Tijdelijk €25 aanbetaling

• 10Waardering

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Ties & Mariet

• 10Angele30-10-2017

Je voelt je meteen welkom!

Vanaf het moment dat je over de drempel komt voel je je meteen welkom. Mariet verwent ons na een dagje Pieterpad met een heerlijke kop thee met wat lekkers. Op een afstand van 5 minuten lopen hebben we heerlijk gegeten bij cafe De Grens. Na het eten mogen we gebruik maken van de knusse woonkamer waar de kachel voor ons is aangestoken. De bedden liggen voortreffelijk. Na een fantastisch compleet ontbijt waren we helemaal opgeladen voor het vervolg van het Pieterpad. Ik kan geen enkel kritiekpunt bedenken.

• 10Annie Pit20-03-2017

Heerlijke plek

Supergastvrije lieve mensen. Kwam ziek aan en werd enorm vertroeteld door Mariet. Warm bed heerlijke thee en zalig bed. Mooie omgeving dicht bij het Pietenpad. Ik kwam nu om in de omgeving te werken maar ga zeker nog een x terug. Aanrader.

• 10Frans van Duren.12-06-2016

Je voelt jedirect thuis in dit zeer goede B&B.

Hartelijke, service gerichte en professionele benadering. Nagenoeg perfecte slaap en wasgelegenheid. Ontbijt 100%. We hadden in de buurt een dagje/avondje uit. We werden er kosteloos naar toe gebracht. Weer ophalen zou ook geen probleem zijn geweest maar dat was niet nodig. 's Avonds laat nog zeer gezellig onder het genot van een hapje en een drankje met Ties en Mariet (plus gast) tot in de kleine uurtjes nagebabbeld over van alles en nog wat. Zeer voor herhaling vatbaar. Er was niets niet goed.

• 10Rick & Conny de Boon16-05-2016

Hartelijk, Zorgzaam, Goed verzorgd. Gewoon Top!

Een fijne kamer met een goed bed. Perfect sanitair. Mooi ontbijt. Geboekt in de verwachting dat het mooi weer zou zijn, het was razend koud. Na de 1e fietsdag werden we zorgzaam ontvangen en na een wijntje en een goed gesprek gingen wij warm de nacht in. Onze auto mocht blijven staan tijdens de 2e fietsdag. Weer werden we hartelijk verwelkomt en daarna hartelijk uitgezwaaid. Dit B&B ligt nabij het Pieterspad en in een heel mooie omgeving om wandelend en/of fietsend te ontdekken.

Bed & Breakfast Ties & Mariet info

• AirconditioningNiet beschikbaar