Hotel Roermond Next Door

Hotel Roermond Next Door

7Goed

Nederland, Limburg, Roermond

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Roermond Next Door voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

29 reviews over Hotel Roermond Next Door

• 8mevrouw Dassen08-01-2017

Goede service, personeel is vriendelijk.

Receptie goed bezet en vriendelijk. Ontbijt goed.

Roermond is een echte winkelstad met een groot outlet Centre. De stad heeft een zeer attractieve oude binnenstad met veel culturele bezienswaardigheden en is gelegen aan de rivier de Maas met tal van watersportmogelijkheden. Zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Daniël07-01-2017

Wij vonden het heel goed,

de uitvalbasis voor de wandelingen, aangename terras bij mooi weer. het eten was wat gewoon, en zonder veel variatie.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Jean06-05-2016

Prima !

Prima kamer gekregen. Keurig goed onderhouden. Personeel ook niets op aan te merken. Ontbijt was echter wat minder. De jongen die dit moest regelen kon hier ook niets aan doen maar het was allemaal te beperkt. Eigenlijk enige minpuntje

Gydo, Manager, 08-06-2016

Hartelijk dank voor uw review! Wij waarderen het enorm, wij zullen nagaan wat er eventueel aan het ontbijt aangepast kan worden.

Gereisd met partner in december 2015

• 3Gijs26-08-2012

Dit niet meer!

We verbleven 1 nacht in dit hotel. We arriveerden rond 12.00 uur, in checken kon pas vanaf 15.00 uur en diende uiterlijk om 22.00 uur te gebeuren. We konden geen kamer in het hotel betrekken maar in een dependance aan de overkant. Bij de boeking vroegen we om een rustige kamer. Deze kamer was alles behalve dat! Het lawaai uit de kroegen was luid te horen, rond 4.30 uur werden we gewekt door geschreeuw op straat. Dronkaards stonden er zeer luidruchtig versnaperingen te nuttigen. Het klimaat in de kamer was veel te warm, de kamer verder OK, goed bed, goede badkamer, wel viezig, vlekken op de vloerbedekking. Het ontbijt werd in het hotel genuttigd. Het eetzaaltje was een puinhoop. Niet uitgeruimde tafels, geen gedekte tafel om plaats te nemen, geen personeel. Dus zelf een tafel uitgeruimd en schoongemaakt. Inmiddels was er een personeelslid aanspreekbaar. Voor een eitje werd alsnog gezorgd. Voor een volgende keer kijken we naar een andere verblijfsmogelijkheid uit.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 4Rob09-07-2012

Matig

Pluspunten: ligging in centrum, eigen parkeerplaats. Minputen: ramen zijn dichtgekit!!! Vlg. personeel al jaren de vraag waarom kan niet beantwoord worden. Airco is al weken kapot. Gevolg in de kamer zeer, zeer warm. Aanwezige ventilator gaf geen verkoeling; verplaatst alleen de warme lucht. TV op kamer dateerd van jaar 0 en is slecht afgesteld. Tafels in ontbijtzaal zijn ongelijk. Meubilair is oud.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8hennie04-01-2011

gezellig hotel

wij zijn met vrienden een weekend hier geweest,goede sfeer het was een week voor kerst en kregen zelfs kerstbrood bij het ontbijt.kamers wat oubollig maar wel nieuwe badkamers.zeer vriendelijk personeel en dicht bij het centrum en station.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 9Natascha Kuperus15-11-2010

veel waar voor je geld

Mooie ruime kamer met een keurige badkamer met ligbad. Geen last gehad van geluidsoverlast. Ontbijt was prima verzorgd. Op de gang stond een tafeltje met tijdschriften erg handig omdat ik zelf niets had meegenomen om te lezen. Personeel was vriendelijk en service gericht. We waren te vroeg aangekomen en mochten nog niet naar de kamer (pas vanaf 3 uur) maar we mochten wel alvast onze auto op de parkeerplaats zetten wat ik erg vriendelijk vond. Al met al een prima hotel die ik iedereen kan aanraden.

Gereisd met partner in november 2010

• 7Marjan & Leo19-08-2010

LEUK HOTEL

Mooi hotel, vriendelijk personeel. Het ontbijt was beide keren goed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Alleen jammer, dat er geen lift in beide lokatie's zit en je dus met je bagage trap en trap af moet sjouwen. Ligging uitstekend bij station en aan de rand van het centrum.

• 7wil en es27-07-2010

goed hotel

minpunt: ramen zijn dichtgekit. Is niet alleen niet fijn omdat je ze niet open kunt zetten voor wat frisse lucht, maar lijkt me ook vervelend als er brand uitbreekt op de gang en je door het raam naar buiten wilt...

• 9Maarten-Jan Stuurman11-07-2010

Mooie kamers midden in het centrum

Primahotel direct aanhet station en en aan de rand van het centrum. Mooie ruime kamers, voorzien van airco. Vriendelijke medewerkers, prima ontbijt.

1 tip over Hotel Roermond Next Door

• Rob, 09-07-2012

Tip is het nabijgelegen restaurant "roerpotje". Hier heerlijk gegeten. Leuke, gezellige en vlotte bediening. Een aanrader.

0 vragen over Hotel Roermond Next Door

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands