Géén boekingskosten

Contact

45 Reviews over Resort Marina Oolderhuuske

• 5Corrie16-07-2022

Camping resort marina Oolderhuuske

De plekken waren mooi. Sanitair schoon maar 2 avonden koud water met douche, dat is niet prettig. Monteur komt, komt zo, komt later is geweest en nog niks opgelost. Centrum Roermond is nog best een eind weg vd camping. Bij de receptie vonden wij het personeel NIET klantvriendelijk Voor ons geen tweede keer

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Douwe6328-07-2019

Prachtige camping

• Geweldige (luxe) camping, direct aan de Maas.
    • Ruime plekken, schoon sanitair, terrein netjes onderhouden.
    • WiFi extreem goed (ja, dat kan dus!).
    • 90% van de gasten is Duits. De ‘voertaal’ op de camping is dat dus ook.
    • Veel vaste plekken.
    • Minpuntjes: over verbindingsweg over camping wordt te hard gereden. En toen wij een wijziging in eerder gemaakte reservering wilden (bijzettent toch niet nodig) werd er 5 euro wijzigingskosten gerekend #ergflauw.
  • 10Dave23-03-2019

Top :)

Zeer mooi resort, top verzorgd !!

Zeker aanrader , voor Oolderhuuske -> Chapeau !!

• 10Eetgelegenheden
  • 10Michael17-06-2018

Heerlijke plek op een pracht locatie

Genoten van een heerlijk weekend. Zwembad niet gebruikt en we waren zonder kinderen, maar alles ziet er prma uit. Wij waren met de camper en hadden een zeer ruime plaats. Er is veel zorg voor het gehele domein.

• 8kolijn30-07-2017

prachtige camping met mooi zwemstrand

mooie plaatsen maar voor het hoog seizoen wat weinig sanitair

• 6Eetgelegenheden
  • 8Van Driesten27-07-2017

Prima camping en mooie grote plaatsen.

Een prachtige camping . Sanitair was modern en altijd schoon. Wat me bevreemde was het grote aantal Duitsers. Slechts 3 plaatsen waren bezet door Nederlanders . Duits was dan ook de voertaal Ook werd er op het terrein vrij snel gereden door veel auto's. Storend vond ik dat in het kleine winkeltje niet eens Nederlands werd gesproken. Bovendien was dit winkeltje alleen weekends open. Het bevreemd mij echt dat er geen kampwinkel aanwezig is voor zo'n groot resort. Mijn vrouw is slecht ter been en moest een trap op naar het toiletgebouw. Maar het totaalbeeld was positief. We hadden een prachtig en ruime plaats direct aan het water. Het terrein en de toiletgebouwen waren altijd schoon.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Heismann04-09-2016

1 mal , supertolle anlage,gerne jederzeit wieder

da bekommt man netterweise 2 Hunde genehmigt und muss sich rumärgern, DA DIE HUNDEBESITZER eine separate Hundeauslaufwiese nicht zu schätzen wissen ! Trotz kostenloser und genügender Kotbeutel Möglichkeit wird die Sch...... ihrer Hunde liegen gelassen ! Das sollte jeden erwischten Hundebesitzer mindestens 10 € kosten ! Das wird vergessen ! Das Personal ist höflich, nett , bemüht und auch diese Menschen haben Würde.

• 10Familie Undercover30-05-2016

Zeer aangenaam resort met top vakantie gevoel!

Als de zon schijnt is het een sprookje om hier te verblijven, kamperen, met een fantastische speeltuin, zeilen, duiken, sloep huren, zwemmen en heel veel meer, als gezin zijn wij 9 jaar geleden hier in de weekeinden vaak naar toe gekomen terwijl wij 5 km verder op een ander park een vakantie woning bezitten (met een heel hoog senioren gehalte) en vanaf de eerste keer wilden de kinderen niet meer weg uit Marina Oolderhuuske, wij verblijven samen met veel nieuwe vrienden sinds 8 seizoenen op het mooiste park van zuid Nederland. Wij verheugen ons om op vrijdag weer lekker te kunnen gaan genieten en afschakelen. Ons vakantie huis elders is verhuurd en hier gaan wij niet meer terug, onze dochter heeft hier haar zeil en duikbrevet gehaald!! Het is hier fantastisch!!!

• 10Frank Drommler15-11-2015

Netter Ort von netten Leuten für nette Leute

Einfach ein Wochenende urlaub vom Alltag. Alles ist entspannt angenehm dicher und sauber. Es wird einem geholfen und man fühlt sich ernst genommen. Immer gerne wieder, auch wenn es billigeres vor Ort gibt. Der hauch von exclusivität sollte es wert sein 😎

• 9Soete Peter05-09-2015

Aangenaam verblijf

Voor de 2de keer hier op de camping dit jaar. Ook nu weer een prachtig verblijf gehad. Camping en omgeving zijn de moeite waard om te bezoeken. Limburgse gastvrijheid geeft je onmiddellijk een goed gevoel. Het Aziatisch restaurant op de camping is een echte aanrader. Minpuntje is dat de campingwinkel na 15 augustus alleen open is in het weekend. Ook jammer is dat bepaalde campinggasten zich niet kunnen houden aan de reglementen en de nachtrust niet kunnen respecteren. Tegenvallertje was ook dat er een giga buscamper naast ons kwam staan en zo ons aangename zonnetje wegkaapte. Misschien kunnen deze grote campers meer bij elkaar geplaatst worden. Maar het is een camping en plaats die we zeker nog zullen bezoeken. Het is een aanrader.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Maike Camp, REceptie & Beheer, 23-09-2015

Bedankt voor uw beoordeling. We gaan kijken of de tijden van de winkel in de toekomst verruimd kunnen worden. De tip voor grote campers zullen we meenemen. Echter boeken zij ook vaak een plaats met voorkeur. Tip: Met voorkeur boeken zou u evt. in de toekomst kunnen overwegen. Als u in de A-rij staat heeft u geen 'last' van grote campers die uw uitzicht blokkeren. Wij verwelkomen u graag in de toekomst nog eens op Oolderhuuske .

Camping Resort Marina Oolderhuuske info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar