Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk

Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Landhotel Bosrijk voor je op een rij gezet:

1387 reviews over Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk in het Nederlands

Goed hotel, zeer vriendelijk personeel, uitstekend

Peter Diekman, 22-4-2018

Restaurant uitstekend, personeel vriendelijk en professioneel. Kamers goed, sanitair gedateerd maar wel schoon.

Ook ik nooit meer

Ad Stigter, 17-3-2018

De ontvangst was goed, er werd ons zonder meerprijs een comfortkamer aangeboden, helaas hadden wij vooraf al betaald voor een comfortkamer, WEG extra. De dag voor aankomst werd ons 5 euro p.p korting aangeboden op een 3gangen menu, helaas hadden wij vooraf al gereserveerd en betaald, WEG extra ( samen toch 15 euro ). Wat een organisatie!!

De kamer was even schrikken, vlekken, schimmel, bed slordig , sterk verouderd.

3Gangen menu: mosterdsoep en limburgs stoofvlees niet lekker, ik denk zelfs bedorven (op vertrekdag ben ik behoorlijk aan de diarree geweest).

De bediening was erg vriendelijk. Het ontbijt behoorlijk.

Heb via de e-mail mijn beklag gedaan, nu na 9 dagen nog steeds geen reactie.

4 sterren ?? Myrna moet bij Harry Mens eens met een ander verhaal komen.

Echt nooit meer!

M. Bennaars, 1-3-2018

De service bij aankomst was netjes. De kamer rook muf en was ranzig, parfum spuiten hielp zelfs niet. Er was schimmel in de badkamer en alles was verouderd. Koffiezetapparaat in de kamer deed het niet. De gang rook ook muf. Het eten in het restaurant was niet vers en niet goed. Meteen melding gemaakt, maar er was geen opvolging. Het ontbijt was nog veel slechter: scrambled ei was koud; spek was koud; koffie niet te drinken; sinaasappelsap met water aangemaakt. Wederom melding gemaakt, maar alleen de warmhouderplaat werd op een hoger stand gezet. Belachelijk! Bij het uitchecken, werd onze klachten luchtig afgedaan. Een hele slechte beurt van een Fletcher hotel. Ooit in Huizen geweest bij een Fletcher hotel, dat was Toppie. Deze hotel is echt een afrader, viersterren onwaardig.

Nooit meer!

v.d.V, 18-2-2018

Dit was voor ons echt de laatste keer in een Fletcher hotel.

Oké je bent een vrij normale prijs dit keer met bon maar enig comfort mag je toch verwachten dat het netjes en schoon is.

Dit is oud!

Heel oud!

De scheuren hangen in de gordijnen vlekken op de scheve lampen kappen en vloerbedekking, schimmel in de badkamer, gebarsten douchewand en en zeer roestige tissue boxen wat gelijk ook smerig oogt.

Het douche en wasbakgootje......zo bruin als....

Aan de andere kant is wat beneden uitstraalt het personeel en het eten dus totaal geen weerspiegeling van wat je boven aan kunt treffen.

Heel jammer!

Voor ons niet meer op een stretcher in een Fletcher.

Zeer verouderd.

Femke, 4-2-2018

Vreemde locatie, achter een tankstation aan de snelweg. Zeer verouderd hotel. Helaas hadden wij een erg vieze kamer. Veel schimmel in de badkamer. Plafond maar ook in de douche zelf. Vieze vloerbedekking en andere ondefinieerbare vreemde vlekken op bijv de lampenkap. Het ontbijt bijgeboekt voor 12.50 pp maar dit was het echt niet waard. Slecht aangevuld en koffie uit een thermoskan. Voor ons geen herhaling van boeking.

Heel klantvriendelijk

Evert Kools, 4-1-2018

Kort voor aankomst hadden wij nog een drie gangen diner gereserveerd. Echter op de dag was mijn partner ziek en konden wij dat probleemloos afzeggen en werd er spontaan thee gezet en gebracht . De dag daarop werd er nogmaals gevraagd naar de gezondheid. Zeer netjes en zeer vriendelijk

Muffe lucht in kamers

Peetje, 23-12-2017

Jeetje..we hebben het hotel geboekt via een actie van veiling. We hadden een goedkope kamer. Er hing een ontzettende muffe lucht in de kamer en er is veel achterstallig onderhoud. Personeel kan ik niets over zeggen...zijn niet veel in het hotel geweest. Ook valt de ligging tegen..zo bij de snelweg. Helaas niet zo positief voor ons.

Hotel ligt direct aan snelweg

NvN, 27-11-2017

Kamers aan de voorzijde van het hotel liggen direct aan de snelweg. Erg veel geluidoverlast van langsrijdend vrachtverkeer.

Samen een heerlijk weekendje er tussen uit

Joke, 30-9-2017

Gastvrij onthaal en een persoonlijke sfeer.

Prachtige kamer met zonnig balkon. Gezellig en goed restaurant.

Prima ontbijt. De ligging is zeer centraal. Winkelen of wandelen alles in de omtrek kan. De outlet Roermond is in de buurt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk in Roermond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk scoort een 8.05 uit 10 op basis van 1387 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: