Hotel Roermond Next Door

Hotel Roermond Next Door

7Goed

Nederland, Limburg, Roermond

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Roermond Next Door voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

29 reviews over Hotel Roermond Next Door

• 7theo en annemieke07-07-2010

fijn centraal

Wij waren met vrienden een weekend in hotel Roermond. Vriendelijk personeel, mooie royale kamers, netjes met goede bedden, goed ontbijt . Weinig last van geluid buiten d.m.v. rolluiken aan de binnenzijde van de ramen. Airco wat fijn was i.v.m. hoge buiten temperaturen. Ramen zijn echt niet open te krijgen wat jammer is vooral als je `s nachts geen airco aan wilt hebben .

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 9coby van der pluym24-05-2010

geweldig weekend gehad

algelopen weekend in dit hotel geweest was geweldig alles was top mooie kamer lekker eten vriendelijk personeel en alles netjes schoon door de rolluiken geen overlast van buiten gehad! komen zeker nog eens terug! een aanrader om roermond eens te verkennen

Gereisd met partner in mei 2010

• 9van den Bosch. P.21-05-2010

Prima hotel een echte aanrader. Kom zeker terug

Wat ner in de recenties staat te lezen, klopt niet. Kamers zijn niet gehorig, rolluiken nieuw. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt prima oa. roerei, geb. spek, 4 verschillende worst soorten, kaas. Verschillend brood, beleg, drank (koffie, thee, melk en jus), zoetbeleg etc. Dus vwb prijs / kwaliteit geen probleem. Misschien 1 min punt wat je gebruik in het restaurant kan je niet op je kamernummer laten schrijven, dus cash of pinnen.

Gereisd met partner in mei 2010

• 7Anoniem11-02-2010

Leuk hotel met prima ligging

Ligt naast het station en in het centrum. Heel vriendelijk personeel. Lekker ontbijt.

Enige minpuntje was dat wij een niet-roken kamer kregen die toch behoorlijk naar rook stonk.

Ligging bij station en in centrum is prima. Je hebt geen overlast van het station of van het centrum qua geluid. Er zitten rolluiken aan de binnenkant van de kamer en daardoor heb je geen last van geluid.

Gereisd met partner in februari 2010

• 6gerard en bert20-11-2009

diverse beoordeingen noodzakelijk

hotel naast station Roermond aan uitgaansplein. Dit is tijdens de nachtelijke uren goed te merken. Er is geen receptie tijdens de nacht. inchecken ging meoilijk. Half uur wachten tot er iemand bij de receptie kwam omdat men te druk was in het restaurant. Restaurant was perfect alsook het ontbijt de volgende ochtend. Men moet nog veel leren.

Gereisd met partner in februari 2005

• 7beerebootje25-05-2009

Redelijk Hotel, rumoerig door bus en trein

centraal gelegen en net hotel

Door bus en trein station pal aan de achterzijde best wel rumoerig. voordeel was dat het hotel aan de rand van het centrum lag zodat je op loopafstand zo het gezellige plaatsje Roermond inliep. We hadden dit hotel gekozen ivm de musical "Ciske de rat"die aldaar in het theater speelde. binnen 5 minuten waren we op de plek van bestemming. Wij kregen een ruim appartement aangeboden door het hotel dat op de tweede verdieping lag van een naastgelegen huis, alles was netjes maar was wel aan een opknapbeurt toe. bedden waren boxspring, voorkamer was ingericht als woonkamertje, tv ontvangst was slecht te noemen, achterkamer was als slaapkamer ingericht. Daarnaast zat er een keukenblok in en een ruime douche met ligbad en toilet. De eerste dag gegeten in het hotel, eten was van prima kwaliteit in het gezellige restaurant van het hotel, `s morgens ontbijt bufet, waar ook alles aanwezig en te verkrijgen was. Tweede dag gegeten in "Roerpotje. ook prima kwaliteit.

Gereisd met partner in mei 2009

• 2Michel27-04-2009

Eén groot drama

Ook wij sliepen op de 2e etage in een aftans bijgebouw. Vies, rommelig en zeeeeer gehorig. Disco's en eettent die tot diep in de nacht open zijn, houden je wakker in dit dramahotel. De positieve reacties zijn waarschijnlijk van het personeel, die overigens buitengewoon onbeschoft onvriendelijk zijn. Waarschijnlijk omdat elke gast zijn geld terug wil. Dus: BLIJF UIT DE BUURT DIT HOTEL!!!

Gereisd met partner in april 2009

• 8Willems22-04-2009

Verassend lekker gegeten en prachtige liggen.

Kregen een kamer met keuken, badkamer en salongedeelte. misschien wat veroudert maar alles was er voor handen.

Gereisd met partner in mei 2007

• 0Danielle29-03-2009

Mager

Wij zijn in een weekend in maart 2009 geweest. We kregen een kamer in het 2e gebouw. Wat een drama. Kleine kamers, gehorig, het stinkt daar naar aangekoekt eten. Als je het raam open deed dan stroomde de rook van de luchtafvoerpijp van de eetgelegenheid beneden zo je kamer binnen. Resultaat: stankkleding en stankbeddengoed. Douchen kun je daar amper want er komt een heel dun waterstraaltje uit de kraan. Duurde even voordat de shampoo uit je haar was. Overigens was het personeel erg vriendelijk en het ontbijt redelijk. Maar we vinden het de prijs niet waard.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 7Jan en Nelleke29-03-2009

Echt een prima hotel

Afgelopen weekend een heerlijke overnachting gehad in Hotel Roermond (jammer dat het maar één nacht was). Misschien was het omdat we bij de boeking hadden aangegeven dat we onze 27ste trouwdag vierde in Roermond, maar voor ons was alles top. Mooie, ruime schone kamer. Goede badkamer met een leker groot bad. Prima ontbijt met goede koffie! Daarnaast is de service en de vriendelijkheid van het personeel top (en zeker niet alleen voor ons). Derhalve een dikke aanrader (en we hebben al wat hotelletjes gehad in de afgelopen 27 jaar.....) Jan en Nel

Gereisd met partner in maart 2009

1 tip over Hotel Roermond Next Door

• Rob, 09-07-2012

Tip is het nabijgelegen restaurant "roerpotje". Hier heerlijk gegeten. Leuke, gezellige en vlotte bediening. Een aanrader.

0 vragen over Hotel Roermond Next Door

Hotel Roermond Next Door info