Camping Resort Marina Oolderhuuske

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag13°10°
Camping Resort Marina Oolderhuuske

33 reviews over Camping Resort Marina Oolderhuuske in het Nederlands

Heerlijke plek op een pracht locatie

Michael
17-6-2018

Genoten van een heerlijk weekend. Zwembad niet gebruikt en we waren zonder kinderen, maar alles ziet er prma uit. Wij waren met de camper en hadden een zeer ruime plaats. Er is veel zorg voor het gehele domein.

prachtige camping met mooi zwemstrand

kolijn
30-7-2017

mooie plaatsen maar voor het hoog seizoen wat weinig sanitair

Prima camping en mooie grote plaatsen.

Van Driesten
27-7-2017

Een prachtige camping . Sanitair was modern en altijd schoon. Wat me bevreemde was het grote aantal Duitsers. Slechts 3 plaatsen waren bezet door Nederlanders . Duits was dan ook de voertaal

Ook werd er op het terrein vrij snel gereden door veel auto's.

Storend vond ik dat in het kleine winkeltje niet eens Nederlands werd gesproken. Bovendien was dit winkeltje alleen weekends open. Het bevreemd mij echt dat er geen kampwinkel aanwezig is voor zo'n groot resort. Mijn vrouw is slecht ter been en moest een trap op naar het toiletgebouw. Maar het totaalbeeld was positief. We hadden een prachtig en ruime plaats direct aan het water. Het terrein en de toiletgebouwen waren altijd schoon.

Zeer aangenaam resort met top vakantie gevoel!

Familie Undercover
30-5-2016

Als de zon schijnt is het een sprookje om hier te verblijven, kamperen, met een fantastische speeltuin, zeilen, duiken, sloep huren, zwemmen en heel veel meer, als gezin zijn wij 9 jaar geleden hier in de weekeinden vaak naar toe gekomen terwijl wij 5 km verder op een ander park een vakantie woning bezitten (met een heel hoog senioren gehalte) en vanaf de eerste keer wilden de kinderen niet meer weg uit Marina Oolderhuuske, wij verblijven samen met veel nieuwe vrienden sinds 8 seizoenen op het mooiste park van zuid Nederland. Wij verheugen ons om op vrijdag weer lekker te kunnen gaan genieten en afschakelen. Ons vakantie huis elders is verhuurd en hier gaan wij niet meer terug, onze dochter heeft hier haar zeil en duikbrevet gehaald!! Het is hier fantastisch!!!

Aangenaam verblijf

Soete Peter
5-9-2015

Voor de 2de keer hier op de camping dit jaar. Ook nu weer een prachtig verblijf gehad. Camping en omgeving zijn de moeite waard om te bezoeken. Limburgse gastvrijheid geeft je onmiddellijk een goed gevoel. Het Aziatisch restaurant op de camping is een echte aanrader. Minpuntje is dat de campingwinkel na 15 augustus alleen open is in het weekend. Ook jammer is dat bepaalde campinggasten zich niet kunnen houden aan de reglementen en de nachtrust niet kunnen respecteren. Tegenvallertje was ook dat er een giga buscamper naast ons kwam staan en zo ons aangename zonnetje wegkaapte. Misschien kunnen deze grote campers meer bij elkaar geplaatst worden. Maar het is een camping en plaats die we zeker nog zullen bezoeken. Het is een aanrader.

Maike Camp, REceptie & Beheer, 23-9-2015

Bedankt voor uw beoordeling.

We gaan kijken of de tijden van de winkel in de toekomst verruimd kunnen worden. De tip voor grote campers zullen we meenemen.

Echter boeken zij ook vaak een plaats met voorkeur.

Tip: Met voorkeur boeken zou u evt. in de toekomst kunnen overwegen. Als u in de A-rij staat heeft u geen 'last' van grote campers die uw uitzicht blokkeren. Wij verwelkomen u graag in de toekomst nog eens op Oolderhuuske .

Prachtige, nette, ruime en rustige camping

Ineke Abbekerk
9-8-2015

Je zou niet zeggen dat het al 25 jaar oud is. Zo mooi, netjes en vrij nieuw. Wij hadden een chalet van 2 jaar oud. Ruime woonkamer en 3 slaapkamers. Zag er heel goed uit. Mooie ruime camping, schoon, heerlijk aan het water. We hebben 2x een bootje gehuurd. Goed betaalbaar. Uitstekend restaurant, waar je heerlijk kunt wokken met een stukje live muziek.

Kortom, wij hebben erg genoten en zouden zo nog een keer terugkeren op deze camping!!!

Maike Camp, REceptie & Beheer, 23-9-2015

Bedankt voor uw beoordeling.

Goed te horen dat uw verblijf zo goed is bevallen.

Fijne vakantieplek

Hans
2-8-2015

Mooie camping, super gelegen aan het water. Ruime speeltuin voor de kinderen, verse broodjes. Wokrestaurant en frietkraam. Mooi en vooral schoon sanitair. Grote uitlaatplek voor de hond. Vriendelijk en behulpzaam personeel, en door de vele Duitse gasten waan je je ook nog eens een beetje in het buitenland.

Wij zijn hier nu al voor de 8ste keer en zullen ook volgend jaar hier weer te vinden zijn.

Prima "Duitse" camping

Molly
5-8-2014

We hebben met Pinksteren een lang weekend gekampeerd op Oolderhuuske. We vonden het geweldig dat de camping in twee delen is verdeeld: met of zonder hond. Wij hadden geen hond en dan heb je geen "last" van mensen die wel een hond hebben, dat hebben we op andere campings wel anders meegemaakt....

We kwamen laat aan (werk), en zijn goed ontvangen.

Het sanitair was goed, totaal geen klagen. Onze plaats was netjes en groot genoeg. Het was dat weekend druk, maar niet rumoerig.

We hebben heerlijk kunnen kanoën (is naast de camping te doen).

Tot 12:00 uur in kunnen pakken is heel fijn.

De minpuntjes vonden wij:

* Het strandje was bezaaid met vogelpoep (eenden/ganzen?), kan gevaarlijk zijn voor honden als ze dit eten.

* We hadden nauwelijks contact met andere campinggasten, want wij spreken totaal geen Duits en dat was/is toch wel de voertaal op deze camping.

* Wijzelf hebben het zwembad niet bezocht, maar onze kinderen hadden het na één keer wel gezien daar. Daarom dat enige zesje.

Nooit meer

Marjo
4-8-2014

De camping is fraaigelegen en er zijn volop fiets-mogelijkheden.

De camping is in het hoogseizoen voor naar schatting 80% met Duitse campinggasten, waaronder voor een groot deel vaste staanplaatsen.

De douches vonden we in de morgen vuil.

Kijk uit met de plaatsen aan de waterzijde! Bij een flinke regenbui sta je tot je enkels in het water! Check ook of er misschien een muziekfestival is , want je dreunt weg.

Tot slot: we vonden het uiterst vreemd dat je van te voren moet afrekenen, dat is o.i. uiterst ongebruikelijk en klantonvriendelijk

M. Geraedts Camp, REceptie & Beheer, 7-8-2014

Helaas is uw verblijf niet naar wens geweest. De enorme regenval die over Roermond kwam , is iets waar we als camping ons niet tegen kunnen weren. Vele delen van Nederland hadden wateroverlast. Hierdoor zijn we schappelijk geweest, dat u en de andere gasten verder richting water mochten verplaatsen, waar de plaatsen 'droog' waren.

In de periode juli/augustus worden er in en om Roermond veel evenementen georganiseerd, waaronder de kermis en het muziekfestival Solar. Zeker als de wind verkeerd staat kan u hier enige hinder van ondervinden. Maar dit zijn activiteiten die ook landelijk voorkomen en waar veel gasten juist ook veel plezier uit halen. Deze activiteiten vinden trouwens alle buiten de camping plaats. Het sanitair wordt 3x daags gereinigd in het hoogseizoen. De dames doen hun uiterste best het netjes te houden. Dit is mede ook een taak voor alle medekampeerders. Betaling op voorhand is gebruikelijk. Het was geen probleem geweest de plaats dagelijks te verlengen en te betalen

nee geen twede keer

Jan783
25-7-2014

Te vol en vieze toiletten.

We zijn er een week geweest.

Hondonvriendelijk.

Voorde kinderen is er veel te doen.

De plaatsen zijn netjes maar het staat erg vol.

De buurman moest bij aankomst op verzoek een stuk opschuiven.

Dat ging zowel bij de buurman als bij de receptie niet van harte terwijl je er wel voor hebt betaald.

M. Geraedts Camp, REceptie & Beheer, 25-7-2014

Bedankt voor uw recensie. Helaas is uw verblijf niet bevallen. We zijn verbaasd over de term hondonvriendeiijk. We hebben een heel groot hondeuitlaanterrein net buiten te camping, waar ze heerlijk kunnen rennen en evt. kunnen zwemmen. Daarbij staan er overal op het terrein hondebakken met hondezakjes en er is een hondedouche. Op het terrein moeten ze idd aangelijnd zijn.

De plaatsen zijn gemarkeerd met paaltjes. Natuurlijk vervelend als er iemand verkeerd gaat staan, waardoor er nog geschoven moest worden. Gelukkig heeft u dit met de buurman goed kunnen oplossen.

In het hoogseizoen zijn alle plaatsen bezet. De dames van de huishouding poetsen 3x daags het sanitair. Het is ook taak van de medekampeerders om het sanitair netjes achter te laten. Dit is helaas niet altijd het geval.

We doen ons best. En zijn ook blij dat veel van onze gasten met een goed gevoel het park verlaten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Resort Marina Oolderhuuske in Roermond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Resort Marina Oolderhuuske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.