Vakantiepark Landal De Lommerbergen ****

7,8

Weer vandaag7°-3°

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landal De Lommerbergen voor je op een rij gezet:

112 tips over Vakantiepark Landal De Lommerbergen

Inna Van eck, 21-10-2017
Shop van max verstappen in swalmen
Renate Hulskers, 10-10-2016
Terras Maashof in Beesel viel ons wat tegen. Oke, een leuk uitzicht en lekkere vlaai. Maar niet bijzonder. Dan heeft het plaatsje Kessel meer indruk gemaakt. Even met het pontje naar de overkant. We zijn er 2 keer geweest en hebben beide keren heerlijke gegeten. Eerste avond bij Restaurant Rozentuin, direct rechts als je de pont af komt en 2e avond bij restaurant de Ruïne. Dit is iets verder het dorp in maar zeer de moeite waard.
J W Droogsma, 26-6-2016
Er zit ook een Jan Linders in Reuver in de Pater Claretstraat 1A, is een stuk goedkoper dan Albert Heijn

Eva, 19-2-2016
    Designer Outlet Roermond, lekker winkelen met heel veel uitverkoop!
    Pandora, 11-9-2015

Huur fietsen bij Jurgen in Swalmen. Deze arme en vriendelijke man is alleen maar bezig de troepfietsen van Landal te repareren, zo ook die van mij, onderweg bleek stuur en zadel niet in orde. Jurgen verhuurt goede fietsen en voor minder geld.

Verder kan ik iedereen fietstochten aanraden naar: Venlo, Brachterwald en Bruggen, echt fantastisch, wel via de fietsroute die je bij de vvv kan halen.

Marco, 4-9-2015
    venlo, roermond (outlet) en dagje Wuppertal incl zweefbaan en dierentuin.

Antoinette, 25-7-2015
    Een dagje naar Irrland in Duitsland is een absolute aanrader! Vooral voor kinderen t/m 10 jaar. Wel met mooi weer gaan al is er binnen ook genoeg te doen. Zwemkleding mee en koelbox. Bolderkar te huur voor 3 euro. Er staan 800 bbq's waar je gebruik van kunt maken (wel zelf alles meenemen). Een enorme speeltuin waar je uren kunt vertoeven voor 5,50 per persoon.
    J. van Rijn, 23-6-2015
    Voor kleine kinderen (tot 12 jaar?) is Aardbeienland in Horst(30 min rijden) erg leuk. In de maanden Juni/Juli/Augustus kan je er zelf je aardbeien plukken.
    Lonneke, 16-6-2015
    Huifkartocht vond ons zoontje geweldig.
    Gemma, 1-6-2015
    Doe een stadswandeling door Roermond of bezoek het Kloosterdorp Steyl.

Onze bezoekers bekeken ook: