8,4

66 reviews over Camping Natuurplezier in het Nederlands

Een aanrader

Marian
30-6-2019

Grote plaatsen met kunstgras voor je voortent. Eigen vuilw.afvoer en eigen waterkraan op alle plaatsen, super! De wifi is geweldig, beter kon niet. Zo zie je het niet heel vaak op campings. Douches zijn heel prettig, dmv n knop voor heet water kun je 7min douchen, meer dan genoeg tijd dus. De eigenaars zijn ook ontzettend vriendelijk 😊. Supermarkten op de fiets prima te doen. Camping ligt tegen de grens zodat je snel in Duitsland bent. Naast de camping ligt rest.de Grens, we hebben er héérlijk gegeten. Ook kun je heerlijk wandelen en fietsen in het naastgelegen Brachter Wald, waar herten en runderen lopen. Wij komen zeker nog eens terug op deze camping.

Aanrader!

Dione Broeders
16-6-2019

Wij waren in mei 2019 op camping Natuurplezier. De plekken zijn mooi ruim met kunstgras voor de caravan. De gastheer en vrouw zijn zeer vriendelijk en niets is te veel. Het sanitair is schoon en voldoende. De wifi is uitstekend. De camping ligt aan een prachtig natuurgebied waar wilde herten lopen en je heerlijk kunt fietsen. Het is een rustige camping en het dorp met winkelmogelijkheden op 4 km afstand. Naast de camping kan je heerlijk eten bij De Grens. Op de camping zijn 3 huisjes te huur en dat is heel praktisch voor eventueel verblijf van familieleden zonder caravan. Wij komen zeker terug!!

Gereisd Met partner in mei 2019

fantastische camping

Harry Kosterman
7-6-2019

Fijne camping in een mooi gebied om te fietsen met gastvrije camping eigenaren en schoon sanitair met dieren weide en kleine speeltuin veel gefietst in duitsland want camping ligt tegen een natuurgebied en vlakbij een goed restaurant

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldig!

Lies
3-1-2019

Heerlijk genoten in de mooie nieuwe blokhut waar alles aanwezig is wat je nodig hebt. Zeer gezellig ingericht, perfecte bedden en een prachtige douche en keuken. Vriendelijke eigenaren en een geweldig mooie omgeving. Bij Restaurant De Grens Is het heerlijk vertoeven!

Gereisd Met partner in januari 2019

Rita van der Steen
2-10-2018

Geweldige camping super leuke eigenaars, leuk restaurant naast de camping en een prachtig natuurgebied ernaast waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Ideale camping voor natuurgenieters

Aafke
23-8-2018

Ruime plekken met op iedere plek een groot vloerkleed van kunstgras en een universele slang voor vuil waterafvoer. Direct gelegen aan prachtig natuurgebied voor eindeloos wandelen en fietsen. Voor de kleintjes een mooie speeltuin. Minder geschikt voor oudere kinderen. 2 restaurants vlak bij. (Waarvan 1 met een hele grote speeltuin) Een ideale camping voor de natuurliefhebber.

Voor herhaling vatbaar

Els Meeuwsen
10-8-2018

Een leuke camping voor zowel oudere als kinderen hoewel er geen zwembad bij is.

Gereisd Met partner in juli 2018

Prima camping

Jans
5-8-2018

Fijne camping....mooi gelegen en prima sanitair.....ze adverteren in de acsi gids voor 13 euro per nacht maar er komen bijkomende kosten bij hoor....een euro voor televisie een euro voor WiFi en 2,50 admistratiekosten ( nooit meegemaakt bij niet reserveren....zo kom je al met al uit op een bedrag van rond 17 euro....vond het een vermelding waard! Zou aangepast moeten worden in de acsigids

Gereisd Met partner in juni 2018

Wederom heerlijk om hier te verblijven

Tineke
9-1-2018

Heerlijke kampeerplek, waar je het hele jaar terecht kunt, vlak bij het natuurgebied Brachterwald. Ook voor de winterperiode goed verzorgd terrein. Netjes ruim sanitair goed verwarmd, eigenaren controleren een paar keer per dag. Wij stonden hier net de dagen in december met sneeuw. Onze hond heeft genoten van de wandelingen in de sneeuw maar dit gebied is ook uitstekend te fietsen. We komen zeker weer terug in 2018.

Gereisd Met partner in december 2017

op doorreis wat langer gebleven op deze fijne plek

Inge Wolters
2-1-2018

Heerlijk rustige kampeerplek voor de winterperiode, goed verzorgd terrein aan doodlopende weg. Ruimte sanitair, douche, afwas, wasmachine/droger goed verwarmd en goed schoon. Camping heeft ideale ligging aan uitgestrekt natuurgebied een Walhalla voor onze jachthond Spetter. Direct naast de camping twee horeca gelegenheden waar gastvrijheid (ook) hoog in het vaandel staat en bovendien lekker wordt gekookt. Wat langer gebleven dan we van plan waren in dit bijzonder mooie stukje Limburg.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurplezier in Reuver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurplezier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.