Hotel Kasteeltje Hattem (Bijzondere overnachting)

Hotel Kasteeltje Hattem (Bijzondere overnachting)sterstersterster

9.3Fenomenaal

Nederland, Limburg, Roermond

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteeltje Hattem (Bijzondere overnachting) voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Tonen op kaart

33 reviews over Hotel Kasteeltje Hattem (Bijzondere overnachting)

• 9bertus25-06-2012

geweldige plek en zeer vriendelijk personeel

geweldig goed hotel en wereldse service,bediening en eigenaren zijn geweldig ook het eten is van top kwaliteit. gaan zeker daar weer naar toe maar dan een langer verblijf.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Jaime & Monique28-06-2011

Geweldig locatie

Vanwege ons 5 jarig huwelijk een nachtje in Kasteeltje Hattem doorgebracht. We hebben het er heerlijk gehad. Kamers zijn ontzettend ruim, het eten is heerlijk en dat alles op een prachtige locatie.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9piet-willem en monique22-05-2011

bijzonder onthaasten in limburg

Geweldige locatie met aandacht voor detail. Bijzonder goed ingerichte hotelsuites met veel ruimte en leuke designdetails.Uitstekende keuken met heerlijke a la carte gerechten. Buiten op het terras zorgen de huiskip en haan voor het ultieme buitengevoel, aangevuld met limburgse gastvrijheid en service. De eigenaren Daan en Frank maakten voor ons deze 4 dagen als thuiskomen in hun kasteeltje. Wat een geweldig leuke gastheren!!! Wij hebben genoten en komen zeker nog een keer terug!!!

Het leven is goed in Limburg.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Hey19-02-2011

Heerlijk

Mooi hotel met goede, ruime kamers. Restaurant was goed, wijn heerlijk. Verder zijn we goed geholpen en als we nog een keer deze kant op gaan, staat dit hotel bovenaan het lijstje.

Verbeterpunten: - badjassen op de kamer - de tv hangt veel te hoog voor als je in bed ligt waardoor het beeld zeer slecht is

Gereisd met partner in februari 2011

• 7malou30-10-2010

het ging

Mooi kasteeltje in een zeer mooie omgeving. ten is wel duur voor wat je krijgt. Vriendelijk personeel. Wel gevaarlijk voor kinderen met al dat water eromheen. Wel lekker rustig geslapen. Niet veel last van de trein die ernaast loopt gehoord.

Gereisd met partner in september 2010

• 9P en B23-10-2010

Lekker luxe

Een top-weekend gehad in Kasteeltje Hattem. Super-keuken en mooie accomodatie. Schitterende kamers, alleen dat kleine TV-tje bij de zithoek past er niet helemaal niet bij. En een heerlijk ontbijt zoals het voorgeschoteld wordt verdient verse jus.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9van Hall08-09-2010

Geweldige locatie met fantastische kamers

Ivm met onze trouwdag (5 jaar getrouwd) een nachtje doorgebracht op Kasteeltje Hattem. Wat een geweldige locatie met prachtige kamers. Nog nooit zo'n ruime kamer met alle benodigdheden in overvloed gehad. Ontbijt was erg goed verzorgd.

Ik kan alleen maar positief zijn over Kasteeltje Hattem. Zeker een aanrader.

Grote complimenten over de inrichting en sfeer.

Gereisd met partner in september 2010

• 10Anoniem14-08-2010

Romantisch luxe, sprookjesachtige locatie

Prachtige, sprookjesachtige locatie. Heel gastvrij en persoonlijk ontvangen, niets was teveel.

Het eten was ook erg goed, met een bijpassend wijnarrangement. We hebben ons laten verwennen, een echte aanrader!

• 9Bas14-08-2010

Trein en vanaf 01:00 uur disc

Prachtige lokatie en smaakvol ingerichte kamers. Precies wat je verwacht van de 2 mannelijke eigenaren. Ook het ontbijt was prima.

Helaas gaat om 01:00 de disco aan met " Ma Baker" voorop. Dit duurde in ons geval tot 04:00. Alle gasten hadden er last van zo bleek tijdens het ontbijt. De volgende ochtend wilden we graag onze complimenten voor de muziekkeuze brengen, maar meneer lag nog te slapen en wilde niet naar beneden komen. We moesten maar een brief schrijven... (bij deze). De gastvriendelijke houding van de eigenaar was geen incident zo blijkt uit de reactie van het personeel. Kortom de eigenaar dhr. Daan de Ruiter vind zijn klanten "lastig". Wij raden niemand aan hierheen te gaan voor zowel de onbeschofte reactie van de eigenaar als de langs denderende trein ieder uur ook 's nachts!

• 10b. de koning08-08-2010

helemaal super!

zeker om aan te raden. kamer was helemaal geweldig, heerlijk ontbijt. ongeveer 20 minuten lopen naar het centrum.

Gereisd met partner in augustus 2010

0 tips over Hotel Kasteeltje Hattem (Bijzondere overnachting)

0 vragen over Hotel Kasteeltje Hattem (Bijzondere overnachting)

Hotel Kasteeltje Hattem (Bijzondere overnachting) info

• Aantal sterrensterstersterster

• ZwembadJacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinTerras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën