Hotel Roermond Next Door

Hotel Roermond Next Door

7Goed

Nederland, Limburg, Roermond

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Roermond Next Door voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

29 reviews over Hotel Roermond Next Door

• 6erik13-12-2008

redelijk hotel

Een redelijk hotel met kamerprijzen die wat aan de hoge kant zijn, verder heel vriendelijk personeel en een goed ontbijt het lunchepakket iste weinig maar mag bij het ontbijt aangevuld worden voor het diner geen aanrader zeker als je er langer verblijft word de kaart eentonig en helaas hebben ze geen dag en maandmenu ook is de kwaliteit van het eten sterk wisselend ik denk dat dit afhangt van de willekeur van de kok dit is het grootste MIN punt van dit hotel als ze daar aan gaan werken kunnen ze zichzelf nog verbeteren. ook de douches op sommige kamers zijn slecht (te weinig warm water) zodat je onder een klein straaltje moet staan en als je het bad wil vullen trek hier gerust 2 uur voor uit jammer

Gereisd in december 2008

• 7linda 26-10-2008

centraal en net hotel

centraal gelegen net hotel. prijs en kwaliteit stemmen overeen. gastvrije medewerkers. fijn is het gratis parkeren achter het hotel.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7Henri04-05-2008

Prima hotel, prima kamer, prima eten. geen geluidsoverlast enkel wat gepraat op straat maar dat hou je toch wanneer je midden in het centrum wilt zitten!!!

Wij hebben genoten

gr H&A

Gereisd in mei 2008

• 5Wil22-06-2007

Last van lawaai van trein en uitgangsleven. Doucheruimte armoedig. Ontbijt was redelijk

Gereisd met partner in juni 2007

• 10Noa20-04-2007

Te gek hier!Leuk personeel en mooie kamers. Overdag lekker veel te doen en 's nacht lekker rustig.. AANRADER!!! Ook restaurant is heerlijk en leuke bediening en gezellige ambiance

• 9Annabel Joosten20-04-2007

Super hotel. Leuk personeel, nette kamers, perfecte ligging, leuk centrum voor de deur. Leuk terras waar je heerlijk in de zon kan genieten van een drankje of een heerlijke maaltijd! Perfect!!!

Het outlet dat nog geen 10 minuten lopen is ook een aanrader. En in de zomer kan op nog geen 15min afstand heerlijk aan maas liggen. Plein aan de overkant ook vol terrassen. Gewoon heel gezellig maar 's nachts toch rustig. Wij zaten in het 2de gebouw en dat was op het plein maar ook prima.

• 9Thomas vd Ven11-04-2007

Geweldig weekend gehad in Roermond. En dit mede dankzij onze prima verblijf plaatst, Hotel Roermond. Er hangt een gezellige, ongedwongen sfeer. Het personeel is enorm vriendelijk, de kamers zijn erg schoon en ruim, het ontbijt heel uitgebreid en netjes. Ook 's avond kan je er heerlijk eten, met de keuze uit 3 verschillende restaurant op een steenworp afstand van het hotel restaurant Dinner In. Ze hebben weinig extra diensten in het hotel (denk aan: room-service, fietsverhuur), maar probeerde mij wel overal mee te helpen en gaven oplossingen voor al mijn problemen. Al met al een dikke aanrader. Zo zie je hoe meningen kunnen verschillen!! Mvg Thomas

• 2Michel02-01-2007

Zeer slechte ervaring. Hotel heeft 2e gebouw boven een disco, dat van hunzelf is. Zelfs op de bovenste verdieping geen oog dicht gedaan. Massaal met andere gasten ons geld terug gekregen, na heeeeel veel gezeur. Ontbijt werd niet aangevuld noch werd er opgeruimd. Kortom: echt geen aanrader en ik denk dat de andere beoordeling door het hotel zelf is geschreven. Blijf uit de buurt van dit hotel!

Gereisd in januari 2007

• 9Vic08-09-2006

Harstikke leuk,gezellig hotel(letje)!! Prima kamer met onverwacht grote badkamer. Station tegenover hotel en toch geen last gehad van treinen. Het restaurant is echt een aanrader heerlijk gegeten ! Outlet is ongeveer 20 min lopen

Gereisd in september 2006

1 tip over Hotel Roermond Next Door

• Rob, 09-07-2012

Tip is het nabijgelegen restaurant "roerpotje". Hier heerlijk gegeten. Leuke, gezellige en vlotte bediening. Een aanrader.

0 vragen over Hotel Roermond Next Door

Hotel Roermond Next Door info