Bed and Breakfast Locanda al Drago

3 reviews over Bed and Breakfast Locanda al Drago in het Nederlands

Uniek

Marina
4-3-2017

Na mijn goede ervaringen in 2016 ook nu weer genoten van de gastvrijheid en professionaliteit van Harry en Suzanne. Dit keer was ik niet voor n zakelijke overnachting bij Locanda al Drago, maar kon ik mijn partner laten zien wat n leuke formule deze b&b hanteert: 2 pittoreske blokhutjes (gratis, goede wifi-verbinding) in n prachtig vormgegeven tuin. Zeer veel privacy dus. Ook het hebben van je eigen, dus ongedeelde, sanitair is fijn.

Het aparte tuinhuisje, waar ''s ochtends het ontbijt geserveerd wordt, biedt ' s avonds de mogelijkheid voor tv kijken en het drinken van n heerlijk wijntje.

Kortom: aanrader! Van Harte Aanbevolen

Oude reviews (archief)

Prima verblijf gehad

Martin en Carla
26-10-2016

We hebben verbleven in een van de twee houten huisjes in de tuin.

De kamer is ruim genoeg voor twee personen en voorzien van een bureautje met stoel, kleding/schoenenrek, naast het bed aan de ene kant een rek en aan de andere kant een bijzettafeltje.

Prima bedden.

Toilet, goede douche en een wastafel met onderkast.

Van het verkeer aan de doorgaande weg voor het terrein hebben wij geen enkele hinder ondervonden.

Het tuinhuisje is een vinding. Je ontbijt er, er is een TV en een minibar.

Ontbijt: eenvoudig, maar goed en voldoende.

De grillavond in het tuinhuisje is zeker aan te bevelen.

Tips:

-pas de prijslijst aan (flesjes wijn staan er niet op, prijs is een verrassing achteraf)

-als je weet dat je gasten om vier uur arriveren, zet dan even de verwarming kort van tevoren aan (de kamer was nu kouddddddd)

-TV: je hebt al geen TV op je kamer, zorg dan in ieder geval voor een TV in het tuinhuisje met ook de commerciële zenders (er was Europees voetbal, weinig van gezien...)

Verder is de hulp van de eigenaren super, veel tips over wandelroutes, motorrijden, activiteiten et cetera.

Het "centrum" van Reuver is op loopafstand, daar zijn meer dan voldoende terrassen en eetgelegenheden.

Nooit meer!

Thomas
19-9-2016

Deze B&B zou heel relaxed zijn volgens beoordelaars, alles is minder waar! Heel veel lawaai van verkeer van de rijksweg. De kamer was een blokhut van 4x4, hier stonden 2 bedden in van 80 cm breed, een douchecabine, toiletruimte die aan bovenkant open was, dus alle luchtjes kwamen in de ruimte waar je verblijf, wastafel, open ikeakast, tafeltje met 2 stoelen. Geen tv, geen airco! De drempel van de toiletruimte was hoog daar struikel je over en de bovenkant was te laag, met een lengte van 1.80 stoot je je hoofd al. Er stonden 2 plastic bekertjes, die je 4 dagen moest gebruiken wat later bleek, want er wordt maar 1 keer per 4 dagen schoongemaakt. Het ontbijt was slecht, bestond uit fabrieks kadetten(gasbollen), 2 oude boterhammen, beschuitje, gekookt ei, jus de orange. Beleg was kaas,en vlees uit de Aldi. We zouden hier 4 nachten blijven, maar zijn na 3 nachten weggegaan. De druppel was dat bij het ontbijt geen ei meer was ipv kregen we joghurtje van 12 dagen over de houdbaarheidsdatum. Volgens de eigenaresse schuld van stagiair, ze vergeet zeker dat ze zelf eindverantwoordelijk blijft. Eigenaresse was zo met zichzelf bezig en bang voor slechte recentie, dat ze ons onbeschoft te woord stond. Onbegrijpelijk dat op hun eigen site goede recensies staan, volgens mij allemaal afgesproken met vrienden. In deze dagen was er nog een echtpaar die er net zo over dachten als wij, totaal anders dan ze aanbieden op hun site.

We hebben een aantal aanbieders voor Locanda al Drago voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Locanda al Drago in Reuver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Locanda al Drago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Locanda al Drago scoort een 6.5 uit 10 op basis van 3 reviews.