Camping Resort Marina Oolderhuuske

Nederland, Limburg, Roermond

9Fenomenaal

• 9.4Staat v/h sanitair
  • 8.9Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Resort Marina Oolderhuuske voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

44 reviews over Camping Resort Marina Oolderhuuske

• 2019
    8Douwe6328-07-2019

Prachtige camping

• Geweldige (luxe) camping, direct aan de Maas.
    • Ruime plekken, schoon sanitair, terrein netjes onderhouden.
    • WiFi extreem goed (ja, dat kan dus!).
    • 90% van de gasten is Duits. De ‘voertaal’ op de camping is dat dus ook.
    • Veel vaste plekken.
    • Minpuntjes: over verbindingsweg over camping wordt te hard gereden. En toen wij een wijziging in eerder gemaakte reservering wilden (bijzettent toch niet nodig) werd er 5 euro wijzigingskosten gerekend #ergflauw.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Dave23-03-2019

Top :)

Zeer mooi resort, top verzorgd !!

Zeker aanrader , voor Oolderhuuske -> Chapeau !!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2018
    10Michael17-06-2018

Heerlijke plek op een pracht locatie

Genoten van een heerlijk weekend. Zwembad niet gebruikt en we waren zonder kinderen, maar alles ziet er prma uit. Wij waren met de camper en hadden een zeer ruime plaats. Er is veel zorg voor het gehele domein.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

8kolijn30-07-2017

prachtige camping met mooi zwemstrand

mooie plaatsen maar voor het hoog seizoen wat weinig sanitair

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Van Driesten27-07-2017

Prima camping en mooie grote plaatsen.

Een prachtige camping . Sanitair was modern en altijd schoon. Wat me bevreemde was het grote aantal Duitsers. Slechts 3 plaatsen waren bezet door Nederlanders . Duits was dan ook de voertaal Ook werd er op het terrein vrij snel gereden door veel auto's. Storend vond ik dat in het kleine winkeltje niet eens Nederlands werd gesproken. Bovendien was dit winkeltje alleen weekends open. Het bevreemd mij echt dat er geen kampwinkel aanwezig is voor zo'n groot resort. Mijn vrouw is slecht ter been en moest een trap op naar het toiletgebouw. Maar het totaalbeeld was positief. We hadden een prachtig en ruime plaats direct aan het water. Het terrein en de toiletgebouwen waren altijd schoon.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Familie Undercover30-05-2016

Zeer aangenaam resort met top vakantie gevoel!

Als de zon schijnt is het een sprookje om hier te verblijven, kamperen, met een fantastische speeltuin, zeilen, duiken, sloep huren, zwemmen en heel veel meer, als gezin zijn wij 9 jaar geleden hier in de weekeinden vaak naar toe gekomen terwijl wij 5 km verder op een ander park een vakantie woning bezitten (met een heel hoog senioren gehalte) en vanaf de eerste keer wilden de kinderen niet meer weg uit Marina Oolderhuuske, wij verblijven samen met veel nieuwe vrienden sinds 8 seizoenen op het mooiste park van zuid Nederland. Wij verheugen ons om op vrijdag weer lekker te kunnen gaan genieten en afschakelen. Ons vakantie huis elders is verhuurd en hier gaan wij niet meer terug, onze dochter heeft hier haar zeil en duikbrevet gehaald!! Het is hier fantastisch!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 9Soete Peter05-09-2015

Aangenaam verblijf

Voor de 2de keer hier op de camping dit jaar. Ook nu weer een prachtig verblijf gehad. Camping en omgeving zijn de moeite waard om te bezoeken. Limburgse gastvrijheid geeft je onmiddellijk een goed gevoel. Het Aziatisch restaurant op de camping is een echte aanrader. Minpuntje is dat de campingwinkel na 15 augustus alleen open is in het weekend. Ook jammer is dat bepaalde campinggasten zich niet kunnen houden aan de reglementen en de nachtrust niet kunnen respecteren. Tegenvallertje was ook dat er een giga buscamper naast ons kwam staan en zo ons aangename zonnetje wegkaapte. Misschien kunnen deze grote campers meer bij elkaar geplaatst worden. Maar het is een camping en plaats die we zeker nog zullen bezoeken. Het is een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

Maike Camp, REceptie & Beheer, 23-09-2015

Bedankt voor uw beoordeling. We gaan kijken of de tijden van de winkel in de toekomst verruimd kunnen worden. De tip voor grote campers zullen we meenemen. Echter boeken zij ook vaak een plaats met voorkeur. Tip: Met voorkeur boeken zou u evt. in de toekomst kunnen overwegen. Als u in de A-rij staat heeft u geen 'last' van grote campers die uw uitzicht blokkeren. Wij verwelkomen u graag in de toekomst nog eens op Oolderhuuske .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Ineke Abbekerk09-08-2015

Prachtige, nette, ruime en rustige camping

Je zou niet zeggen dat het al 25 jaar oud is. Zo mooi, netjes en vrij nieuw. Wij hadden een chalet van 2 jaar oud. Ruime woonkamer en 3 slaapkamers. Zag er heel goed uit. Mooie ruime camping, schoon, heerlijk aan het water. We hebben 2x een bootje gehuurd. Goed betaalbaar. Uitstekend restaurant, waar je heerlijk kunt wokken met een stukje live muziek. Kortom, wij hebben erg genoten en zouden zo nog een keer terugkeren op deze camping!!!

Maike Camp, REceptie & Beheer, 23-09-2015

Bedankt voor uw beoordeling. Goed te horen dat uw verblijf zo goed is bevallen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Hans02-08-2015

Fijne vakantieplek

Mooie camping, super gelegen aan het water. Ruime speeltuin voor de kinderen, verse broodjes. Wokrestaurant en frietkraam. Mooi en vooral schoon sanitair. Grote uitlaatplek voor de hond. Vriendelijk en behulpzaam personeel, en door de vele Duitse gasten waan je je ook nog eens een beetje in het buitenland. Wij zijn hier nu al voor de 8ste keer en zullen ook volgend jaar hier weer te vinden zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Molly 05-08-2014

Prima "Duitse" camping

We hebben met Pinksteren een lang weekend gekampeerd op Oolderhuuske. We vonden het geweldig dat de camping in twee delen is verdeeld: met of zonder hond. Wij hadden geen hond en dan heb je geen "last" van mensen die wel een hond hebben, dat hebben we op andere campings wel anders meegemaakt....

We kwamen laat aan (werk), en zijn goed ontvangen. Het sanitair was goed, totaal geen klagen. Onze plaats was netjes en groot genoeg. Het was dat weekend druk, maar niet rumoerig. We hebben heerlijk kunnen kanoën (is naast de camping te doen). Tot 12:00 uur in kunnen pakken is heel fijn.

De minpuntjes vonden wij: * Het strandje was bezaaid met vogelpoep (eenden/ganzen?), kan gevaarlijk zijn voor honden als ze dit eten. * We hadden nauwelijks contact met andere campinggasten, want wij spreken totaal geen Duits en dat was/is toch wel de voertaal op deze camping. * Wijzelf hebben het zwembad niet bezocht, maar onze kinderen hadden het na één keer wel gezien daar. Daarom dat enige zesje.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

1 tip over Camping Resort Marina Oolderhuuske

• Maike, 16-03-2016

Op het park ligt watersportschool Frissen. Huur eens een zeilboot , motorboot of sloep. Zo kan je de omgeving over het water verkennen.

1 vraag over Camping Resort Marina Oolderhuuske

• janssen, 09-03-2013

vraagje

Klopt dat er geen tv verbinding en internet is?

M. Camp, 11-09-2013

Er is geen Kai op de camping aanwezig. Echter bieden wij wel gratis WIFI aan op het gehele terrein.

Eribelle Trefpunt, 24-06-2013

Camping Resort Oolderhuuske biedt haar gasten gratis internet. Met TV-verbinding geen ervaring (voor ons niet van toepassing)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig