Camping Natuurplezier

61 reviews over Camping Natuurplezier in het Nederlands

Ideale camping voor natuurgenieters

Aafke
23-8-2018

Ruime plekken met op iedere plek een groot vloerkleed van kunstgras en een universele slang voor vuil waterafvoer. Direct gelegen aan prachtig natuurgebied voor eindeloos wandelen en fietsen. Voor de kleintjes een mooie speeltuin. Minder geschikt voor oudere kinderen. 2 restaurants vlak bij. (Waarvan 1 met een hele grote speeltuin) Een ideale camping voor de natuurliefhebber.

Voor herhaling vatbaar

Els Meeuwsen
10-8-2018

Een leuke camping voor zowel oudere als kinderen hoewel er geen zwembad bij is.

Prima camping

Jans
5-8-2018

Fijne camping....mooi gelegen en prima sanitair.....ze adverteren in de acsi gids voor 13 euro per nacht maar er komen bijkomende kosten bij hoor....een euro voor televisie een euro voor WiFi en 2,50 admistratiekosten ( nooit meegemaakt bij niet reserveren....zo kom je al met al uit op een bedrag van rond 17 euro....vond het een vermelding waard! Zou aangepast moeten worden in de acsigids

Wederom heerlijk om hier te verblijven

Tineke
9-1-2018

Heerlijke kampeerplek, waar je het hele jaar terecht kunt, vlak bij het natuurgebied Brachterwald. Ook voor de winterperiode goed verzorgd terrein. Netjes ruim sanitair goed verwarmd, eigenaren controleren een paar keer per dag. Wij stonden hier net de dagen in december met sneeuw. Onze hond heeft genoten van de wandelingen in de sneeuw maar dit gebied is ook uitstekend te fietsen. We komen zeker weer terug in 2018.

op doorreis wat langer gebleven op deze fijne plek

Inge Wolters
2-1-2018

Heerlijk rustige kampeerplek voor de winterperiode, goed verzorgd terrein aan doodlopende weg. Ruimte sanitair, douche, afwas, wasmachine/droger goed verwarmd en goed schoon. Camping heeft ideale ligging aan uitgestrekt natuurgebied een Walhalla voor onze jachthond Spetter. Direct naast de camping twee horeca gelegenheden waar gastvrijheid (ook) hoog in het vaandel staat en bovendien lekker wordt gekookt. Wat langer gebleven dan we van plan waren in dit bijzonder mooie stukje Limburg.

Helaas, 1 keer maar nooit meer...

Carina
28-11-2017

Indien deze camping zich wilt promoten als “wintercamping”, dan is er nog véél werk aan de winkel…

Het “luxe” sanitair-gebouw, waar in de brochure reclame voor gemaakt wordt, was gesloten. Ok, wij kunnen begrijpen dat in een winterperiode niet zo veel mensen aanwezig zijn en dat zo’n gebouw misschien wat te groot is om te verwarmen.

Maar dan moet er wel een vergelijkbaar alternatief aanwezig zijn, gezien ons een extra wintertoelage werd aangerekend… en dat was helemaal niet het geval. Wij kregen een bouwvallig gebouwtje ter beschikking met 1 douche en 1 toilet, praktisch niet verwarmd, waar dan nog een onaangename geur hing ook. In de doucheruimte was dan nog een lavabo aanwezig, dus deze kon niet apart gebruikt worden, als iemand de douche gebruikte. Er hing een automatische luchtverfrisser omhoog, maar die werkte niet. Wij hebben 5 nachten verbleven op de camping en in al die tijd werd het vuilbakje, niet één keer leeggemaakt. Op dat ogenblik waren wij toch met een 8-tal personen op de camping, dus 1 douche en 1 toilet was zeker niet voldoende.

Een oud sanitair-gebouw hoeft echter niet onder te doen voor een nieuw gebouw, mits regelmatig onderhoud en af en toe een investering : nieuw tabletje boven de lavabo (of tenminste reinigen tot in de hoekjes), spiegel die nog intact is, een andere afloop voor het water ipv ééntje die aan het oxideren is, vieze silicone tussen de lavabo en de muur vervangen, een andere douchekop. Het water was wel warm.

De ligging was wel zéker ok.

Wij hebben deze camping gekozen wegens de goede commentaar in de zomerperiode. Helaas, voor ons was dit de 1ste en laatste keer.

fantastische overnachting

Ton Reutelingsperger
3-10-2017

We hebben een overnachting gehad in de bed and breakfast van camping Natuurplezier. Zowel de locatie, als ook de accommodatie, waren zeer goed. We zijn gastvrij ontvangen, hadden veel privacy en hebben genoten van een goed ontbijt. Voor herhaling vatbaar.

Geweldig

Sjef en Matty Mol
23-7-2017

Schitterende omgeving en de eigenaren zijn zeer vriendelijke en enthousiaste mensen en zeer behulpzaam

Heel mooie zuivere camping ,plus heel mooie natuur

Geert Gerards
18-5-2017

Alles helemaal in orde. wat is niet goed ,dan moeten weer terug want nu zou ik niet weten wat ,

Heerlijke gezellige camping

Ton Aarssen
13-10-2016

Plaatsen zijn ruim en comfortabel en elk voorzien van stroom, water aan/afvoer (afvoerslang zó aan te sluiten op de caravan!) en CAI. Wifi werkt prima. Sanitair niet gloednieuw maar voldoende hoeveelheid, comfortabel en schoon. De parkeervakken zijn iets aan de krappe kant maar met een beetje opletten is het goed te doen.

Geweldige omgeving, vooral het aangrenzende Brachter Wald met vele fietsmogelijkheden. Vele knooppuntroutes zowel in NL als het aansluitende Duitse grensgebied.

Vriendelijke overnachtingsprijzen, vooral buiten het hoogseizoen.

Astrid en Arno zijn zeer vriendelijke en attente eigenaren die, als je eenmaal een paar nachten geweest bent je blijven kennen en met je meeleven. Wij waren voor het eerst in 2009 op deze camping en zijn door dit alles tot nu toe elk jaar voor kortere of langere tijd terug gekomen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Natuurplezier in Reuver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Natuurplezier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.