Camping Resort Marina Oolderhuuske

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag27°16°
Camping Resort Marina Oolderhuuske

42 reviews over Camping Resort Marina Oolderhuuske in het Nederlands

Heerlijke plek op een pracht locatie

Michael
17-6-2018

Genoten van een heerlijk weekend. Zwembad niet gebruikt en we waren zonder kinderen, maar alles ziet er prma uit. Wij waren met de camper en hadden een zeer ruime plaats. Er is veel zorg voor het gehele domein.

prachtige camping met mooi zwemstrand

kolijn
30-7-2017

mooie plaatsen maar voor het hoog seizoen wat weinig sanitair

Prima camping en mooie grote plaatsen.

Van Driesten
27-7-2017

Een prachtige camping . Sanitair was modern en altijd schoon. Wat me bevreemde was het grote aantal Duitsers. Slechts 3 plaatsen waren bezet door Nederlanders . Duits was dan ook de voertaal

Ook werd er op het terrein vrij snel gereden door veel auto's.

Storend vond ik dat in het kleine winkeltje niet eens Nederlands werd gesproken. Bovendien was dit winkeltje alleen weekends open. Het bevreemd mij echt dat er geen kampwinkel aanwezig is voor zo'n groot resort. Mijn vrouw is slecht ter been en moest een trap op naar het toiletgebouw. Maar het totaalbeeld was positief. We hadden een prachtig en ruime plaats direct aan het water. Het terrein en de toiletgebouwen waren altijd schoon.

da bekommt man netterweise 2 Hunde genehmigt und muss sich rumärgern, DA DIE HUNDEBESITZER eine separate Hundeauslaufwiese nicht zu schätzen wissen !

Trotz kostenloser und genügender Kotbeutel Möglichkeit wird die Sch...... ihrer Hunde liegen gelassen !

Das sollte jeden erwischten Hundebesitzer mindestens 10 € kosten ! Das wird vergessen !

Das Personal ist höflich, nett , bemüht und auch diese Menschen haben Würde.

Zeer aangenaam resort met top vakantie gevoel!

Familie Undercover
30-5-2016

Als de zon schijnt is het een sprookje om hier te verblijven, kamperen, met een fantastische speeltuin, zeilen, duiken, sloep huren, zwemmen en heel veel meer, als gezin zijn wij 9 jaar geleden hier in de weekeinden vaak naar toe gekomen terwijl wij 5 km verder op een ander park een vakantie woning bezitten (met een heel hoog senioren gehalte) en vanaf de eerste keer wilden de kinderen niet meer weg uit Marina Oolderhuuske, wij verblijven samen met veel nieuwe vrienden sinds 8 seizoenen op het mooiste park van zuid Nederland. Wij verheugen ons om op vrijdag weer lekker te kunnen gaan genieten en afschakelen. Ons vakantie huis elders is verhuurd en hier gaan wij niet meer terug, onze dochter heeft hier haar zeil en duikbrevet gehaald!! Het is hier fantastisch!!!

Netter Ort von netten Leuten für nette Leute

Frank Drommler
15-11-2015

Einfach ein Wochenende urlaub vom Alltag. Alles ist entspannt angenehm dicher und sauber. Es wird einem geholfen und man fühlt sich ernst genommen. Immer gerne wieder, auch wenn es billigeres vor Ort gibt. Der hauch von exclusivität sollte es wert sein 😎

Aangenaam verblijf

Soete Peter
5-9-2015

Voor de 2de keer hier op de camping dit jaar. Ook nu weer een prachtig verblijf gehad. Camping en omgeving zijn de moeite waard om te bezoeken. Limburgse gastvrijheid geeft je onmiddellijk een goed gevoel. Het Aziatisch restaurant op de camping is een echte aanrader. Minpuntje is dat de campingwinkel na 15 augustus alleen open is in het weekend. Ook jammer is dat bepaalde campinggasten zich niet kunnen houden aan de reglementen en de nachtrust niet kunnen respecteren. Tegenvallertje was ook dat er een giga buscamper naast ons kwam staan en zo ons aangename zonnetje wegkaapte. Misschien kunnen deze grote campers meer bij elkaar geplaatst worden. Maar het is een camping en plaats die we zeker nog zullen bezoeken. Het is een aanrader.

Maike Camp, REceptie & Beheer, 23-9-2015

Bedankt voor uw beoordeling.

We gaan kijken of de tijden van de winkel in de toekomst verruimd kunnen worden. De tip voor grote campers zullen we meenemen.

Echter boeken zij ook vaak een plaats met voorkeur.

Tip: Met voorkeur boeken zou u evt. in de toekomst kunnen overwegen. Als u in de A-rij staat heeft u geen 'last' van grote campers die uw uitzicht blokkeren. Wij verwelkomen u graag in de toekomst nog eens op Oolderhuuske .

nur für Zwischenstopp

FR
20-8-2015

Wir haben auf dem Heimweg hier einen Zwischenstopp eingelegt. Am Donnerstag noch ruhig aber am Wochenende kommen die Deutschen und die Nacht zum Tag. Am Freitag gab es neben dem Restaurant eine Disco unter freiem Himmel mit extrem lauter Musik und Lasershow. Vor allem der Bass war zermürbend. Unsere direkte Beschwerde beim Veranstalter wurde ignoriert. Der Nachtwächter hatte auch keinen Einfluss, da das Lokal verpachte wurde. Wir haben uns tags drauf an der Rezeption beschwert und sind abgereist. Es gibt auch keinen Pool auf dem Platz dafür tolle Einrichtungen für Kinder (Skaterpark, Abenteuerspielplatz, Hüpfburg) und Hunde sind auch willkommen (Hundedusche). Das Strandbad war ok (mit Spielgeräten) aber es gibt viele Wasserpflanzen was viele Kinder vom eigentlichen schwimmen abhält. Schöner Platz wenn keine Partys stattfinden würden.

Prachtige, nette, ruime en rustige camping

Ineke Abbekerk
9-8-2015

Je zou niet zeggen dat het al 25 jaar oud is. Zo mooi, netjes en vrij nieuw. Wij hadden een chalet van 2 jaar oud. Ruime woonkamer en 3 slaapkamers. Zag er heel goed uit. Mooie ruime camping, schoon, heerlijk aan het water. We hebben 2x een bootje gehuurd. Goed betaalbaar. Uitstekend restaurant, waar je heerlijk kunt wokken met een stukje live muziek.

Kortom, wij hebben erg genoten en zouden zo nog een keer terugkeren op deze camping!!!

Maike Camp, REceptie & Beheer, 23-9-2015

Bedankt voor uw beoordeling.

Goed te horen dat uw verblijf zo goed is bevallen.

Fijne vakantieplek

Hans
2-8-2015

Mooie camping, super gelegen aan het water. Ruime speeltuin voor de kinderen, verse broodjes. Wokrestaurant en frietkraam. Mooi en vooral schoon sanitair. Grote uitlaatplek voor de hond. Vriendelijk en behulpzaam personeel, en door de vele Duitse gasten waan je je ook nog eens een beetje in het buitenland.

Wij zijn hier nu al voor de 8ste keer en zullen ook volgend jaar hier weer te vinden zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Resort Marina Oolderhuuske in Roermond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Resort Marina Oolderhuuske zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Resort Marina Oolderhuuske scoort een 7.95 uit 10 op basis van 42 reviews.