6 tips over Hotel Dux

• Bert-A, 30-04-2014

Hoewel alle kamers meer dan ok zijn, kan ik de executive kamers expliciet aanbevelen.

• Ron van der A, 14-03-2013

Neem een SuitedeLUxe voor een paar dagen , heerlijk winkelen, dineren in het hotel en dan in de infraroodsauna ontspannen

• Mac vd Vliet, 17-08-2012

Roermond is groter dan ik dacht. Door toeval zijn we er eigenlijk gaan overnachten, anders was het nooit in me opgekomen om naar Roermond te gaan. Maar het verbaasde me eigenlijk. Meer dan genoeg leuke winkels zijn er te vinden. Leuke restaurantjes zijn er en bovendien ook nog het grote outlet winkelcentrum. En.... niet te vergeten hotel Dux waar we ongetwijfeld weer terugkeren als we in Roermond zijn.

• Kelly, 15-10-2012

Reserveer zeker een parkeerplaats via het hotel want het is moeilijk om in de buurt parking te vinden.

We hebben een aantal aanbieders voor Dux voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl
    HotelSpecials.nl

• Monique, 21-05-2012

Als je Roermond aandoet, zou ik hier zeker overnachten. Je zit vlakbij het oude centrum en de outlet stores. De opstartprobleempjes in de ontbijtzaal zijn ondergeschikt. Wat telt is de ervaring: een prachtig hotel, vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug.

• Ron van der A, 22-03-2015

Als je ten volle van het royale ontbijt wilt genieten dineer dan niet te laat in het hotel zo heb je de volgende ochtend nog ruimte om opnieuw te genieten van de Limburgse gastvrijheid.