Camping Natuurplezier

Camping Natuurplezier
8,8

6 tips over Camping Natuurplezier

Ad Z, 16-8-2013
Er zijn twee café-restaurants vlakbij, de Witte Stein en De Grens. Vooral de ijscoupes bij de Witte Stein zijn subliem!
Freek, 5-10-2012

Eigen fiets meenemen of fiets ter plekke huren, of je moet van wandelen houden (ook daarvoor veel mogelijkheden).

Venlo en Roermond (Outlet) binnen 25 km.

Silvia van der Meeren, 22-8-2012

Fietsen in natuurgebied Bracher Wald; volop wild te bewonderen

manege Killaars; kids voor weinig geld een half uur met een paard op stap!

speeltuin de witte steen; tegenover de camping een grote, bijzondere, gratis speeltuin

pbremmers, 19-8-2012
Fiets vanuit de camping langs de Duitse grens naar Swalmen en vervolgens langs de Swalm naar het Duitse Bruggen. Fiets vervolgens via het natuurgebied terug naar de camping!
Cor & Truda, 2-8-2012
Om lekker te eten, kun je terecht bij de Witte Steen (tegenover de camping) en de Grens (naast de camping). Deze laatste heeft onze voorkeur!
André & Ada, 12-6-2012
Aan de weg verkopen ze heerlijke asperges(juni) en aardbeien..ze waren heerlijk!