Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk

Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Landhotel Bosrijk voor je op een rij gezet:

1396 reviews over Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima

Sanne
7-7-2018

De hotelkamer was prima, al werd er ons een kamer met bad belooft, we kregen een douche. Dat is verder geen probleem. Wel werd de douche af en toe ineens erg warm, waardoor we de douche snel kouder moesten zetten anders verbrandde ik. Het ontbijt was prima, niet erg uitgebreid maar wel goed voor een goede start van de dag

Nooit meer !

Patrick
24-6-2018

Vriendelijk personeel maar het hotel is niet meer van deze tijd. En ik snap dan ook niet waar die vier sterren vandaan komen .

De kamers zijn aan een opknapbeurt toe en een twijfelaar kan echt niet meer in een hotel.

zal niet zo snel nog een keer gebeuren

Michelle
21-6-2018

Allereerst vond ik de lift een beetje eng tot stand komen, misschien is het wijs hiernaar te kijken, goed onderhoud te plegen of de lift te vervangen.

Daarnaast zag ik toen we naar de kamer, nummer 384, aan het plafond meerdere malen waterschade. Dit vind ik erg zonde en aangezien het een 4-sterrenhotel betreft, mag men er vanuit gaan dat het goed onderhouden wordt lijkt me.

Nu wilde ik de volgende ochtend gaan douchen, zat er een zilvervisje in de douchekuip.

Tot slot was er, voordat we de laatste dag weggingen, een man aan het boren aan het einde van de gang. Nu zou ik het netjes van u vinden als dit aangegeven wordt op de website, als iemand een bepaalde datum wil boeken of tijdens of aan het begin van het verblijf. Overnachtingen kosten al genoeg en de reden van het verblijf is onze rust.

Voor de rest, de kamer, het personeel e.d. was prima.

Bezint eer ge begint, geen aanrader.

Frans
20-6-2018

Helaas heb ik ook geen goede ervaring gehad met dit hotel. Erg verouderd, smerig, ook een upgrade gedaan naar een comfortkamer, dat bestond uit 2 stoelen met een tuintafel, dit was het slechtste Fletcher hotel wat ik heb meegemaakt. Wel vriendelijk personeel, ontbijt matig het barsten er van de vliegen.al met al geen aanrader.

Jeetje, wat triest.

Eugenie
2-6-2018

Wat wij wel goed vonden? Het kamertje lag aan de tuinkant. Alleen gefluit van vogels in de ochtend. Dat was dus een meevaller. Aan de straatkant stonden zo'n 15 vrachtwagens geparkeerd, om de volgende ochtend de grens over te gaan.

Kamertje 386 ( (dakkapel) triest, somber, teleurstellend. De slaapplek was een twijfelaar met in het midden een heuveltje. Een ventilator aan het plafond.

De rest was naar verhouding. In 2015 soortgelijke kamer gehad. Daar een bed met 2 matrassen, waarvan één doorgezakt en aanzienlijk lager.

Waarom 4**** voor dit hotel? Is dit wat je krijgt voor een actie hotelovernachting, of alleen maar bij Bosrijk Roermond?

Let op! reservering en toeristenbelasting komen er nog bij.

Gereisd 1 juni 2018 met partner.

Goed verblijf

Jan
30-5-2018

Kamer prima eten goed alleen 1e avond lang wachten op de gerechten 2e avond stuk sneller goed en gevarieerd ontbijt al met al goed verblijf voor herhaling vatbaar!

Een bezoek waard.

Beertje
10-5-2018

Wij hadden een moderne kamer met douche aan de achterkant van hotel. Hierdoor minder last van warmte en geen verkeerslawaai . 3 gangen diner was prima en konden heerlijk buiten zitten. Ontbijt was goed en uitgebreid. Zeker weer een bezoek waard.

andere keer een ander hotel.

Truus
30-4-2018

Hotel is netjes, schoon enigszins gedateerd. Ruime kamers, goede bedden.

Even zoeken waar het gelokaliseerd was. Prima voedsel?

Minpunten: op maandagochtend 30/4, 09.15 uur, was het ontbijt buffet zo goed als leeg. Van de scrabble eggs, alleen nog het spek, nog 3 croissantjes in het mandje en 1/2 uur later was er ook geen koffie meer. Heel erg jammer. Ook slechts een persoon ter assistentie. Personeel is behulpzaam, het leek echter wel dat ze geen plezierig werk hadden, strakke gezichten, korte antwoorden, maar wel doelmatig.

de avond ervoor zat er tussen ons voorgerecht en hoofdgerecht ruim 20 minuten. Geen probleem om te wachten, intussen waren onze glazen echter ook leeg.

Al,met al hebben we wel goed geslapen en ook goed gegeten.

Leuk hotel prachtige ligging om te wandelen en te fietsen.

Zeer vriendelijk personeel.

Goed hotel, zeer vriendelijk personeel, uitstekend

Peter Diekman
22-4-2018

Restaurant uitstekend, personeel vriendelijk en professioneel. Kamers goed, sanitair gedateerd maar wel schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk in Roermond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Landhotel Bosrijk scoort een 8.02 uit 10 op basis van 1396 reviews.