Weer vandaag4°-4°
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Landhotel Bosrijk voor je op een rij gezet:

1410 reviews over Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk in het Nederlands

Fijn familie hotel super gastvrij!

Janine vd L.,
17-1-2019

Roermond een fijne stad! Gastvrij hotel. Vriendelijk personeel, vooral de ontbijt mevrouw is erg aardig! Leuke,aardig Hotelmanager

Gereisd met partner in januari 2019

Ik heb een prima tijd gehad.

Willy Bosch,
11-12-2018

Prima kamer, eindelijk eens een normale royale kamer met een goed bed als alleengaande.Mooie grote badkamer. Prachtig uitzicht aan de achterzijde vanaf de derde verdieping. En schoon!!!!!!

Door een domme fout van mij zat ik vast met de auto op het parkeerterrein. Ik dacht een garage te gaan bellen, maar ik werd in het hotel in een stoel gezet en kreeg een drankje aangeboden. Er werd iemand uit een vergadering gehaald om te kijken. Deze persoon heeft met latere hulp van iemand die in het hotel aan het werk was, me er uitgeholpen. Toen ik wat wilde geven voor de moeite was het "nee, mevrouw, dat is service van het hotel." Geweldig toch? Bij het weggaan vroeg de eigenaar/manager hoe ik het verblijf gevonden had. En hij zei "we vonden het fijn u hier als gast te hebben mogen ontvangen." Geen wonder dat er zoveel mensen steeds terugkomen.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Heerlijk hotel!

Peter janssen,
27-11-2018

Zeer gastvrij hotel en schone kamers! Wij komen terug! Ideale locatie voor 2 nachten

HotelSpecials.nl

Nooit meer naar bosrijk roermond

Matthijssen,
16-11-2018

De kamers waren heel slecht.

Wel mooie fiets route s

Prima middenklasse hotel

Maarten,
4-11-2018

Prima hotel, keurige kamer. Inderdaad zonder koelkast maar met nespresso apparaat. Schoon en netjes. Uitstekend restaurant met Zeer goed diner, complimenten aan de kok(s). Vriendelijke bediening. Ontbijt was ook prima. We hadden een comfort kamer aan de achterkant van het hotel. Keurig middelklasse hotel.

Niet voor herhaling vatbaar

Jacqueline,
28-10-2018

Kamers zeer oud en heel erg vochtig en muf ,koelkast was eruit gehaald er was geen waterkoker of koffiezetapparaat, bedden heel klein en erg doorgezakt toilet bleef lopen en het was erg gehorig. Kortom een oud hotel . Ontbijt was goed.

Gereisd met partner in oktober 2018

Ga hier nooit meer heen

Joke,
23-9-2018

Kamer erg stoffig, haren op de vloerbedekking en douche erg vies, o.a. Schimmelplekken.

Gereisd met partner in september 2018

Teleurstellend op meerdere gebieden.

Nic-Jan Aerts,
4-9-2018

Hier een arrangementje geboekt van 2 dagen, wat extra’s bijbetaald voor het meebrengen van de hond. Vriendelijke ontvangst gehad.

Echter na het betreden van de slaapkamer, een grote teleurstelling. Grote schimmelplekken in de muur achter het bed en het ergste van alles, heel veel kleine beestjes die achter het bed uit kwamen om vervolgens te wandelen over het hoofdeind en kussen. De badkamer is zeer verouderd, minibar is eruit gehaald.

Na de eerste nacht meteen uitgecheckt. De mevrouw wilde niet eens weten waarom we het verblijf wilden beëindigen en de manager die er op dat moment rond liep, zou “dalijk wel eens even gaan kijken in de kamer”

Voor ons geen 2e keer meer!

Het eten was er wel heel goed. Heerlijke voorgerechten en mosselen gegeten.

nooit meer

fam. folman,
4-9-2018

Mijn reactie op verblijf van 2 nachten in Fletcherhotel Bosrijk roermond.

Helaas ben ik niet positief.

Op de eerste plaats werden wij vriendelijk ontvangen bij de receptie en daar ontvingen wij ook een korte uitleg m.b.t. het verblijf, ontbijt enz.

Toen wij op de kamer nr. 267 kwamen werden onze vermoedens die we in reviews hadden gelezen (nadat wij reeds hadden geboekt) op het laatste moment bevestigd.

De kamer was oud bollig ingericht, toegang tot de kamer ging nog gewoon met een sleutel en er hing ook een muffe lucht.

Kamer was wel schoon in hoeverre je een oud bollige kamer nog schoon kan maken kalkaanslag in Badkamer bv blijft nu eenmaal zitten ook al is het schoon.

Mijn vrouw heeft twee zeer slechte nachten gehad i.v.m. met een wat doorgezakt matras.

Wij dachten dat probleem op te vangen door het om te draaien zodat het voeteneinde bovenkant was maar dat mocht niet baten en tijdens het omdraaien kwam de muffe lucht je tegemoet.

Gereisd met partner in september 2018

Oud hotel, overal ver vandaan

Miranda,
2-9-2018

Oud hotel op terrein van tankstation en vrachtwagen-rustplaats, direct aan de snelweg. Ov en restaurants op half uur lopen afstand. Douche hangt 2 meter hoog en de sproeier zit vast. Gordijn hangt half los, slechte bedden en gehorig. Wel vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in augustus 2018

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk in Roermond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.