Camping Het Spikkerdal

Camping Het Spikkerdal

9Fenomenaal

Nederland, Limburg, Roermond

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Het Spikkerdal?

9Fenomenaal

• 9Staat v/h sanitair

Meer camping info
    Tonen op kaart

7 reviews over Camping Het Spikkerdal

• 2019
      9M06-08-2019

Super!

Mooie, sfeervolle en gezellige camping met toch de nodige rust. Enorm gastvrije, vriendelijke en hardwerkende eigenaren(en personeel). Goede sanitaire voorzieningen, erg schoon en ruimtelijk, prettig douchen. Grote menukaart voor een boerderijcamping. De frietjes, bitterballen en pannenkoeken zijn heerlijk. Het boerderij-ijs is fenomenaal! Houdt er wel rekening mee dat de boerderij ook feestjes verzorgt met buffet, waardoor de keuken niet altijd open is voor campinggangers. Hoeft geen probleem te zijn als je er goed omheen plant. Het zit heerlijk dichtbij outlet en centrum, maar heeft toch een rustige, landelijke sfeer. Van de snelweg die dichtbij ligt, heb je totaal geen last. Kortom, een aanrader voor een vakantie in midden-limburg!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8José Beckers03-02-2019

Gezellig,mooi gelegen camping,alles is aanwezig!👍

Op fiets afstand van Roermond en de OutLet. Dicht bij de A73, waar wij overigens geen hinder van hebben ondervonden. Vriendelijke en gezellige eigenaren. Restaurant heeft een kleine kaart, maar zeer smakelijk! In september is er oogstfeest, een aanrader, zo veel publiek en zo gezéllig, wij komen terug in 2019 🤗

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
      10Timothy31-05-2018

Eten en drinken was heerlijk en ook zeer goedkoop

Alleen gereisd in april 2018

• 10ernst alma29-05-2018

We hebben genoten van de gastvrijheid en de sfeer op de camping. Alles is netjes en schoon en ook de horeca op de camping is heel goed. Jeroen en Ingrid zijn heel gast vrij en toen ik voor onze trouwdag vroeg of er als verassing voor mijn vrouw een ontbijt kon worden gemaakt werd ook dit tot in de puntjes verzorgd gewoon Lof. Er is in de omgeving van de camping voor zowel fietsers als wandelaar voldoende te doen en ook huisdieren zijn welkom. We gaan hier zeker terug komen ze krijgen van ons een heel dik verdiende 10 we een heel goeden week gehad de 4 dagen waren eigenlijk te kort.

Gereisd met partner in mei 2018

• 8W. M.10-02-2018

Wij gaan zeker terug

Vriendelijke kleine camping nabij een leuk buurtschap. Vlakbij Roermond, een mooie stad. Helaas ligt ook de A73 dichtbij. Daardoor makkelijk te bereiken, maar ook wat geluid.....

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

9Piet Derikx21-07-2017

Fantastische plek

Prachtige camping tussen de fruitbomen .

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 6Peter22-09-2016

Nooit meer

Feestvierders hebben voorrang boven campinggasten. Tot half twee 's nachts een DJ aan de gang voor de feestvierders dat zonder enige belemmering te horen is voor de campinggasten.

Sanitaire voorzieningen voor campeerders en feestvierders is dezelfde en daarom ook veel te weinig.

De ligging van de camping is goed tov de natuur en Roermond

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2016