Hotel Kasteeltje Hattem (Bijzondere overnachting)

Hotel Kasteeltje Hattem (Bijzondere overnachting)sterstersterster

9.3Fenomenaal

Nederland, Limburg, Roermond

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteeltje Hattem (Bijzondere overnachting) voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Tonen op kaart

33 reviews over Hotel Kasteeltje Hattem (Bijzondere overnachting)

• 2018
    9rogmans16-08-2018

unieke ervaring in een uniek hotel

Prima sfeer, zeer klantgericht, mooie ruime kamers, lekkere keuken en supervriendelijk personeel

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Marisj10-05-2018

intens genieten!

Super lekker eten, mooie ligging en alles op en top! Het eten was echt heerlijk! Compliment voor de kok. Ook zo leuk de kip Guus en de varkentjes. Wij komen graag nog een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9René van Dam en Anja Bennink04-03-2018

Fantastisch, wat een heerlijk verblijf!

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad, mooi park, prachtig kasteeltje met een heerlijke kamer en jacuzzi. Het culinaire diner was zeer goed. Goed bed, heerlijk ontbijt en zeer fijne maar vooral leuke gastheren. Tot een volgende keer!

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

8Marion13-03-2017

Heerlijk genieten

Een prachtige ligging en een hele mooie kamer. Riant bed, badkamer met bubbelbad en rituals producten en een gezellig zit gedeelte. We hebben echt genoten en het ontbijt de volgende ochtend was prima met vers fruit en lekkere broodjes. Helaas 2 dagen regen dus niet veel van de omgeving gezien

Gereisd met partner in maart 2017

• 5Fam de Hart19-02-2017

Ga niet rond carnaval

op zich een prima hotel! Maar ga niet rond de carnaval! Tot half 4 in de nacht harde house muziek!!!!!! Aantal keren receptie gebeld in de nacht maar geen gehoor! Eigenaren waren mee aan t feesten . Omdat het niet meer te doen was , om half 4 in de nacht kleding aangetrokken en naar de receptie gelopen! Met de vraag of de muziek nu eindelijk zachter of uit kon! Daarna nog paar uurtjes kunnen slapen! Ga je een nachtje weg! Kom je gebroken thuis ! Kan echt niet!! Er zijn maar 8 kamers maar hier dien je toch ook met de overige gasten rekening te houden!!!!

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Henk02-07-2016

Super locatie

Vriendelijk personeel. Te lange tijd tussen de gerechten van het diner. Jammer dat er een aparte eetzaal was voor de gasten met een arrangement.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Tom15-04-2015

Heerlijk weekendje bijkomen

Kasteeltje Hattem is mooi gelegen aan de rand van Roermond. Wij hadden een culinair arrangement in combinatie met de bruidsuite. De beloofde ontvangst met kaarsen op de kamer bleef uit, de bubbels werden na aankomst gebracht. Mooie ruime suite met zit- en slaapgedeelte en een ruime badkamer met tweepersoons jacuzzi en rituals producten. Wel een TV in het slaapgedeelte, niet in het zit gedeelte. Goed bed. 4-gangen diner was uitstekend. Ontbijt werd op de kamer gebracht (iets te laat), maar was uitstekend, met een groot glas verse sinaasappelsap. Kortom: een aanrader.

Gereisd met partner in april 2015

• 7hjhwillems08-12-2012

plek is mooi doch nooit meer

Helaas deed het bubbelbad het niet met als reactie. van de receptie " dat kan gebeuren" als niemand iets meld dan blijft het zo. We hadden een 3 gangen verrassingsdiner doch het duurde zeer lang tussen de gerechten We hadden om 8 uur gereserveerd doch kregen pas om 9 uur het voorgerecht en bijna 10 uur het hoofdgerecht, nagerecht 30 min later

Gereisd met partner in december 2012

• 8A. de Groot03-11-2012

Ruime kamer, lekker eten, ontbijt kan beter

Wij hebben genoten van ons nachtje Limburg. De kamer was ruim en uitgerust met een bubbelbad, heerlijk. Het diner inclusief wijnarrangement was lekker, maar het leek erop dat wij niet hetzelfde eten kregen en ook niet dezelfde wijn als de andere gasten met het viergangen surprise diner met wijnarrangement, typisch... Het ontbijt vonden wij tegenvallen, het smaakte goed, maar keuze was beperkt en service niet goed, we kregen één kopje koffie en moesten op zoek naar de dame die het ontbijt verzorgde om nog een tweede kopje te krijgen, jammer in zo'n hotel.

Gereisd met partner in november 2012

• 10M. Nota28-09-2012

Droom locatie

Sprookjesachtige locatie, heel mooi klein kasteeltje, heel mooi design ingericht,vooral ook de kamers, heel erg ruim, badkamer met jacuzzi, helemaal top, zelfs echte planten op je kamer, zijn al in vele hotels geweest, dit was de beste tot nu toe. De eigenaren zijn echte gastheren. Hier moet je zeker een keer geweest zijn!!!!

Gereisd met vrienden in september 2012

0 tips over Hotel Kasteeltje Hattem (Bijzondere overnachting)

0 vragen over Hotel Kasteeltje Hattem (Bijzondere overnachting)

• ZwembadJacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinTerras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën