Camping Het Spikkerdal

9,3

5 reviews over Camping Het Spikkerdal in het Nederlands

Timothy,
31-5-2018

Eten en drinken was heerlijk en ook zeer goedkoop

ernst alma,
29-5-2018

We hebben genoten van de gastvrijheid en de sfeer op de camping.

Alles is netjes en schoon en ook de horeca op de camping is heel goed.

Jeroen en Ingrid zijn heel gast vrij en toen ik voor onze trouwdag vroeg of er als verassing voor mijn vrouw een ontbijt kon worden gemaakt werd ook dit tot in de puntjes verzorgd gewoon Lof.

Er is in de omgeving van de camping voor zowel fietsers als wandelaar voldoende te doen en ook huisdieren zijn welkom.

We gaan hier zeker terug komen ze krijgen van ons een heel dik verdiende 10 we een heel goeden week gehad de 4 dagen waren eigenlijk te kort.

Wij gaan zeker terug

W. M.,
10-2-2018

Vriendelijke kleine camping nabij een leuk buurtschap. Vlakbij Roermond, een mooie stad. Helaas ligt ook de A73 dichtbij. Daardoor makkelijk te bereiken, maar ook wat geluid.....

Fantastische plek

Piet Derikx,
21-7-2017

Prachtige camping tussen de fruitbomen .

Nooit meer

Peter
22-9-2016

Feestvierders hebben voorrang boven campinggasten. Tot half twee 's nachts een DJ aan de gang voor de feestvierders dat zonder enige belemmering te horen is voor de campinggasten.

Sanitaire voorzieningen voor campeerders en feestvierders is dezelfde en daarom ook veel te weinig.

De ligging van de camping is goed tov de natuur en Roermond

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Spikkerdal in Roermond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Spikkerdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.