Bed and Breakfast 't Reijmerhöfke

Bed and Breakfast 't Reijmerhöfke
9,4

22 tips over Bed and Breakfast 't Reijmerhöfke

Monique uit Gelderland, 9-12-2018
Ideaal uitgangspunt voor verschillende MTB tochten Sint Geertruid- Gulpen- Margraten, vanuit B&B. Genoten!!
Remco Buis, 10-8-2015
Niet twijfelen, gewoon doen!
Fedda de Rijke, 29-6-2015
In de omgeving zijn allerlei dingen te bezoeken op korte afstand. Ook voor kinderen. Bijv. de Kasteelruïne met onderliggend grottenstelsel, kasteel Hoensbroek, het Amerikaanse Oorlogskerkhof. Eetgelegenheden in Margraten: Bourgondisch eten in het centrum en aan de Rijksweg heerlijk Wokken. Niet duur en goeie koks!

Henk Ensink, 8-6-2015
Een goede uitvalsbasis voor wandelaars en fietsers. Dit laatste hebben wij ervaren tijdens de Limburgse fiets 4 daagse. Een F4D door mooie omgevingen met veel vergezichten, overigens best pittig met vele hellingen.
Janna ter Schure, 28-4-2015
Tips: Maastricht, Valkenburg, Gulpen, Aken en Luik zijn allen zeer goed te bereiken.
sineke van der Weide, 18-3-2015

De omgeving is erg mooi, mooie wandelroutes aanwezig.

vriendelijke mensen

Van Remoortere-Verlent, 16-9-2014
Je kan er alle kanten uit bv: Maastricht, Luik enz.... Mooie gelegenheden om te fietsen en te wandelen.
mar v.d. Lugt, 7-9-2014
Zo laten! Dit is authentiek. Eventueel wat meer soorten bier.
Rob en Nicolette Switzer, 20-8-2014
Ga wandelend de omgeving verkennen. Prachtige vergezichten over o.a. het geuldal.
F. Bos, 7-7-2014
De eenpersoonskamer is ook prettig ingericht en douche direct tegenover de kamer op de gang. Douche is bijzonder ruim en nieuw gebouwd.