Hotel Duxsterstersterster

Tonen op kaart

29 reviews over Hotel Dux

• 2018
    10Raisa Pierre27-08-2018

voelde als een warm bad.

Wat een fantastisch mooi en erg schoon hotel. Ik raad het echt iedereen aan. Ik heb me meer dan een gast gevoeld ik voelde me echt een "prinses".

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

5Jack30-05-2016

Nooit meer

De kamers waren met een woord helemaal super, De bediening integendeel was te slecht voor woorden. Uitleg: We gingen op het dakterras zitten omdat beneden alles vol was, een heel leuk en gezellig dakterras maar De bediening waas waardeloos! De drankjes duurde wel een eewigheid te duren dit terwijl er maar 6 tafels zaten Met aan iedere tafel 2 personen.

Alle legen glazen bleven op tafel staan ook wanneer er nieuwe drankjes geserveerd werden Toen er werd gevraagd om nog wat nootjes op tafel te kunnen krijgen kregen we een diepe zucht met het antwoord Ja maar dan moet ik naar beneden, dit alles terwijl ze met 5 personen personeel stonden te niksen te triest voor woorden.

prijs kwaliteit zeer zeer slecht kwa bediening Hotel kamers een dikke 10!

Ik zou dit vrienden en bekenden ook dan niet aanraden om hier gezellig op het terras te gaan zitten of te gaan lunchen.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Ron van der A10-04-2016

Geweldig boetiek hotel

Kamers aan voorzijde mooi uitzicht over riviertje de Roer. Fantastische kamers. Mooie menukaart,heerlijke wijnen en wiskeys

Gereisd met partner in maart 2016

• 10ff01-04-2016

Dit is echt genieten

Omdat het een verrassings reis voor mijn partner was, stond de fles met bubbels al voor hem klaar. Buiten op het terras heerlijk van de zon genoten, en van de gastvrijheid van alle Dux mensen. Van de receptie tot aan het ontbijt weer heerlijk de bekende gezichten gezien. "s avond in Veem weer heerlijk genoten van de goede dingen des levens, en ook hier alles toppie, Dux is voor ons gewoon een thuishaven, en een heerlijk plekkie voor de echte genieters. Wij kijken nu alweer uit naar ons volgend verblijf. Nogmaals bedankt voor alles!!

Gereisd met partner in maart 2016

• 10Charlotte20-09-2015

geweldig!

Heerlijk hotel in het gezellige Roermond. De moeite waard

Gereisd met partner in september 2015

• 10Ron van der A22-03-2015

Heerlijke ervaring

Heerlijk verblijf, helaas deze keer geen diner, iets waar ik wel altijd naar uitkijk. Het ontbijt is zoals altijd zeer gevarieerd van vers fruit tot de lekkerste vleeswaren. Royaal aanbod brood en kaassoorten. Heerlijke verse jus d'orange. Vriendelijke en service gerichte gastvrouwen

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9sven stroeve26-10-2014

Echt fantastisch totdat...

Werkelijk waar in één woord fantastisch! Prima uitvalsbasis. Het personeel weet precies waar gastvrij voor staat. Wij komen dus zeker nog een keer terug. Hopelijk dan weer kamer 403, prachtig dakterras (prive) en van alle gemakken voorzien. Echter bij thuiskomst erachter gekomen dat ik mijn eau de toilette was vergeten...Hotel gebeld, en dit kon worden opgestuurd.....Creditcardgegevens doorgegeven en nu is er vier keer zoveel afgeschreven als dat het daadwerkelijk zou moeten kosten.....beetje jammer dit......Als je dan toch zo servicegericht bezig bent, stuur je het voor het normale bedrag op.....gasten moet je niet op deze manier behandelen.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 10Ina24-06-2014

Super hotel, een topper!!

Dit hotel weet wat gasten waarderen en willen. Alleen maar lof voor alle facetten. Top.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10Bert-A30-04-2014

Geweldig hotel

Voor de tweede keer naar Dux. Eerste keer was zakelijk, nu met gezin terug geweest. Over Dux kan je een hoop schrijven, maar bij Dux is gewoon alles ok. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 10Anita Brouwer27-12-2013

Zeer aangenaam hotel

1ste Kerstdag verbleven we hier. Buiten was te zien dat het hotel was ingepakt als een kerstcadeau en dat was het ook voor ons. Na uiterst vriendelijk behandeld te zijn bij de receptie kwamen we aan bij onze kamer. De kamer was strak ingericht, waar wij van houden, en het bed zag er comfortabel uit en dat bleek ook. Een heerlijke douche en 2 wastafels en vloerverwarming. Uitzicht was niet denderend maar dat deerde ons niet want we verbleven maar 1 nacht. De brassserie was heel gezellig en het kerstdiner was heerlijk. Ook was er voor de rokers achter de brasserie een relaxte ruimte. Al met al een goed hotel waar we zekers eens terugkomen.

Gereisd met partner in december 2013

6 tips over Hotel Dux

• Bert-A, 30-04-2014

Hoewel alle kamers meer dan ok zijn, kan ik de executive kamers expliciet aanbevelen.

• Ron van der A, 14-03-2013

Neem een SuitedeLUxe voor een paar dagen , heerlijk winkelen, dineren in het hotel en dan in de infraroodsauna ontspannen

• Mac vd Vliet, 17-08-2012

Roermond is groter dan ik dacht. Door toeval zijn we er eigenlijk gaan overnachten, anders was het nooit in me opgekomen om naar Roermond te gaan. Maar het verbaasde me eigenlijk. Meer dan genoeg leuke winkels zijn er te vinden. Leuke restaurantjes zijn er en bovendien ook nog het grote outlet winkelcentrum. En.... niet te vergeten hotel Dux waar we ongetwijfeld weer terugkeren als we in Roermond zijn.

2 vragen over Hotel Dux

• michel, 05-12-2017

Uitstekend gegeten, super bediening

Erg genoten in een erg gezellig restaurant. Heerlijke gerechten en vakkundige en vriendelijke bediening. De aanbevolen wijn maakte het helemaal af. Mochten we weer eens in de buurt zijn komen we hier zeker terug.

• Anita, 23-03-2015

trouwfeest

Stel ik wil een feest geven op het terras, wat als het keihard gaat regenen??Hoelang van te voren moet ik reserveren?

• RokenToegestaan

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats