstersterster

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats