Hotel Duxsterstersterster

9.9Fenomenaal

Tonen op kaart

29 reviews over Hotel Dux

• 10Ron van der A14-03-2013

Fantastisch,kom zeker terug !!

Hotel Dux : Sfeervol, Limburgse gastvrijheid, heerlijk dinner en ontbijt. Prachtig uitzicht vanaf het dakterras.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Persoonlijke bediening, niets is teveel.
    Als voorbeeld van van de service : de voorgerechten zagen er zo lekker uit dat ik graag twee halve voorgerechten wilde : geen probleem. Volgende dag na ontbijt nog een beker koffie mee voor onderweg : geen probleem

Kamer : Prachtig linnen en geweldig bed, mooie stortdouche.

Dit boutique hotel is een aanwinst voor Roermond

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 10John22-02-2013

Topper!

Dit klasse hotel is ongekend. Mooie ligging aan de Roerkade en midden in het winkelcentrum. Op loopafstand van het designer outlet center. Met de auto kun je via de lift naar de parkeergarage. Een alternatieve parkeergarage ligt op 200 meter van het hotel. De kamers zijn zeer luxe uitgevoerd en het bed slaapt ongekend lekker. Super vriendelijk personeel en een geweldige keuken waar je heerlijk kunt ontbijten en dineren. Het personeel in het restaurant is zeer deskundig. Alle voorzieningen zoals wifi, hdmi etc zijn in de kamers aanwezig. Dit hotel is echt een absolute topper! De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Ons verblijf hier was onvergetelijk.

Gereisd met partner in februari 2013

• 10ajahans06-12-2012

Geweldig hotel op prima locatie

Dux is een geweldig klein hotel (27 kamers). De ligging in het centrum is perfect. We hadden een kamer aan de voorkant met uitzicht op de Roer. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam (zonder te vragen). Prijs/kwaliteit uitstekend. Gratis minibar en nespressoapparaat. Restaurant leuk ingericht. Ontbijt goed. Onze kamer was zeer ruim met een grote badkamer (dubbele wastafel, inloopregendouche en apart toilet). Kamer goed schoongehouden. In het (zeer grote, confortabele) bed was het uitstekend slapen.

Gereisd met partner in december 2012

• 9madelein18-11-2012

Mooi schoon hotel vriendelijk personeel

Prima accommodatie met mooi uitzicht over het water en deel van roermomd. Licht aan de haven en op loopafstand het centrum met winkels Mooie bezienswaardigheden ook in de buurt. Duidelijke weg bewijzering Heel vriendelijk behulpzaam personeel die goed ziet welk soort gasten ze hebben. Prijs kwaliteit prima. Er is een klein intiem restaurant dat er erg schoon uitziet Prima dus. Kamers zijn tip top in orde met ruim goed liggend bed , bad en douche zijn fris en schoon.

Gereisd met vrienden in november 2012

• 9Kelly15-10-2012

Ideaal gelegen om te shoppen in Roermond!

Het hotel is gelegen vlakbij de grote outlet én bij het centrum van Roermond zelf. Wij boekten het shopping arrangement en waren hiervan zeer tevreden. Het diner was super lekker. De kamers zijn heel netjes, groot en modern. Zee vriendelijk personeel! Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2012

• 9Christiaan07-09-2012

Top Hotel

Heel mooi hotel met eigen parkeergelegenheid. Als erg strak/modern en nieuw. Geen last van verkeer buiten, ondanks dat daar wegwerkzaamheden waren. Direct aan de rand van het centrum en op zeer korte afstand tot de Outlet. Personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Kaart mag van ons iets uitgebreider en simpeler, daarom in de stad gegeten. Ontbijt op de kamer was prima. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Mac vd Vliet17-08-2012

Fantastisch hotel

Hotel Dux is nieuw, heeft hele ruime kamers met smaak ingericht en met mooie kleuren, een uitstekend bed en een heerlijke regendouche in de mooie schone badkamer. Vriendelijk personeel. Een aanrader voor zowel de zakelijke gast als prive gast. Op loopafstand van de winkels en dichtbij de haven.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Monique21-05-2012

Goede start! Aanrader!

Hotel Dux is eind april 2012 gestart aan de rand van het centrum. Parkeren kun je in de kelder (autolift). Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Wij kwamen na 23.00 uur binnen, maar dat was geen enkel probleem. Onze koffers werden bovendien gedragen. De ruime kamers zijn prachtig en luxe. Wij boekten een standaard kamer (Club de Luxe), maar waren van alle gemakken voorzien. De kamers zijn zeer professioneel uitgerust. Het Dux-logo komt overal in en op terug. Heerlijke verrassing was het Nespresso-apparaat. Ook fijn was het toilet dat apart was. De badkamer was overigens niet overdreven gezellig, wel groot. Wat zeker benoemd moet worden is het bed, zowel het matras als de lakens. Zelden zo lekker geslapen in een hotel! Klein minpuntje: het ontbijt was tamelijk klein. Op zich geen probleem, maar het werd niet (op tijd) aangevuld (brood, jus d'orange, vleeswaren, kaas). Ook moesten we lang wachten op de koffie/thee. Ook geen bakje om je van je afval te ontdoen.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9mb06-05-2012

Fantastisch!

Ik kan niks slechts zeggen over dit hotel, helemaal super! Wij hadden de Executive deluxe gereserveerd, mooie kamer met een ruim bad, klein balkon met uitzicht op parkeerplaats en appartementen. De ligging is goed, je bent zo in het centrum. De prijs vond ik wel wat hoog, maar in ons geval was dat niet zo erg, want wij gaan niet elke maand weg. Het personeel is heeeeel erg vriendelijk; of je koffer gedragen moet worden, of alles naar wens is, uitleg over wat er te doen is, waar de bioscopen en winkels zitten, of we een fijne reis gehad hebben etc.. toen wij uitcheckten mochten we onze koffer laten staan zodat we die niet hoefden te sjouwen door de stad. Oh ja, het bed en lakens zijn geweldig! Wou er haast niet uit! :)

Gereisd met partner in mei 2012

6 tips over Hotel Dux

• Bert-A, 30-04-2014

Hoewel alle kamers meer dan ok zijn, kan ik de executive kamers expliciet aanbevelen.

• Ron van der A, 14-03-2013

Neem een SuitedeLUxe voor een paar dagen , heerlijk winkelen, dineren in het hotel en dan in de infraroodsauna ontspannen

• Mac vd Vliet, 17-08-2012

Roermond is groter dan ik dacht. Door toeval zijn we er eigenlijk gaan overnachten, anders was het nooit in me opgekomen om naar Roermond te gaan. Maar het verbaasde me eigenlijk. Meer dan genoeg leuke winkels zijn er te vinden. Leuke restaurantjes zijn er en bovendien ook nog het grote outlet winkelcentrum. En.... niet te vergeten hotel Dux waar we ongetwijfeld weer terugkeren als we in Roermond zijn.

2 vragen over Hotel Dux

• michel, 05-12-2017

Uitstekend gegeten, super bediening

Erg genoten in een erg gezellig restaurant. Heerlijke gerechten en vakkundige en vriendelijke bediening. De aanbevolen wijn maakte het helemaal af. Mochten we weer eens in de buurt zijn komen we hier zeker terug.

• Anita, 23-03-2015

trouwfeest

Stel ik wil een feest geven op het terras, wat als het keihard gaat regenen??Hoelang van te voren moet ik reserveren?

Hotel Dux info

• Aantal sterrensterstersterster
  • RokenToegestaan

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats