Hotel De Pauwsterster

7.8Goed

Nederland, Limburg, Roermond

7.8Goed

Tonen op kaart

11 reviews over Hotel De Pauw

• 10Hans21-11-2016

Terugkomer

Op het verwarmde terras onder de luifel rond de ingang rokende, overigens vriendelijke, gasten waar je tussendoor moet.

눇Leuk hotel dat onderdeel van de architectuur van de oude stad Roermond is met vernieuwde kamers met een heerlijk bed en ook nieuwe badkamer waarin een goede douche. In het 'bruin' Grand Café is het goed vertoeven. Geweldig ontbijt waarbij een spiegel- of roerbakei voor je wordt gebakken. Aanrader voor wie voor het 'OutletCentre' van wat verder weg moet komen en ook nog in het oude stadsgedeelte wil gaan winkelen. Tip: parkeer de auto bij het 'OutletCentre' en laat hem daar op de bewaakte parking staan om naar het dichtbij gelegen hotel te wandelen. Bij vertrek hoef je slechts 3 euro (in contanten) uitrijkosten bij de slagboom in te werpen. Voor wie niet goed kan traplopen bij het reserveren een lager gelegen kamer afspreken. Wij kijken met veel genoegen terug op ons verblijf in 'De Pauw' en Roermond.

Gereisd met partner in november 2016

• 10Frans en Nelly06-06-2015

zeer mooie plek in het centrum van Roermond

Heerlijk zonnig terras en zeer aardige en attente bediening. Het hotel ligt op een mooi punt. Wij hadden de (bruidsuite?) ieder geval met romantisch uitzicht, raam boven het bed, op de sterrenhemel. Prima bedden, rustig geslapen en een goed ontbijt maakten ons weekend: top!

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Peter04-12-2012

Prima hotel op een top-locatie

Vanwege de intocht van Sinterklaas boekten wij een kamer bij dit hotel; toen we vermeldden waarvoor, werd direct de suggestie 'een kamer aan de Roerkade' gedaan. Ontvangst was hartelijk en de kamer prima voor het doel van onze trip. Ons verblijf van 2 nachten kenmerkten zich door 'je thuis voelen', heerlijk ontbijten, Grand Cafe op de begane grond (waarvan je tot 02.00 u wel geluid maar geen lawaai hoorde). Perfecte ligging voor een bezoek aan het centrum, voorstad St Jacob (aan de overkant) en de onvermijdelijke outlet. Zelf hadden we daar geen behoefte aan, de vele leuke winkeltjes in het centrum hebben genoeg te bieden. Wij vonden Roermond zeer de moeite waard om terug te komen en dan zal het overnachten zeker bij hotel de Pauw zijn! Dank voor de gastvrijheid en gezelligheid, we denken er met plezier aan terug.

Gereisd met oudere kinderen in november 2012

• 6ans nelisse04-11-2012

Redelijk

Nette, schone kamer, geen föhn, in het centrum, goed ontbijt. Minpunt: Ik had veel last van de muziek uit één van de café 's onder of naast het hotel, daar hielpen ook de geleverde oordopjes niet tegen. Tip: blijf tot sluitingstijd in het café hangen.

Alleen gereisd in november 2012

• 9robert20-09-2012

fantastische plek

Nieuwe eigenaars hebben nog last van beoordelingen die betrekking hebben van de vorige eigenaars Ben geweest en ga dit weekend er weer heen om te kijken of alles klopt. Zijn bijna klaar met verbouwen van kamers. Zijn zeer behulpzaam en vriendelijk Voor 2 sterren zeer goed mooie ligging.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8pieter13-09-2012

Gezellig

Perfecte ligging midden in het centrum. Kamers wat ouder maar in prima staat schoon en verzorgt. Ontbijt voldoende keus en lekker.Mooi groot terras.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Geerards27-10-2010

Gezellig familie hotelletje

Geweldig uitzicht op de roer, wij hadden kamer 7 heerlijk geslapen goede matrassen. Badkamer ruim en schoon. Onbijt ruime keuze met o.a roerei, spek gekookte eieren. S'avond gezellig in het café. Op 5 min van het Outlet en de hoek om zit je in het centrum. Personeel behulpzaam en vriendelijk. Wij gaan nog een keer terug. Zeker een aanrader

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7Claudia25-10-2010

Leuk klein gezellig hotelletje

Perfecte ligging midden in het centrum. Kamers wat ouder maar in prima staat schoon en verzorgt. Ontbijt voldoende keus en lekker.jammer dat er geen lift is maar wat wil je voor die prijs.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7Albert Roos06-07-2010

Nooit meer!

naar riolering stinkende kamer (4), vies beschimmeld douchegordijn, muren/plafonds in de douche ook onder de schimmel, pedaalemmer douche vol met afval van vorige gast!. Kortom; slechte kamer voor een veel te hoge prijs.

Gereisd met partner in juni 2010

• 5G. Debotoch28-01-2009

nooit meer

Hotel de Pauw is een hotel met zeer gedateerde kamers welke eigenlijk niet meer in deze tijd passen. Prijs kwaliteitsverhouding zeer slecht , kamer was werkelijk bedroevend !!!!

Alleen gereisd in november 2008

We hebben een aantal aanbieders voor De Pauw voor je op een rij gezet:

4 tips over Hotel De Pauw

• Peter, 04-12-2012

Parkeren kan niet voor de deur maar vlakbij is een parkeerplaats waar je voor 3 euro 24 uur mag staan.

• ans nelisse, 04-11-2012

Tip: blijf tot sluitingstijd in het café hangen.

• Marianne, 28-07-2018

Parkeren bij garage kazerneplein. U krijgt van ons dan een uitrijkaart.

0 vragen over Hotel De Pauw

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer