Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk

Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Landhotel Bosrijk voor je op een rij gezet:

1403 reviews over Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk in het Nederlands

Teleurstellend op meerdere gebieden.

Nic-Jan Aerts
4-9-2018

Hier een arrangementje geboekt van 2 dagen, wat extra’s bijbetaald voor het meebrengen van de hond. Vriendelijke ontvangst gehad.

Echter na het betreden van de slaapkamer, een grote teleurstelling. Grote schimmelplekken in de muur achter het bed en het ergste van alles, heel veel kleine beestjes die achter het bed uit kwamen om vervolgens te wandelen over het hoofdeind en kussen. De badkamer is zeer verouderd, minibar is eruit gehaald.

Na de eerste nacht meteen uitgecheckt. De mevrouw wilde niet eens weten waarom we het verblijf wilden beëindigen en de manager die er op dat moment rond liep, zou “dalijk wel eens even gaan kijken in de kamer”

Voor ons geen 2e keer meer!

Het eten was er wel heel goed. Heerlijke voorgerechten en mosselen gegeten.

nooit meer

fam. folman
4-9-2018

Mijn reactie op verblijf van 2 nachten in Fletcherhotel Bosrijk roermond.

Helaas ben ik niet positief.

Op de eerste plaats werden wij vriendelijk ontvangen bij de receptie en daar ontvingen wij ook een korte uitleg m.b.t. het verblijf, ontbijt enz.

Toen wij op de kamer nr. 267 kwamen werden onze vermoedens die we in reviews hadden gelezen (nadat wij reeds hadden geboekt) op het laatste moment bevestigd.

De kamer was oud bollig ingericht, toegang tot de kamer ging nog gewoon met een sleutel en er hing ook een muffe lucht.

Kamer was wel schoon in hoeverre je een oud bollige kamer nog schoon kan maken kalkaanslag in Badkamer bv blijft nu eenmaal zitten ook al is het schoon.

Mijn vrouw heeft twee zeer slechte nachten gehad i.v.m. met een wat doorgezakt matras.

Wij dachten dat probleem op te vangen door het om te draaien zodat het voeteneinde bovenkant was maar dat mocht niet baten en tijdens het omdraaien kwam de muffe lucht je tegemoet.

Oud hotel, overal ver vandaan

Miranda
2-9-2018

Oud hotel op terrein van tankstation en vrachtwagen-rustplaats, direct aan de snelweg. Ov en restaurants op half uur lopen afstand. Douche hangt 2 meter hoog en de sproeier zit vast. Gordijn hangt half los, slechte bedden en gehorig. Wel vriendelijk personeel.

Marleen
2-9-2018

We waren hier een weekendje met een actie, hebben gebruik gemaakt van ontbijt en diner.

We werden erg vriendelijk ontvangen, mooi hotel maar ja wel een beetje gedateerd, maar een goed bed en alles schoon.

Ontbijt en diner waren super, een erg goede keuken.

De recensies die de gasten hiervoor schrijven zijn niet terecht, wij waren al ooit eerder hier, en komen zeker nog een keertje terug, alleen al om het mooie natuur gebied achter het hotel om te fietsen en te wandelen, en het vriendelijke personeel,in het hotel.

Geen aanrader

Diana
21-8-2018

Geen idee waar die vier sterren op is gebaseerd. Interieur is echt heel oud. Je waant je zeker 20 jaar terug in de tijd. Badkamer was ook erg verouderd en zag er niet schoon uit.

Het personeel was aardig en in de avond prima gegeten. Dat maakte het verblijf nog enigszins goed.

Jammer had zo mooi kunnen zijn

Stephen
30-7-2018

Hotel was verouderd, opzich mag dat niet uitmaken als het maar schoon en fris is. De (bad) kamer was niet goed schoon. Knopje van de douche-badkuip bleef in m'n hand :) Ook het tapijt vd kamer en gang hadden een goede stofzuigbeurt nodig.

Mevrouw van de receptie gaf de schuld aan de gasten, het leek wel of de tijd daar heeft stilgestaan met name de receptionisten, ze waren wel vriendelijk. Het ontbijt restaurant en serveester waren wel goed en vriendelijk. We verbleven in kamer 136. Gelukkig was het beddegoed wel schoon anders was ik weggegaan. Erg jammer daar de omgeving best wel leuk is.

Gezellig,gastvrij hotel, kamer zijn prima. prijs kwaliteit is ook goed. lekker gegeten in de een prachtige tuin. service is goed. Aardige jonge hotel manager, alle moeite doet voor zijn gasten. niks is te veel. ontbijt is prima, niet uitgebreid, maar oké. kortom een leuk hotel voor onze doorreis en we komen zeker terug!

Prima

Sanne
7-7-2018

De hotelkamer was prima, al werd er ons een kamer met bad belooft, we kregen een douche. Dat is verder geen probleem. Wel werd de douche af en toe ineens erg warm, waardoor we de douche snel kouder moesten zetten anders verbrandde ik. Het ontbijt was prima, niet erg uitgebreid maar wel goed voor een goede start van de dag

Nooit meer !

Patrick
24-6-2018

Vriendelijk personeel maar het hotel is niet meer van deze tijd. En ik snap dan ook niet waar die vier sterren vandaan komen .

De kamers zijn aan een opknapbeurt toe en een twijfelaar kan echt niet meer in een hotel.

zal niet zo snel nog een keer gebeuren

Michelle
21-6-2018

Allereerst vond ik de lift een beetje eng tot stand komen, misschien is het wijs hiernaar te kijken, goed onderhoud te plegen of de lift te vervangen.

Daarnaast zag ik toen we naar de kamer, nummer 384, aan het plafond meerdere malen waterschade. Dit vind ik erg zonde en aangezien het een 4-sterrenhotel betreft, mag men er vanuit gaan dat het goed onderhouden wordt lijkt me.

Nu wilde ik de volgende ochtend gaan douchen, zat er een zilvervisje in de douchekuip.

Tot slot was er, voordat we de laatste dag weggingen, een man aan het boren aan het einde van de gang. Nu zou ik het netjes van u vinden als dit aangegeven wordt op de website, als iemand een bepaalde datum wil boeken of tijdens of aan het begin van het verblijf. Overnachtingen kosten al genoeg en de reden van het verblijf is onze rust.

Voor de rest, de kamer, het personeel e.d. was prima.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk in Roermond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.