Hotel Duxsterstersterster

Tonen op kaart

29 reviews over Hotel Dux

• 10ikke07-11-2013

gewoon weer thuis komen.

Dit is een hotel, waar men graag weer naar binnen gaat, HET is een gevoel "we ziin weer thuis"...dit is ook te merken bij het binnenkomen.... Gaan verder geen uitgebreide dingen schrijven, maar dit is geweldig. Nogmaals hartelijk dank voor alle goede zorgen,en het fijne "thuis"gevoel, en tot.............

Gereisd met partner in november 2013

• 10evy06-09-2013

Zalig verblijf

Ideale ligging, zeer ruime kamers, gezellige bar. Knusse inrichting. Modern maar zeker niet koud. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel Echte aanrader

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Michael N Christel01-09-2013

Waar voor je geld!

Mooi hotel met ruime kamers. Modern ingericht. Service en klantvriendelijk. Kamers echt schoon. Heerlijke douche. Kamer dus van alle gemaken voorzien. Nespresso op de kamer. Bedden liggen heerlijk. Midden in het centrum dus de ligging is top. Kamers zijn stil waar in de meeste hotels de gehorig zijn. Hotel heeft ook terras waar je heerlijk im de zon kan hangen. Kortom wij als kritische gasten hebben erg genoten. 1 opmerking: we vonden het eten erg zout.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10jo & pat22-07-2013

AANRADER!!!!!!

Zeer goed hotel, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Goede sevice, lekker ontbijt, zeer goede ligging en prachtige kamers. Niets op aan te merken. Een echte aan rader voor een shopping weekend in Roermond. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2013

• 10nomennominis20-07-2013

Geweldig hotel

Enige tijd geleden vergezelde ik mijn partner i.v.m. zijn werk en verbleven we in dit gunstig gelegen hotel. De kamer was zeer comfortabel en luxe. Aan alle praktische zaken is gedacht. Een genot om hier te verblijven. Het was fijn dat een verlengd verblijf tot 18.00 uur op de vertrekdag mogelijk was en dat we in de parkeergarage onder het hotel konden parkeren. De brasserie is ook een aanrader. Het diner bestond uit streekproducten en was copieus. Heerlijk! De medewerkers in zowel hotel als restaurant zijn zeer vriendelijk. Mochten we weer in Roermond moeten verblijven, komen we zeer terug naar Dux.

Gereisd met partner in februari 2013

• 10claudia21-06-2013

Wat een prachtig hotel.

Ontzettend mooi ingericht hotel! Kamer was geweldig, met een heerlijk bed! Dit is een van de betere hotels waar ik ben geweest. Kamers zijn in het echt zoals je ze op de foto ziet. Het ontbijt was goed. Wij hebben daar ook een diner op, maar dat vond ik wat minder goed. Hotel is erg gemakkelijk te vinden. Wij hadden geregeld dat we gratis in de Q-park konden parkeren 300 meter verderop en dat was prima. Maar, er is ook een parkeergarage onder het hotel (tegen betaling). Heerlijk dat je op je kamer zelf een kopje Nespresso koffie kan zetten. Een en al lof over dit hotel.

Gereisd in mei 2013

• 10Fam VdB16-06-2013

Genieten met een grote G!!

In hotel Dux kun je echt Genieten met een grote G. Zelden zo'n fijn verblijf gehad als hier. De kamers en het hele hotel zijn prachtig ingericht en schoon. De bedden slapen heerlijk en alles is tot in de details afgewerkt. Heerlijke luxe. Personeel is heel professioneel. Niks is te veel. Perfecte ligging en ook het dineren hier is een aanrader. Ontbijt heerlijk. Wij komen zeker nog eens terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 10Mark18-04-2013

Tophotel!

Tophotel op toplocatie.Bijzonder klant- en kindvriendelijk. Luxe, mooie spullen en hele prettige bedden. Upgrade naar grotere kamer vanwege mijn kinderen. Prima ontbijt. Verhouding prijs/kwaliteit zeer goed!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

• 10kurt van eyndhoven07-04-2013

wij komen zeker terug

Hotel dux is ons super bevallen. Ideale ligging,zeer toffe kamers,eigenlijk is alles zoals het hoort te zijn. Bij het ontbijt was er meer dan voldoende keuze.

Gereisd met partner in april 2013

• 6Debby23-03-2013

Verwachtingen niet waar gemaakt!

Helaas heeft dit hotel onze verwachtingen niet waargemaakt. Het enige pluspunt was dat dit hotel in het mooie centrum van Roermond ligt. Je hoeft maar een korte wandeling te maken en je bent zo in de winkelstraten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

6 tips over Hotel Dux

• Bert-A, 30-04-2014

Hoewel alle kamers meer dan ok zijn, kan ik de executive kamers expliciet aanbevelen.

• Ron van der A, 14-03-2013

Neem een SuitedeLUxe voor een paar dagen , heerlijk winkelen, dineren in het hotel en dan in de infraroodsauna ontspannen

• Mac vd Vliet, 17-08-2012

Roermond is groter dan ik dacht. Door toeval zijn we er eigenlijk gaan overnachten, anders was het nooit in me opgekomen om naar Roermond te gaan. Maar het verbaasde me eigenlijk. Meer dan genoeg leuke winkels zijn er te vinden. Leuke restaurantjes zijn er en bovendien ook nog het grote outlet winkelcentrum. En.... niet te vergeten hotel Dux waar we ongetwijfeld weer terugkeren als we in Roermond zijn.

2 vragen over Hotel Dux

• michel, 05-12-2017

Uitstekend gegeten, super bediening

Erg genoten in een erg gezellig restaurant. Heerlijke gerechten en vakkundige en vriendelijke bediening. De aanbevolen wijn maakte het helemaal af. Mochten we weer eens in de buurt zijn komen we hier zeker terug.

• Anita, 23-03-2015

trouwfeest

Stel ik wil een feest geven op het terras, wat als het keihard gaat regenen??Hoelang van te voren moet ik reserveren?

Hotel Dux info

• Aantal sterrensterstersterster
  • RokenToegestaan

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats