Hotel Dux

Kleine hotelsWeer vandaag15°6°
Hotel Dux
9,4

29 reviews over Hotel Dux in het Nederlands

voelde als een warm bad.

Raisa Pierre
27-8-2018

Wat een fantastisch mooi en erg schoon hotel. Ik raad het echt iedereen aan. Ik heb me meer dan een gast gevoeld ik voelde me echt een "prinses".

Nooit meer

Jack
30-5-2016

De kamers waren met een woord helemaal super,

De bediening integendeel was te slecht voor woorden.

Uitleg: We gingen op het dakterras zitten omdat beneden alles vol was, een heel leuk en gezellig dakterras maar

De bediening waas waardeloos! De drankjes duurde wel een eewigheid te duren dit terwijl er maar 6 tafels zaten

Met aan iedere tafel 2 personen.

Alle legen glazen bleven op tafel staan ook wanneer er nieuwe drankjes geserveerd werden

Toen er werd gevraagd om nog wat nootjes op tafel te kunnen krijgen kregen we een diepe zucht met het antwoord

Ja maar dan moet ik naar beneden, dit alles terwijl ze met 5 personen personeel stonden te niksen te triest voor woorden.

prijs kwaliteit zeer zeer slecht kwa bediening

Hotel kamers een dikke 10!

Ik zou dit vrienden en bekenden ook dan niet aanraden om hier gezellig op het terras te gaan zitten of te gaan lunchen.

Geweldig boetiek hotel

Ron van der A
10-4-2016

Kamers aan voorzijde mooi uitzicht over riviertje de Roer. Fantastische kamers. Mooie menukaart,heerlijke wijnen en wiskeys

Dit is echt genieten

ff
1-4-2016

Omdat het een verrassings reis voor mijn partner was, stond de fles met bubbels al voor hem klaar.

Buiten op het terras heerlijk van de zon genoten, en van de gastvrijheid van alle Dux mensen.

Van de receptie tot aan het ontbijt weer heerlijk de bekende gezichten gezien.

"s avond in Veem weer heerlijk genoten van de goede dingen des levens, en ook hier alles toppie, Dux is voor ons gewoon een thuishaven, en een heerlijk plekkie voor de echte genieters.

Wij kijken nu alweer uit naar ons volgend verblijf.

Nogmaals bedankt voor alles!!

geweldig!

Charlotte
20-9-2015

Heerlijk hotel in het gezellige Roermond. De moeite waard

Heerlijke ervaring

Ron van der A
22-3-2015

Heerlijk verblijf, helaas deze keer geen diner, iets waar ik wel altijd naar uitkijk. Het ontbijt is zoals altijd zeer gevarieerd van vers fruit tot de lekkerste vleeswaren. Royaal aanbod brood en kaassoorten.

Heerlijke verse jus d'orange. Vriendelijke en service gerichte gastvrouwen

Echt fantastisch totdat...

sven stroeve
26-10-2014

Werkelijk waar in één woord fantastisch! Prima uitvalsbasis. Het personeel weet precies waar gastvrij voor staat. Wij komen dus zeker nog een keer terug. Hopelijk dan weer kamer 403, prachtig dakterras (prive) en van alle gemakken voorzien.

Echter bij thuiskomst erachter gekomen dat ik mijn eau de toilette was vergeten...Hotel gebeld, en dit kon worden opgestuurd.....Creditcardgegevens doorgegeven en nu is er vier keer zoveel afgeschreven als dat het daadwerkelijk zou moeten kosten.....beetje jammer dit......Als je dan toch zo servicegericht bezig bent, stuur je het voor het normale bedrag op.....gasten moet je niet op deze manier behandelen.

Super hotel, een topper!!

Ina
24-6-2014

Dit hotel weet wat gasten waarderen en willen. Alleen maar lof voor alle facetten. Top.

Geweldig hotel

Bert-A
30-4-2014

Voor de tweede keer naar Dux. Eerste keer was zakelijk, nu met gezin terug geweest. Over Dux kan je een hoop schrijven, maar bij Dux is gewoon alles ok. Wij gaan zeker terug.

Zeer aangenaam hotel

Anita Brouwer
27-12-2013

1ste Kerstdag verbleven we hier. Buiten was te zien dat het hotel was ingepakt als een kerstcadeau en dat was het ook voor ons. Na uiterst vriendelijk behandeld te zijn bij de receptie kwamen we aan bij onze kamer. De kamer was strak ingericht, waar wij van houden, en het bed zag er comfortabel uit en dat bleek ook. Een heerlijke douche en 2 wastafels en vloerverwarming. Uitzicht was niet denderend maar dat deerde ons niet want we verbleven maar 1 nacht. De brassserie was heel gezellig en het kerstdiner was heerlijk. Ook was er voor de rokers achter de brasserie een relaxte ruimte. Al met al een goed hotel waar we zekers eens terugkomen.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dux in Roermond, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.